Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tady už nikdy!!!! Prodej byl rychly a vse ok, dokud mi nezacal telefon blbnout a fotit fialove. Po zaslani na reklmaci, byl do posledniho dne telefon ulozeny na poste nez si ho laskave vyzvedli a odeslany byl az po 30 denni lhute, kterou chte nechte prodluzujete uz v reklamacnim protokolu na 60 dni ... tudiz jsem byla pres 40 dni bez telefonu. Na infolince se semnou nikdo nechtel bavit, po tydnu uz meli mobil neustale vyply, na emaily nereagovali. Telefon nakonec zaslali zpet, ale do dnes mi nikdo na emaily neodpovedel. Takze radeji si priplatteba kupte jinde :)

  • NEUZNÁVAJÍ REKLAMACE!!!!!

    Reklamace mi byla zamítnutá záručním servisem pro porušení záručních podmínek - jak to mám chápat?

    Mobil neměl ani škrábaneček,neupadl mi a ani jsem ho nedával nikam jinam do servisu. Měl jsem ho jen pět měsíců,dal ho na reklamaci a hned zamítnuto.Asi je velký problém opravit mikrofon,v telefonu to šumí a je slyšet ozvěna.S takovým přístupem jsem se v životě nesetkal!

    Z tohoto obchodu bych už nechtěl nic,už nikdy tady nenakoupím.

    NEDOPORUČUJI !!!!!!!!!!

  • Stejně jako ostatní recenzenti se musím podělit o negativní zkušenost se společností. Koupil jsem si u nich mobil LG G4, který, jak jistě mnozí z vás víte, trpěl tzv. bootloop defektem (telefon se nebyl schopen pustit - běžela neustále úvodní animace). Tato vada postihla i můj kus. Při první reklamaci byly vyměněny celé "vnitřnosti" telefonu, což je u tohoto typu závady v pořádku. Problémy se však po čase vrátily - tentokrát nešlo fotografovat s bleskem, protože se telefon vždycky vypnul a nešel zapnout. Reklamoval jsem ho podruhé. Byl mi navrácen s tím, že došlo k opravě firmware a telefon funguje. V den přijetí zásilky jsem telefon vyzkoušel a chyba přetrvávala. Reklamoval jsem naposledy s tím, že jde o podstatné porušení kupní smlouvy a že chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze. Telefon mi byl vrácen s tím, že bylo zjištěno poškození firmware vnějším vlivem (zásah uživatele), a tudíž byla reklamace zamítnutá. Takže abych to shrnul. Za poškozený telefon si mohu sám a víc se mým případem nebude nikdo zabývat. Nemohu tedy jinak než tuto společnost NEDOPORUČIT!!!

  • Zboží které uváděli jako skladem nebyli schopni doručit!

    Telefonický dotaz mi byl zodpovězen že zboží není skladem. Mají tam pěkný bordel a neumí si opravit svoje stránky. Mohla jsem nakoupit jinde a nemusela jsem 14 dní čekat.Měl to být dárek pro dceru tak ESOmobilu opravdu děkuji !!!


    Chápu to jako pohrdání a klamání zákazníka.

  • Dobrý den,
    popíši svou zkušenost s ESOMOBIL.

    1) Zboží objednáno po internetu (S9 blue, osobní převzetí na prodejně)
    2) Druhý den volá příjemná slečna s tím, že obchod v Praze se z důvodu dovolené na 14 dní zavírá. Nabídla službu Zásilkovny.
    3) Souhlasím s tím, že bych si rád zboží ale před zaplacením prohlédl. Slečna souhlasí s tím, že možná budu muset nejprve zaplatit, ale pokud se mi nebude něco líbit, že mohu zboží hned poslat zpátky.
    4) Další den v Zásilkovně před očima prodavačky rozebírám balíček.
    Porušená plomba, telefon z Polska (EU distribuce), na displeji známky použití.
    Okamžitě jsem volal slečně, že zboží nepřebírám, že jsem objednal nové zboží a že posílám zpátky. Slečna se optala, zda mi Zásilkovna vrátila peníze, což se stalo. Omluvila se, že neovlivní, co pánové v Ostravě zabalí a pošlou. Na to jsem jen řekl, že se patrně poohlédnu po jiném dodavateli.

    Další den jsem našel obchod Allmobile, ovšem po zjištění, že se jedná jen o přejmenovaný Allmobil, který platit v roce 2016 pokuty 50+70 tis. Kč ČOI, jsem objednávku zrušil i tady.

