Přihlásit se a přidat recenzi
  • 20 %

    Nedoporučuji! Jsem velmi nespokojen. Po roce používání „Výškově nastavitelný rám stolu - elektrický - 200 W- 80 kg - černý EX10260060“ jsem konstrukci stolu reklamoval. Konstrukce mi přišla zpátky dost sice opravená, ale dost pomlácená. Nicméně po 8 měsících opět na chlup stejná závada. Nechtějí vrátit peníze, i když je stůl v záruce a posílal jsem fotky i videa. Tvrdí mi, ať znova stůl rozeberu a pošlu opět na opravu, že jiná možnost není. Avšak rozebrat, zabalit, poslat stůl a pak zase rozbalit a složit stůl je cca na 6h práce, což nebudu dělat. Na jiné řešení nechtějí přistoupit, tedy velmi špatná domluva s nimi. NEDOPORUCUJI ANI PRODUKT, ANI ESHOP.

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich produktů a služeb.
    Obraťte se na náš zákaznický servis, abychom pro Vás mohli najít uspokojivé řešení a pomohli vám dále.
    Chat: Po - Pá: 10:00 - 16:00 hod.
    e-mail: [email protected]
    S pozdravem, váš tým Expondo

  • 10 %

    • nekompletní informace u sortimentu
    • nefunkční telefon
    • neodbornost podpory
    • arogantní komunikace

    Objednal jsem výrobek, z mého pohledu kvalitní. Objednávku jsem byl nucen zrušit, z důvodu naprosto katastrofální technické podpory, která působila nekompetentně a arogantně. A to je celkem mírné slovo. Telefon pro objednávky nefunguje. Takže moje doporučení: Tento e-shop nikdy více. To co by následovalo při případné reklamaci nechci ani domýšlet.

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich produktů a služeb.
    Obraťte se na náš zákaznický servis, abychom pro Vás mohli najít uspokojivé řešení a pomohli vám dále.
    Chat: Po - Pá: 10:00 - 16:00 hod.
    e-mail: [email protected]
    S pozdravem, váš tým Expondo

  • 10 %

    • žádnou jsem nenašel bohužel
    • úplně zapomněli na mou objednávku, kdybych se neozval, tak o peníze asi přijdu
    • více jak měsíc, čekám až mi pošlou objednané i zaplacené zboží
    • pořád předávají problém na jiné oddělení, ale nic se neděje
    • nejhorší eshop, co jsem zažil, už nikdy nic neobjednám
    • mění často ceny u zboží, jak se jim to hodí

    Nejhorší eshop, s kterým jsem se setkal, už nikdy nic neobjednám a rozhodně NEDOPORUČUJI!!! Úplně "zapomněli" na mou zaplacenou objednávku. Byla zaplacena před více jak měsícem, ale stále ji nemám. Předávají to s největší prioritou na další oddělení, ale řeší to už 14dní a nic se neděje. Zajímalo by mne, jak dlouho to trvá zjistit, že je objednávka byla dávno zaplacena bez té jejich "největší" priority, rok? Když jsem objednávku zrušil, když už moje trpělivost přetekla, tak to vůbec nebrali v potaz, po týdnu odpověděli, že už zboží konečně odesílají pod jiným číslem objednávky. Jednalo se o digitální přesnou váhu. Toto už nikdy...

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich produktů a služeb.
    Obraťte se na náš zákaznický servis, abychom pro Vás mohli najít uspokojivé řešení a pomohli vám dále.
    Chat: Po - Pá: 10:00 - 16:00 hod.
    e-mail: [email protected]
    S pozdravem, váš tým Expondo

  • 10 %

    • Zboží dorazilo rychle
    • Komunikují
    • S reklamačním oddělením se nelze domluvit
    • Nekvalitní zboží

    Líheň vajec - nalákala mě nejnižší cena na trhu.NEDOPORUČUJI!!!!!
    Zboží došlo rychle, formát faktury neřeším. Při prvním používání - prvním líhnutí se začal odlupovat spodní box z polystyrenu s tenkými horními okraji. Slepila jsem izolepou. Kurata se vylíhla, na druhou varku jsem si nakoupila vejce z cele republiky od kvalitních zvířat - husy, kačeny, slepice. Ke konci cyklu začala zlobit teplota na líhní. Ihned jsem kontaktovala firmu, co mám dělat. Komunikuji ochotně stylem - jeden o koze druhy o voze. Nechali si poslat několik videozáznamu s chybou, pořad se mě ptají jak jsem spokojena a už dvakrát mi sdělili, ze to předají technickému oddělení. Líheň se pokazila úplně a vůbec netopí. Ta část zvířat, která se stihla vylihnout jeví různé vady a postupně umírá. Je to žalostný pohled sledovat trapící se postupně umírající káčátko. Zbytek vajec jsem vyhodila podchlazené. Po prodejci chci vrátit vrátit peníze, posílám jim fotky uhynulých zvířat, ale už asi týden to předávájí technickému oddělení. Pokud by mi poslali po prvním upozornění novou lihen, mohla jsem všech asi 60 životů - vajec zachránit.

