Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • velmi nekvalitní sadba stáleplodících jahod

    jahodníky přišly částečně polámané a celkově velmi slabé

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se, že došlo přepravou k poškození zboží. Obratem vám zašleme zdarma nové sazenice.

    S pozdravem,
    Florapack.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží vedené jako skladem, není v kvalitě, vhodné k zaslání, dle sdělení obchodu, tudíž není skladem.

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste s námi nebyl spokojen, ale vzhledem k tomu, že se jedná o rostlinný materiál, může tato situace bohužel nastat. Pokud je to možné, vždy se snažíme daný problém vyřešit náhradou za chybějící rostlinu.

    S pozdravem,
    Florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží přišlo v pořádku
    • Po objednávce došlo minimum informací o stavu objednávky.

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,

    nerozumíme Vaší nespokojenosti. Opakovaně jsme se Vás snažili kontaktovat, avšak bez úspěchu. Podařilo se nám spojit se s Vámi až po sedmi dnech a objednávka byla ještě téhož dne expedována.

    S pozdravem,
    Florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Internetové stránky by mohly být přehlednějši, ale za hlavní nedostatek pokládám to, že rostlina byla natlačena do malé krabice a přišla polámana.

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku, je nám líto, že k této situaci došlo. Bohužel jste nás o této skutečnosti neinformoval a tak jsme nemohli problém řešit jako klasickou reklamaci, při které bychom se Vám snažili vyjít maximálně vstříc.

    Váš florapack.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nízké ceny
    • zboží nekvalitně zabaleno - půlka 10kg kyblíku s hnojivem na trávu se cestou vysypala již cestou nebo do krabice, ze které se trousilo po celém bytě
    • doprava od geis - v pátek napsali, že přijde balík v pondělí, ale nepřišlo nic ani v pondělí, ani v úterý a ve středu bez předchozího oznámení (sms nebo email) navečer balík přišel - bylo štěstí, že jsme byli doma. Oznámení o vyskladnění zboží od eshopu přišlo až další noc... to nepochopím...

    Byl to náš první nákup a pravděpodobně i poslední. Obchod jsme si vybrali kvůli nízkým cenám. Bohužel nám balík tak špatně zabalili, že se trávníkové hnojivo sypalo z krabice již dopravci a pak i nám doma po celém bytě - než jsme si toho všimli. Máme doma dvouleté dítě, a tak jsme byli dost naštvaní, jak se tohle může stát. Balík nevypadal nijak narušeně, takže jsme ho normálně přebrali - ale když jsme otevřeli krabici, tak byl kýblík celý otevřený (ani nebyl nijak zajištěný - přelepený izolepou nebo zabalený ve folii) a polovina obsahu se válela volně po krabici a kde si našlo hnojivo dírku, tak tudy utíkalo ven - takže plno toho vypadlo asi už dopravci, pak nám doma a z kýblíku nám zbylo cca třičtvrtě... Přitom ostatní zboží bylo ve folii zabalené - to nepochopíme. Zboží vracet nebudeme, to se nám nevyplatí - ale jsme zklamaní. Další nevýhodou je, že nešla vybrat doprava přes ppl - jen geis - ti v pátek poslali zprávu, že v pondělí balík přijde - tak jsme čekali pondělí, úterý, středu - a navečer ve středu balík přišel bez předchozí sms ani jiného upozornění - bylo štěstí že jsme byli doma. Až v noci přišlo od eshopu upozornění, že nám asi přijde balík - nevím jestli měli v eshopu dovolenou, nebo proč přišlo upozornění až po dodání...to už je mi málo platné. Ani z geisu se sami neozvali, že by se nějak omluvili nebo věc vysvětlili - jen jsme se na netu pak dočetli, že to žádný den nestihli a večer balík vrátili do depa. Ještě že jsme si na to nebrali dovolenou, to bych byla naštvaná tuplem,...

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku, je nám líto, že k takové situaci došlo, ale bohužel o této skutečnosti jste nedali vědět ani nám, ani dopravci. Nemohli jsme tedy tento problém řešit jako klasickou reklamaci, při které bychom se vám snažili vyjít maximálně vstříc.

    Váš florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Vsechny rostliny byly skladem,bohuzel ta kterou jsem chtela nejvice najednou k nalezeni nebyla. V e-shopu je stale uvedena skladem,po dotazu mailem ovsem neni ke koupi.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    dodávané zboží neodpovídá obrázku

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nevím
    • Zboží dorazilo poškozené

    Zboží dorazilo zabalené v ohromné krabici (která se jevila v pořádku), proto jsem byla hodně překvapená, když jsem z krabice vybalila promačknuté a poškozené zboží. Obchod nabídl vrácení zboží a peněz, nebo slevu na nákup, což oceňuji, ale přesto příště raději nakoupím někde, kde mi dorazí zboží v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nevím, možná rozlohu a zoo pro děti
    • nemá WC;

    nespokojen; o mé e-objednávce a připravené rostlině (až vzadu za veřejným prostorem) věděl až třetí dotázaný pracovník prodejny; rostlina byla neduživá s namrzlými lístky bez možnosti výběru jiné a to za cenu 999 Kč.