    Dnes jsem objednal na www.cyberport.de oficiální německou verzi (ověřeno emailem) s plnou zárukou za 599EUR, což je sice o něco dražší, než nabízejí překupníci, ale jsem si zase jist tím, že zboží dorazí a bude opravdu nové. K přeposílání do ČR využívám mailboxde.cz.

    Na konci jsem uznal, že kdo chce mít jistotu kvality a hlavně zajištěný servis, tak ten se určitě všem esomobilům apod. vyhne. Ta o něco vyšší investice na začátku se vyplatí během doby užívání.

    Vláďa Janíček

  • není vám hanba s tímhle přístupem? myslím že už by to stačilo...

  • Nalákali mě na možnost vyzvednutí zboží v Brně na jejich prodejně, ale pak volali, že si mám připlatit a vyzvednout si jej na zásilkovně. Když jsem trval na vyzvednutí na prodejně (nebo na zásilkovně bez toho, že budu doplácet), tak mi objednávku zrušili.

    • Protože ty prodejny jsou smyšlené :)

  • Denny Vích:
    Vaše reklamace byla zamítnutá záručním servisem pro porušení záručních podmínek, tak se laskavě zamyslete nad skutečnostmi než budete někoho kritizovat. Viz zpráva na reklamačním protokolu, přístroj jste nechal někde sám opravovat a poté reklamoval u nás. Takový postup je zcela vyloučen.
    Esomobil reklamační oddělení

  • ESOMOBIL jsou největší zmetci ! Neuznávají reklamace a ještě k tomu čekáte nejdelší lhůtu, která je možná pro doručení !

  • Dobrý den
    od přijetí reklamací nemáme v evidenci žádnou po lhůtě, možná to počítáte od Vašeho odeslání. Prosím ale obraťte se na [email protected] s dotazem (uveďte jméno odesílatele) a dostanete přesnou odpověď v jaké fázi se Vaše reklamace nachází a kdy bude odeslána zpět. Děkuji

  • Dobrý den,chci se zeptat když už mám u vás na reklamaci více než měsíc samsung,chtěl bych vědět jak se to vyvíjí a když to trvá tak dlouho jestli není možné vrácení peněz.

  • Je to naší milou povinností Vám vyjít vstříc. Samozřejmě po obdržení obratem odesíláme do autorizovaného střediska Samsung kde máme již dlouhodobou spolupráci. Jen prosím komunikaci přes mejl [email protected]

  • Screen bleeding na velice vysokéúrovni, pouze na leve strane a v pravem dolnim rohu .. byl jsem i v Samsung centru a tam mi řekli okamžitě poslat na výměnu ... moc díky že jste se m ozvali...

  • Z důvodu dovolené do 30.1. nebyla infolinka dostupná, již se dovoláte. Zboží zašlete na naše reklamační oddělení pro výměnu zboží. Jelikož nové zboží nebývá nikdy vadné, viděl bych problém jinde, proto doporučuji také napsat na [email protected] a popište tam potíže které s telefonem máte, pokusíme se problém vyřešit.

  • Dnes jsem se snažil opět dovolat a nic ... číslo na infolinku je vypnuté a úplně zmizelo z vašich stránek ... namísto toho jste žádali číslo na reklamace, které je rovněž vypnuté. Chtěl jsem normálně domluvit výměnu kus za kus, ale jak to tak vidim a čtu budu muset zajít za rodinným právníkem.. Absolutně nechápu jak se můžete tak chovat k lidem kteří u vás nechávají tak nemalé částky . Doufám že konečně dostanu vyrozumění

  • Dobrý den koupil jsem ve vašem shopu mobil samsung galaxy note 8 za 19400kc mobilem vadný a chci ho vyměnit za nový kus ...na reklamační jsem se nedovolam jelikož matecislo vypnuté... volaný účastník není dostupný .. na informace to rovněž nikdo nebereme, tak co mám dělat ??? Telefon mám doma 3 dny !!! Chci okamžitě vysvětlení nebo vše půjdu řešit právnickou cestou ... Zatím na viděnou D.K.

  • Kupoval som iPhone SE pre priatelku ako vianocny darcek. Objednaval som novy telefon (v domneni). Nakoniec po rozbaleni sme zistili ze dotycny telefon je blokovany. Dovod podla oficialne servisu Applu - telefon bol pouzivany 2 mesiace pred mojou kupou a byvaly majitel neresetoval zariadenie do povodnych tovarenskych nastaveni. Plus balenie telefonu nezodpoveda europskemu standardu - neviem co za koncovku to ma byt ale na stredoeuropskom trhu a ani na zapadnom sa taka nepouziva. Na druhu stranu uz od nich mam jeden telefon a vsetko vtedy preslo bezproblemov... ale toto ma uplne nahnevalo.