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich produktů a služeb.
    Obraťte se na náš zákaznický servis, abychom pro Vás mohli najít uspokojivé řešení a pomohli vám dále.
    Chat: Po - Pá: 10:00 - 16:00 hod.
    e-mail: [email protected]
    S pozdravem, váš tým Expondo

  • 60 %

    Objednané zboží dorazilo. Během doby, než přišlo jsem ještě pátrala po informací ohledně objednaného zboží a došla k názoru, že byla chyba dané zboží objednávat, že by bylo lepší objednat větší a kvalitnější. Proto jsem obratem nerozbalený balíček odeslala zpět. Tedy zadala jsem přes stránky e-shopu vratku. Pak jsem musela balíček odvézt do nejbližšího města na podatelnu. Tam vznikl problém, protože nic samozřejmě nefungovalo, jak avizovali v e-mailu. Naštěstí jsem narazila na ochotnou paní na informacích GLS a následně i na příjemnou paní v obchodu, kde mi balíček konečně převzali k odeslání zpět. Na můj dotaz, kolik budu platit za odeslání balíčku zpět mi bylo sděleno, že je to zdarma.
    Podotýkám, že balíček přišel přepravní společností a platila jsem hotově řidiči.
    Během čekací doby na vyřízení vratky mi chodilo spoustu e-mailů z e-shopu s dotazy, jak jsem celkově spokojená...
    Po určité době mi na můj osobní účet přišly peníze za vrácený balíček = 619,-Kč . Bohužel hned za vrácenou částkou byla stržená platba 100,-Kč. Banka mi zřejmě strhla poplatek za to, že mi poslali peníze ze zahraničí. Taky super. Pokud jsem platila v hotovosti, mají mi vrátit peníze stejným způsobem.
    Chtěla jsem si objednat původní zboží ve větším a kvalitnějším provedení, ale po této zkušenosti raději ne. Objednám si u české firmy nebo alespoň u českého e-shopu.

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich produktů a služeb.
    Obraťte se na náš zákaznický servis, abychom pro Vás mohli najít uspokojivé řešení a pomohli vám dále.
    Chat: Po - Pá: 10:00 - 16:00 hod.
    e-mail: [email protected]
    S pozdravem, váš tým Expondo

  • 10 %

    Dobrý den, tak se bohužel musím přidat k ostatním, kteří hodnotí tento obchod velmi nepříznivě. Zakoupil jsem si varny termos, který byl označen jako rozbaleny/použitý s uvedením, že může mít drobné vady na kráse, např škrábance. Přišel však kus, který měl na plášti 3 docela hluboké promáčkliny a dále odštíplý kus plastu ve spodní části termosu. Kvůli výrazně zavádějícímu popisu zboží udávám také špatné hodnocení.

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich produktů a služeb.
    Obraťte se na náš zákaznický servis, abychom pro Vás mohli najít uspokojivé řešení a pomohli vám dále.
    Chat: Po - Pá: 10:00 - 16:00 hod.
    e-mail: [email protected]
    S pozdravem, váš tým Expondo

  • 10 %

    • Zboží dodáno.
    • Chybně vystavená faktura.

    Prodávající s NEPLATNÝM německým DIČ, faktura vystavena s 21% DPH. Vystavení opravené faktury neustále oddalují - prosinec, následně leden, dnes již únor. Nedůvěryhodný prodejce, nedoporučuji!

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich produktů a služeb.
    Obraťte se na náš zákaznický servis, abychom pro Vás mohli najít uspokojivé řešení a pomohli vám dále.
    Chat: Po - Pá: 10:00 - 16:00 hod.
    e-mail: [email protected]
    S pozdravem, váš tým Expondo

  • 10 %

    • Zboží dorazilo a je v pořádku
    • Vystavují nesprávné faktury, nelze odečíst DPH.
    • Jeví se jako český eshop, ale firma v Německu a zboží posílají z Polska.

    Stejný problém jako ostatní. E-shop se jeví jako český, následně člověk zjistí, že na faktuře je německé DIČ a zaplacené DPH nelze odečíst. Telefony neberou, na emaily reagují sice obratem, ale s tvrzením, že oni mají vše v pořádku, následně, že je problém s legislativou a vždy zakončeno výzvou ať jsem trpělivý. Snažím se z nich dostat opravu již od poloviny prosince. V posledním emailu přislíbili, že přejdou zpět na české DIČ a zašlou novou fakturu. Jak to chtějí spáchat netuším. Dle FÚ kde jsem konzultoval další postup to zřejmě nepůjde a pravděpodobně se jedná o součást zdržovací taktiky.