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás, že jste byl nespokojen, nicméně musíme opravit některá Vaše tvrzení. O Vaší objednávce je informován personál, který vydává eshop, nikoli všichni zaměstnanci zahradního centra. Rovněž není pravda, že Vám byla odepřena možnost výběru jiné rostliny. Na prodejně jich bylo stavem k dispozici přes 300 kusů v cenové relaci od 169 kč. Výhrady ke kvalitě rostliny jste nám mohl sdělit přímo při odběru zboží. V takovém případě by Vám samozřejmě byly nabídnuty jiné alternativy. Rostliny připravené k výdeji na eshopu musí být logicky staženy ze zahradní plochy, aby nedošlo k jejich případnému vyprodání. Pokud budete chtít dodatečně reklamovat převzaté zboží, kontaktujte nás prosím na náš email.

    S pozdravem Florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Kupoval jsem několik balení hnojiv. Z toho 2 balení přišly s rozbitým obalem a tudíž rozsypané a částečně smíchané.

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,
    velmi se omlouváme, ale až do této chvíle jsme bohužel tyto Vámi uvedené informace o dopravou poškozené zásilce neměli k dispozici. Tudíž jsme neměli možnost celou věc s Vámi standardní cestou vyřešit. Pokud nás prostřednictvím našeho e-mailu dodatečně zkontaktujete, rádi budeme Vaší reklamaci věnovat plnou pozornost.

    Váš Florapack

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • satba jahod je nekvalitní.3 sazenice jsou
    • staré a2 uhynulé.

    Obchod nedoporučuji,protože zasílá sazeníce
    ještě nezakořeněné a poškoené,takže ve výsleku vás přijdou draze.
    Protože jsem jich měl málo,jel jsem do 15 km
    vdáeného zahradnictví a tam měli k
    pjekně zakořeněné a vrostlé sasenice a za stejnou cenu.

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,
    velmi nás mrzí vaše nespokojenost. Bohužel jste nás s tímto problémem nekontaktoval a nemohli jsme tudíž tuto situaci jakkoliv vyřešit. Pokud by bylo cokoliv v nepořádku okamžitě bychom vyřešili tento problém k vaší spokojenosti. Certifikované sazenice jahodníků odebíráme od nejvalitnějšího českého pěstitele. Není technicky možné, aby v jednom desetipacku byly rostliny různého stáří, jak popisujete. Pokud nás dodatečně kontaktujete, rádi s vámi vaší reklamaci ihned vyřešíme.

    Váš florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • V Boleslavi si jediný obchod, kde přijatelná cena a rozumný výběr.
    • Pomalost obsluhy, katastrofální organizace práce, komunikace

    Pro ty, kterým nevadí na výdej zboží zakoupené a zaplacené v eshopu (víc jak týden výzva k vyzvednutí) a pak čekání, až se prodavač zatelefonuje, odbaví klienty čekající ve frontě ZA VÁMI, protože to bude "hned" nelze než doporučit.

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku, děkujeme za kladné hodnocení našich prodejních cen a rozsahu výběru zboží. O to více nás mrzí Vaše hodnocení, zvláště když u nás nakupujete opakovaně. Doba dodání se skutečně protáhla na 5 pracovních dní z důvodu přeobjednání zboží u dodavatele s ohledem na to, že na skladě jsme ho neměli ve stoprocentní kvalitě. Zdržení při výdeji zboží, které však netrvalo déle než pět minut, bylo způsobeno velkým množstvím zákazníků.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží je překoupené z obchodních řetězců

    očekáváte-li klasickou kvalitu rostlin od pěstitelů, pak pro Vás obchod vhodný není a pokud Vám stačí kvalita prodávaná v Globusech apod, kupte rostliny raději tam, vyjde to levněji

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,
    vašemu hodnocení nerozumíme. Zboží jsme s vámi konzultovali, včetně aktuální fotky a s jakostí jste byl spokojen a zboží jste objednal. Taktéž po telefonátu, který následoval vaše hodnocení na heuréce jste znovu potvrdil, že jakost byla v pořádku. V žádném případě zboží nepřekupujeme z obchodních řetězců, tak jak tvrdíte, ale odebíráme z kvalitních českých a zahraničních školek. Taktéž v otázce cen a sortimentu neodpovídá realita vašemu trzení, což potvrzují četná kladná hodnocení našich zákazníků.
    Váš Florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Prodává levné zboží určené pro Polský trh a toto zboží je vyrobené např. v lovosické LOVOCHEMII a dodává ho prošlé = po datu minimální spotřeby.