    Reakce obchodu ESOMOBIL
    ESOMOBIL


    Dobrý den,
    veškeré výrobky Apple dodáváme pouze zcela nové, zapečetěné, neaktivované, s 24 měs. zárukou pro spotřebitele a v orig. folii tak jak je výrobce dodává do distib.sítě. Pokud byly u Vašeho výrobku jakékoliv pochybnosti, nerozumím, proč jste se obratem na nás neobrátil a neinformoval nás. Tímto se omlouváme a kontaktujte nás, zboží samozřejmě obratem vyměníme.
    S pozdravem tým ESOMOBIL

    Reakcie kupujuceho:

    Dobry den prajem. Co sa tyka obalu nevidel som tam ziadnu ochrannu znamku ktoru som videl pri kupe nahradneho iphonu z ineho obchodu, ohladom originalnej folie klamete - alebo vas oklamal dodavatel. Chodte s tym telefonom do originalneho servisu Apple - nie do ziadneho ineho ale do ORIGINALNEHO ! a dostanete tu istu odpoved ze ten telefon bol 2 mesiace pred kupou december (12) - 2 mesiace = oktober (10) pouzivany - lebo doslo k aktivacii. Plus vnutorne balenie telefonu nezodpoveda stredoeuropskemu trhu. Neviem co to malo by za nabijacku ale isto nie stredoeuropska alebo zapadoeuropska. Dovod preco som vas nekontaktoval? Nahodou ste nemali medzi sviatkami dovolenku az do 2.1 ? - Pozrite si cisla volajucich 27.12 a isto najdete slovenske cislo s koncovkou 339.

  • Dobrý den,


    Předem děkuji že věnujte čas


    Jmenuji se Vojtěch Ševeček, je mi 17 let jsem z Pardubic a jsem reprezentant České republiky v akrobatickém lyžař. Přesněji (Freestyle ski)

    Důvod proč vám píšu je že sháním nový chytrý telefon a našel jsem zalíbení ve vaším obchodu.

    Aby jsem byl konkrétní, chtěl by sem ze zeptal ohledně nějakého sponzoringu. Co se týče ohledně mě momentálně mě sponzoruje: Red Bull CZ , Poc Sports, Line skis. Ohledně úspěchu byl jsem druhej na MČR. Také jsem byl druhej na: Subaru levorg games, což je asi největší skok v ČR v zimě. A ještě nějaké menší závody kde jsem byl taky na stupních vítězů.

    Ohledně zahraničních závodu tak, momentálně trénuji na Mistroství světa juniorů které se pojede příští rok v Srpnu. Jinak za svůj úspěch beru že jsem odjel Double cork se kterým jsem se dostal v podstatě téměř po celém českém webu, také vyšel asi do tři pardubických novin, Odkazy jsem vám poslal do v tohle e-mailu. :)

    Myslím že dobře dokážu prezentovat výrobky ať to je na internetu nebo na ulici ať to jsou: lyže, brýle, oblečení a tak dále... proto myslím ze pro váš obchod dokážu bejt přínos a dokážu vám udělat dobrou reklamu.



    Jestli vás to zaujalo tak jsem rád. :)



    Ještě jednou Děkuju za váš čas.









    S pozdravem

    Vojta Ševeček

  • Dobrý den,

    učinil jsem objednávku, zvolil možnost zaplacení formou splátek u firmy Cofidis a...


    nepřekliknul se přes odkaz na možnost žádosti o úvěr.

    Jak mám nadále postupovat?
    Kontaktovat přímo Cofidis nebo mi můžete Vy zaslat znovu odkaz na přesměrování?




    Děkuji a jsem s pozdravem. Tomáš Ulrich


  • Dobrý den,


    pokud bych si u vás objednal tento telefon a k tomu tvrzené sklo, můžete mi jej tam již nalepit?

    Dále se chci optat, zda máte možnost mi dodat k telefonu originální aktivní plipové pouzdro, které při otevření tel. zapíná a při zavření vypíná v černé barvě.

    Prosím tedy o celkovou nabídku, telefon P9 lite černy, tvrzené sklo originál flipové aktivní pouzdro černé.

    Děkuji předem za včasnou odpověď.





    Zdraví Jiří