Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Velmi rychlé odeslání a doručení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
    • Ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Široký sortiment a dobrá cena.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Příjemná komunikace. Dobře mi poradili s výběrem vybavení na běžky. Vše rychle dorazilo.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Přehledný obchod, sehnal jsem vše v jednom obchodě.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • V tomto e-shopu funguje vše jak má.
    • Rychlost vyřízení objednávky i v předvánočním čase na 1*
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Komunikace - perfektni pristup
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ceny
    • Komunikace
    • Sortiment
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super komunikace 1+

    Neuveritelne !!!
    v dnesni dobe prekupniku co ani nevedi co prodavaji - je tohle zlaty ostrov uvnitr spinaveho rybniku. Vedi vse o zbozi, umi skvele poradit. A pritom to vse behem par minut velmi kvalifikovaneho a faktickeho rozhovoru.
    Dokonaly obchod - at se dari!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Osobní přístup
    • Vše detailně vysvětleno
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání + informovanost

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • cena
    • Zboží by mělo být lépe pro dopravu zabalené.Tlumič v krabici poletoval patrně behem dopravy a částečně poškodil i karton.

    Lépe balit zboží

    Reakce obchodu FineBike

    Dobrý den, děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Tlumiče takto do krabiček balí originálně již přímo výrobce. Mají tak za sebou dlouhou, dlouhou cestu z Asie, než se dostanou do českých luhů a hájů a ještě se nám nikdy nestalo, že by byl tlumič jakkoliv poškozen.
    Děkuji za Váš podnět, zkusím se s kolegy domluvit, že bychom tlumiče pro jistotu ještě do budoucna přebalovali, aby dokázaly jít na kordy i s Českým pošťákem. :)

    S pozdravem,
    Lukáš Pajač

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše ok
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Skvělá komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé odeslání objednávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    - zavedený prodejce
    - chlapi, co sami jezdí, takže umí poradit
    - vstřícnost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi rychlé dodáni, přesně takhle má fungovat eshop

    Kvalitní sortiment, vše rychle vyřízeno, zboží druhý den doms

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kvalitní eshop se pozná při řešení reklamace/vratky. U eshopu jsem měla 2 objednávky. Kdybych věděla, že reklamace první neproběhne v pořádku, druhou bych nedělala (reklamovala jsem zboží a hned v ten den jsem dělala jinou objednávku). U první objednávky mi přišel vadný obal na iphone. V rámci toho jsem chtěla i vrátit 1 produkt (držák). Eshop mi napsal, že mi strhává značnou část za porušení obalu při otevírání, ano, to je pravda, krabička byla poškozená, nenapadlo mě, že produkt bude vadný. To je má chyba. Se strhnutím částky jsem nesouhlasila a požádala obchod, ať mi tedy zboží zašle zpět. Mé vrácené zboží je ale najednou již prodané... vadný obal je prodaný? Ten měl být ale vyměněn za nový - funkční, takže to není argument. Po určité době mi zaslali část peněz, ty jsem poslala zpět s tím, že jsem ihned psala odpověď na tuto reklamaci, že s ní nesouhlasím a zboží si vezmu zpět. Tedy vyměněný obal na iphone za funční a držák - vše bez krabiček tedy. Dodnes nemám zboží z první objednávky, ani peníze. Prý je problém je přeúčtovat. No, co dodat.

    Reakce obchodu FineBike

    Dobrý den, p. Váchová,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Dovolte mi reagovat na tvrzení uvedená ve Vaší recenzi.
    Vaše firma si objednala produkty z našeho e-shopu. Po doručení jste si založila vratku s tím, že se jednalo o nevhodný dárek. Ačkoliv se jednalo o nákup v rámci Vaší podnikatelské činnosti, tak jsme Vám vratku akceptovali. Balíček, který jste nám poslala byl odeslán pod jiným jménem a neobsahoval vůbec nic, jen vracené produkty, bylo tedy dost obtížné jej identifikovat a neměli jsme vůbec šanci zjistit, co tedy opravdu reálně požadujete.

    Po identifikaci zboží a jeho kontrole jsme zjistili, že původní obaly byly roztrhané a u zboží chyběly originální návody, čímž jste nám znemožnila vrácené zboží prodat dalšímu zákazníkovi jako nové/bezvadné. V souladu s odsouhlasenými obchodními podmínkami a informacemi zadanými Vámi v našem online vratkovém formuláři, jsme vystavili dobropis a započítali v něm snížení hodnoty vráceného zboží.

    Vy jste nás následně kontaktovala, že s tím nesouhlasíte a že chcete zboží reklamovat. Kolega se s Vámi domluvil, že tedy dobrá, předáme zboží do reklamačního řízení a řekl Vám, abyste si založila případ pro reklamaci, kde popíšete, co je se zbožím špatně, abychom věděli, co máme řešit. Tím bohužel vše z Vaší strany skončilo. Po týdnu se Vám kolega ještě připomínal, opět bez odpovědi. Uběhl další týden a od účetní nám přišel požadavek, že je potřeba dobropis zaúčtovat a proplatit. Protože nedošlo z Vaší strany k založení reklamace ani po několika týdnech, předpokládali jsme, že jste se rozmyslela a nebudete chtít reklamaci řešit. Dobropis byl tedy proplacen a případ uzavřen, zboží jsme za sníženou cenu odprodali na naší prodejně.

    Následně jste se probudila, obdržené peníze za dobropis jste ze z firemního účtu Vaší firmy poslala nazpátek, bez jakéhokoliv dokladu nebo důvodu, díky kterému by se taková transakce dala účetně započíst a odvolávala jste se opět na reklamaci, která ale bohužel nikdy neexistovala, protože jste nebyla schopná si ji založit. Náš reklamační technik nemůže logicky řešit reklamaci, když neví, co má řešit.

    Ačkoliv došlo ze strany Vaší firmy k hrubému porušení smluvních obchodních podmínek, s kolegou a naší účetní se nám podařilo tento nepořádek nakonec dát dohromady a rozhodli jsme se situaci vyřešit ve prospěch Vaší firmy - kompletní anulací vystaveného a proplaceného dobropisu a zasláním zcela nového a bezvadného zboží v originálních a neporušených obalech - původní zboží bylo již mezitím prodané, jak jsem zmínil výše.

    Berte to prosím jako projev dobré vůle, nerespektování obchodního partnera a rozčilování se, když zjevně porušujete odsouhlasené smluvní podmínky, a naprostá neochota se jakýmkoliv způsobem podílet na řešení vzniklé situace, Vám málokdy přinese kýžený výsledek. Přeji Vám mnoho úspěchů ve Vašem podnikání, dále již bez nás.

    S pozdravem,
    Lukáš Pajač

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Komunikace, rychlost vyreseni pozadavku

    Zatim o zadne nevim

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, profesionalita, schopnost vyborne komunikovat