    Děkuji již nikdy.

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,
    vaše reakce je naprosto neoprávněná. Výrobce Lovochemie Lovosice, jejíž výrobek jste si od nás objednal, uvádí na obalu (spolu i s vícejazyčnými popisy) datum výroby, nikoliv datum minimální spotřeby. Když jsme vás žádali o kontrolu těchto údajů, tak jste tvrdil, že jste výrobek ihned vyhodil a zavěsil jste nám telefon. Přestože jste nás s jakýmkoliv problémem nekontaktoval, měli jsme snahu celou záležitost s vámi sami aktivně řešit, bohužel bez vašeho zájmu.

    Děkujeme za vaši reakci,
    Váš Florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Přehlednost stránek.
    • Ceny zboží.
    • Komunikace obchodu.
    • Špatná výstupní kontrola.
    • Rozbalené obaly zboží.

    Zboží jsme objednal vzhledem k dobrým cenám a slušnému sortimentu.Prodejce mne kontaktoval k vůli jedné položce,která byla skladem,ale s poškozeným balením.Nabídl jinou variantu zboží a původní s poškozeným balením přidal grátis.Potud vše dobrý.Dopravce přivezl zboží v sobotu.Při kontrole objednaného zboží chyběla 1 položka z 15 objednaných.A sice AGRO substrát pro citrusy 10 litrů za 42 Kč.Řekl jsem si vem to čert,jsme jenom lidi,taková chybička se ve Florapacku stává maximálně jednou za 10 let.Víc mě však naštvalo otevřené balení přípravku Gladiátor.Pod šroubovacím uzávěrem je k nádobě připevněno ( přivařeno - technologii blíže neznám ) víčko ( kombinace papíru,hliníkové fólie a plastu jako třeba na kečupu,sirupu atd )které v mém případě bylo z větší části odtržené.Váha balení přípravku byla něco přes 1200 gramů.Prodejce jsem nekontaktoval,jelikož přípravky byli o víkendu použity.Toliko moje osobní zkušenost.

    • drahá doprava

    drahá doprava,zboží lze zakoupit laciněji v kamenných obchodech

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,
    dovolujeme si s vaším hodnocením nesouhlasit. Cenu dopravy zboží máme za podmínek absolutní většiny internetových obchodů, anebo u některých produktů i zdarma. Ceny našeho zboží se pravidelně objevují v top pěti nejlevnějších eshopech v ČR. To je jistě i důvod, proč jste si u nás zboží objednal. Pokud jste nechtěl platit za dopravu, mohl jste využít možnost osobního vyzvednutí na naší pobočce v Chabařovicích zcela zdarma. Zboží, forma úhrady i způsob dodání byl uskutečněn dle vašeho výběru. Zboží máte právo vrátit, což dle vašeho hodnocení na heuréce nechcete.

    S přáním hezkého dne,
    váš Florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • -Zboží co mělo být skladem úplně skladem nebylo.
    • - Skladník - nedělal si vrásky s balením, kýble se mu při vrstvení propadli do sebe, tak je prostě obalil kartonem a igelitem. Během dopravy se to nestalo, protože obal pasoval na sražené kýble.

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,
    litujeme, že vaše zboží došlo poškozené, je škoda, že jste nás nekontaktoval na reklamačním oddělení, jinak bychom obratem věc vyřešili. Na základě vašeho hodnocení na heuréce jsme vás kontaktovali, ale bohužel bez odpovědi. Dle záznamu z průmyslové kamery bylo zboží odesláno a zabaleno v pořádku. Přesto rádi váš problém vyřešíme, pokud nás kontaktujete.

    Váš florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Čimišník nemá prakticky žádný kořenový bal.
    Vrba celolistá má dva rouby, z nichž pouze jeden aktivní.

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku, nerozumíme vaší reakci, zboží které jste si osobně přebíral a kontroloval na pobočce, nevykazovalo žádných vad. Roub u rostlin je živý, ale s ohledem na roční dobu ještě není prorašený. V případě, že by tomu tak nebylo, mohl jste si vybrat jiný kus rovnou na místě nebo vám mohly být vráceny peníze. O vaší nespokojenosti jsme se dozvěděli až z hodnocení z heuréky, ihned jsme vás kontaktovali s nabídkou výměny zboží, popř. vrácení peněz, ale tyto možnosti jste odmítl. Pokud by i přes to bylo cokoliv v nepořádku, jsme vám stále k dispozici a rádi vám vyjdeme vstříc. Váš, Florapack.cz