Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Prozatím byl uskutečněn jeden nákup, prostě SUPER!

  • Doporučuje obchod

    80 %

    doručení proběhlo skvěle.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Nabíjecí adaptér Tactikal levnější, vyzvednutí na prodejně zdarma.
    • Nevím o ničem.

    Na e-shopu F-mobil jsem nakupoval už několikrát, vždy v pohodě.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Kvalitný diel, priaznivá cena.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi dobrá komunikace s obchodem a rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jsem spokojený, kupoval jsem zde poprvé.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Objednával jsem zde poprvé a vše bez problémů.

  • Doporučuje obchod

    30 %

    objednávka my došla dnes 2.4.2024

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Atraktivní sortiment
    • Přívětivé ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojen, obchod funguje v rámci možností.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dobrý výběr zboží, dobré ceny.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Vše ok
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Alespoň některé F-MOBIL.cz nabízené výrobky jsou schopni reálně dodat.
    • Alespoň některé F-MOBIL.cz tzv. "nové" nabízené výrobky jsou i ve skutečnosti po fyzickém dodání v originálním nedotknutém balení (tj. dříve NEROZBALENÉ a nemají ve skutečnosti předešlého majitele, který je vrátil anebo jiný příběh.).
    • Pokud si zakoupíte a zaplatíte zboží, které F-MOBIL.cz nabízí, ale nemá v úmyslu vám ho reálně dodat, tak vám opravdu zaplacené peníze vrátí.
    • Pro milovníky adrenalinu - F-MOBIL.cz prodává některé výrobky s překvapením, tj. doposledka nikdy nevíte, jestli, když si koupíte výrobek prodávaní F-MOBIL.cz jako nový, tak dorazí skutečně takový nový výrobek anebo ve skutečnosti dorazí jen již dříve ROZBALENÝ výrobek v krabičce zjevně někým dříve otevřené přepásané gumičkou, aby se nerozpadla.
    • Dle mé osobní zkušenosti F-MOBIL.cz prodává jako nové ve skutečnosti dříve ROZBALENÉ (=nějak už dříve použité) zboží, a to za plnou cenu (stejnou cenu jako zboží nové nepoužité) s následnou výmluvou po odhalení při fyzickém dodání, že jde o výrobky "jen vystavené" (což ovšem na www dopředu neuvádí a zjistíte to /jako překvapení/ až po dodání).
    • Dle mé osobní zkušenosti F-MOBIL.cz prodává zboží (a nechají si ho i zaplatit), které pak nedodají s výmluvou na "není skladem".
    • Dle mé osobní zkušenosti ve srovnávačích lákají F-MOBIL.cz na zboží, které ve skutečnosti nemohou vůbec dodat s výmluvou "není skladem", ale nabízejí ho dál...
    • Dle mé osobní zkušenosti odmítají na F-MOBIL.cz řešit spotřebitelskou reklamaci v souladu se zákonem s výmluvou, když se vám nelíbí kupovat za plnou cenu nového netknutého výrobku ve skutečnosti již rozbalené zboží (nabízené jako nové netknuté), "tak dodané zboží vraťte v 14d ".
    • Domnívám se, že na svých www.F-MOBIL.cz nabízejí hodně zboží, které ve skutečnosti vůbec nezamýšlejí reálně dodat s výmluvou "není skladem", ale nabízejí ho dál...
    • Pokud si na F-MOBIL.cz objednáte a zaplatíte zboží, které vám následně z části nedodají s výmluvou "není skladem", tak se pokusí vám naúčtovat i poštovné, které bylo předtím tzv. "zdarma" a přijde jim to normální.
    • Dle mé osobní zkušenosti na F-MOBIL.cz nechápou, že není v pořádku prodávat jako nové a za plnou cenu takové zboží, které již bylo někým ROZBALENO (a možná i vyzkoušeno).