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich produktů a služeb.
    Obraťte se na náš zákaznický servis, abychom pro Vás mohli najít uspokojivé řešení a pomohli vám dále.
    Chat: Po - Pá: 10:00 - 16:00 hod.
    e-mail: [email protected]
    S pozdravem, váš tým Expondo

  • 20 %

    • Zboží bylo dodáno
    • Vystavená faktura je s DPH, ač mají platné německé DIČ.Po reklamaci této doposud správná nepřišla.

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich produktů a služeb.
    Obraťte se na náš zákaznický servis, abychom pro Vás mohli najít uspokojivé řešení a pomohli vám dále.
    Chat: Po - Pá: 10:00 - 16:00 hod.
    e-mail: [email protected]
    S pozdravem, váš tým Expondo

  • 10 %

    • zboží pošlou
    • neplátci DPH

    Vystaví fakturu s DPH, ač mají platné německé DIČ, když požádáte o opravu, sdělí Vám, že vyřízení žádosti bude trvat bude trvat 4-5 týdnů (!!!) - stejně nedodrží.

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich produktů a služeb.
    Obraťte se na náš zákaznický servis, abychom pro Vás mohli najít uspokojivé řešení a pomohli vám dále.
    Chat: Po - Pá: 10:00 - 16:00 hod.
    e-mail: [email protected]
    S pozdravem, váš tým Expondo

  • 40 %

    • Odeslání zboží firmě při reklamaci zdarma
    • Pobočka v Německu, zboží odeslané z Polska, v ČR podle všeho oficiálně nefunguje
    • Reklamace trvá neúměrně dlouho

    Po zaslání reklamace, po určité době dorazily e-maily které byly vyhodnocovány jako spam (a upřímně, taky tak vypadaly). Telefonní číslo uvedené na stránkách je nefunkční, firma, která zasílá zboží sídlí v Polsku a firma, která spravuje portál, v Německu. Po nějaké době, kdy byla reklamace vyhodnocována bylo vadné zboží zasláno na adresu, udanou společností po čemž se prodejce na dlouhou dobu odmlčel. Ve výsledku jsem dostal bez upomínání za zboží výměnou nový výrobek jelikož původní nebylo možno opravit, nicméně vyřízení reklamace trvalo více než dva měsíce. Jakkoliv nakonec mohu říci, že reklamace byla vyřízena přes určité zdržení korektně, kontaktování obchodu je problematické a způsob fungování firmy nepříliš důvěryhodný.

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich produktů a služeb.
    Obraťte se na náš zákaznický servis, abychom pro Vás mohli najít uspokojivé řešení a pomohli vám dále.
    Chat: Po - Pá: 10:00 - 16:00 hod.
    e-mail: [email protected]
    S pozdravem, váš tým Expondo

  • 10 %

    • Žádná kontaktní adresa, pouze telefonní číslo.
    • Pozor- problém pro plátce DPH. Vystavují špatné faktury. Oni tvrdí opak, že je vše O.K. Viz komentáře.
    • Tváří se jako Česká firma, ale sídlí v Německu.
    • Špatná komunikace a reklamace

    Vzhledem k tomu, že obchod nemá pořádnou kontaktní adresu a jen pouhé telefonní číslo, tak k četným negativním reakcím u tohoto obchodu nákup nedoporučuji. Nemá ani raději založené informace Ověřeno zákazníky Heurekou. Myslím si, že je to všem jasné.

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich produktů a služeb.
    Obraťte se na náš zákaznický servis, abychom pro Vás mohli najít uspokojivé řešení a pomohli vám dále.
    Chat: Po - Pá: 10:00 - 16:00 hod.
    e-mail: [email protected]
    S pozdravem, váš tým Expondo

  • 10 %

    • německé DIČ, neochota fakturovat bez DPH - nemožné nárokovat DPH zpět.

    Nedoporučuji podnikatelům - plátcům DPH. Faktury vystavují s německým DIČ a na fakturu dle nesprávně připočítají DPH. Po reklamaci faktury odmítají fakturu opravit na základě různě komplikovaných výmluv. Dříve (cca dva roky zpátky) měli české DIČ. Nyní nikoli. Takže pozor.