    Dle čelní cenové nabídky tohoto e-shopu www.F-MOBIL.cz ve vyhledávači a srovnávači cen Heureka.cz jsem zakoupil 3 ks nového netknutého výrobku s dopravou tzv. "zdarma" - platil jsem platební kartou online (tj. ani jeden kus výrobku nebyl ze strany F-MOBIL.cz nabízen a označován před nákupem, jako bazarový, rozbalený, zánovní, apod., jak běžně činí jiné solidní konkurenční e-shopy (např. datart.cz , czc.cz , alza.cz , apod. - nic proti tomu, když víte, co kupujete a je to transparentní a obvykle taky se slevou). Jaké bylo moje překvapení, když mi dorazily reálně jen výrobky 2, z nichž jen jeden byl skutečně v originálním balení a netknutý ale druhý dodaný výrobek byl zcela překvapivě v krabičce "spoutané" klasickou gumičkou s porušenými pečetěmi v neoriginální pozici výrobku uvnitř s jinou pozicí na zapínání a s rozházenými manuály uvnitř krabičky (zjevně dříve někým rozbalen a někým vyzkoušen - opět nic proti tomu, pokud víte dopředu, že kupujete rozbalený výrobek, což jsem já nevěděl). Zároveň mi byla automaticky na kartu prodejcem vrácena určitá část kupní ceny, avšak opět zcela překvapivě svévolně a bez mého souhlasu F-MOBIL.cz ponížená o normální poštovné (byť mělo být dle kupní smlouvy tzv. "zdarma"). Poté co jsem se ozval se nejprve na F-MOBIL.cz vymlouvali, že všechno je údajně moje chyba, protože přece "není skladem" a nemám na tzv. poštovné zdarma nárok. Následně po další komunikaci mi uraženě vrátili i původně stržené poštovné druhou vratkou na kartu s tím, že je to sice moje údajně chyba, ale "oni se slitovali". Tedy zůstaly mi 2 výrobky za plnou cenu, které byly oba nabízené jako nové (=bez označení typu "rozbaleno" před nákupem), avšak nový netknutý je pouze jeden z nich, druhý je zjevně už nějak použitý (minimálně někým rozbalený a někým vyzkoušený). Původně jsem chtěl všechny 3 zakoupené nové netknuté výrobky použít jako dárky pro speciální příležitost. U rozbaleného výrobku jsem uplatnil klasickou spotřebitelskou reklamaci se závazným požadavkem spotřebitele na obvyklou mírnou slevu rozbaleného výrobku oproti ceně nového výrobku (s doložením obvyklé míry slevy na www.datart.cz u rozbalených výrobků oproti nerozbaleným totožným) , avšak tuto spotřebitelskou reklamaci e-shop F-MOBIL.cz ke dni sepisu této recenze tj. k 27.03.2024, odmítá řádně vyřídit a jen opakuje, pokud se vám to nelíbí.. využijte 14d práva odstoupit od smlouvy (což samozřejmě řádným vyřízením spotřebitelské reklamace není). Jak si sami můžete ověřit (k 27.03.2024) F-MOBIL.cz nabízí desítky výrobků, které nemají skladem ani v 1 exempláři ale nabízejí je vesele dál (pročpak asi ?)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    objednávala jsem poprvé, nemám zatím žádné zkušenosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Pan taky prodavač se choval jak buran
    • Chtěl jsem zaplatit kartou a prej to nejde přitom vedle něj byl terminál

    Už nikdy víc a pan prodavač se muže jít opírat místo o pult tak o koště při zametaní chodníků. Podpora raději nereagovala.Jsem zvědav jestli zareaguje alespoň sem nebo to nechá vyšumět!!!!!!!!

    Reakce obchodu F-mobil.cz

    Dobrý den,
    eshopovou objednávku lze platit pouze kartou při objednání, a nebo hotově na prodejně. Tuto možnost máte na výběr při vyvtoření objednávky. Terminál, který je na prodejně je určený pro platby při nákupu na prodejně.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlá doprava
    • Skvělé ceny
    • Doprava zdarma
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost s jakou mi bylo zboží dodáno
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    vše ve fofru , doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Profesionalita, rychlost, zboží v pořádku.
    • Není