    Nákup nedoporučuji

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich produktů a služeb.
    Obraťte se na náš zákaznický servis, abychom pro Vás mohli najít uspokojivé řešení a pomohli vám dále.
    Chat: Po - Pá: 10:00 - 16:00 hod.
    e-mail: [email protected]
    S pozdravem, váš tým Expondo

  • 10 %

    Tváří se jako CZ e-shop, ale odesílá se z Německa s německým DIČ. Nejdřív, že jsou plátci DPH, ale pak fakturují s DPH a najednou z nich vyleze, že nejsou plátci, je to divný, když obchodují hlavně se zbožím pro firmy. nejdřív sliby, že mi DPH vrátí a pak nic, samé výmluvy. Moje blbost, měl jsem si to lépe ověřit a ne spolehat na to co mi řekla pani na zákaznický podpoře...

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich produktů a služeb.
    Obraťte se na náš zákaznický servis, abychom pro Vás mohli najít uspokojivé řešení a pomohli vám dále.
    Chat: Po - Pá: 10:00 - 16:00 hod.
    e-mail: [email protected]
    S pozdravem, váš tým Expondo

  • 10 %

    Příšerné - Špatně vystavená faktura - bylo poskytnuté české DIČ ale faktura s DPH - ještě před převzetím zboží jsem je kontaktoval a bylo mi řečeno že jakmile zboží převezmu a zaplatím tak je mám kontaktovat a obratem mi bude vystavena faktura bez DPH a DPH mi vrátí na účet - a stále nic volal jsem opět mi bylo slíbeno ale že to bude trvat 4-5 týdnů a teď po cca 1,5 měsíci email že kvůli směrnici EU nemohou vystavit netto fakturu . Nedoporucuji. Spatne jednani. Tváří se jako Český eshop, ale není.

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich produktů a služeb.
    Obraťte se na náš zákaznický servis, abychom pro Vás mohli najít uspokojivé řešení a pomohli vám dále.
    Chat: Po - Pá: 10:00 - 16:00 hod.
    e-mail: [email protected]
    S pozdravem, váš tým Expondo

  • 10 %

    Příšerné - Špatně vystavená faktura - bylo poskytnuté české DIČ ale faktura s DPH - ještě před převzetím zboží jsem je kontaktoval a bylo mi řečeno že jakmile zboží převezmu a zaplatím tak je mám kontaktovat a obratem mi bude vystavena faktura bez DPH a DPH mi vrátí na účet - a stále nic volal jsem opět mi bylo slíbeno ale že to bude trvat 4-5 týdnů a teď po cca 1,5 měsíci email že kvůli směrnici EU nemohou vystavit netto fakturu - pokud chci vrátit DPH tak mám kontaktovat místní daňové úřady nebo vrátit zboží a vrátí mi peníze - teď už jen na můj dotaz napíší že byl můj problém vyřešen. Pro lidi co nenakupují na firmu možná OK ale pro firmy NEDOPORUČUJI nedodržují zákony.

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich produktů a služeb.
    Obraťte se na náš zákaznický servis, abychom pro Vás mohli najít uspokojivé řešení a pomohli vám dále.
    Chat: Po - Pá: 10:00 - 16:00 hod.
    e-mail: [email protected]
    S pozdravem, váš tým Expondo

  • 10 %

    POZOR: Pro plátce DPH nedoporučuji!!!
    Firma uvádí na fakturách německé DIČ a fakturuje s DPH, po námitce, že by faktura měla obsahovat české dič nebo by měli fakturovat bez dph podle platných zákonů, NAPSALI ŽE TO NELZE a další výmluvy.

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich produktů a služeb.
    Obraťte se na náš zákaznický servis, abychom pro Vás mohli najít uspokojivé řešení a pomohli vám dále.
    Chat: Po - Pá: 10:00 - 16:00 hod.
    e-mail: [email protected]
    S pozdravem, váš tým Expondo

  • 100 %

    Vše v pořádku.

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku, děkujeme vám za objednávku! S pozdravem váš expondo tým

  • 100 %

    • Rýchlost jednání
    • Komunikace
    • Vstřícné jednání v rámci reklamace
    • Rychlé vyřízení reklamace

    V květnu 2021 jsem kupovala automatický koš. Po roce se pokazilo otevírání koše, motorek na otevírání víka. Při telefonické reklamaci, na základě zaslaného videa, mi hned bylo nabídnuté zaslání nového víka na koš. Nakonec mi byl zaslán úplně nový koš, který jsem měla během dvou dnů doma. Naprostá spokojenost s komunikací, vstřícností a s prozákaznickým přístupem. Za mě, zákaznický servis, kterým by se měli inspirovat mnozí větší prodejci.

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku, děkujeme vám za objednávku! S pozdravem váš expondo tým

  • 80 %

    Platba provedena kartou,zboží odesláno obratem.Komunikace s operátorem OK.Zboží přišlo do tří dnů.
    Po přečtení negativních recenzí toto nemohu potvrdit .100% spokojenost Doporučuji.

    Reakce obchodu expondo GmbH

    Vážený zákazníku, děkujeme vám za objednávku! S pozdravem váš expondo tým