• Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena
    • Vyslovene jsem se ptal jak na datum vyroby oleje Mazda. Bylo mi sdeleno ze produkt se porad toci. Na obalu oleje je datum 17.01.14 - takze 2,5 roku stary olej. Nerikam ze je to problem co se tyce kvality oleje ale tak kdyz se zeptam jak stary je ten olej a pan mi rekne ze se toci necekam ze bude mit 2,5 roku. Tady uz ne!

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    olej Mazda 0W-20, který byl pro vás objednán u Automobilky dorazil v této šarži. Doporučená spotřeba oleje v lahvích je 5let, tudíž neshledáváme žádný problém z naší strany. Pokud máte pocit, že je to špatně nikdo vám nebrání tento olej vrátit. Můžete si ho objednat u jiného Dealera Mazdy. Prodejce vám odpověděl správně, že se olej točí, daného oleje se spotřebuje u nás na servisu cca 1.500litrů za měsíc.

    Děkujeme za hodnocení a objednávku.

    Přejeme hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Kupa lidí na prodejně a ve většině případů na mě působili, že zrovna nemají do čeho píchnout. Pak se člověk nesmí divit, že jsou veškeré díly tak drahé, když je potřeba zaplatit tolika zbytečné pracovní síly. V mém případě se jednalo o anténní patici (kus plastu, gumy a nějakého plíšku, bez žádného čipu či elektroniky) za tísícovku. To je podle mě naprostá zlodějina. Bohužel druhovýroba neexistuje, ale doufám že do autorizáku už zase nějakou dobu potřebovat nebudu. Krásná scéna byla, když chlápek z oddělení Mitsubishi pokecával přede mnou s chlápkem z Fordu o tom, jak se večer před tím opět "zlil". Na mě osobně to reprezentativně zrovna nepůsobilo. A na to abych dostal zboží objednané přes net jsou za potřebí 3 lidé, mezi kterými musí člověk pendlovat...... Nechápu

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš nákup a ceníme si vašeho hodnocení.

    Ceny dílů si určuje sama automobilka, tudíž dodržujeme předepsané ceny a přes Eshop, jsou ceny sníženy.

    Bohužel co se dělo na prodejně a servisu nás mrzí, upozorníme na tuto nepříjemnost zbylá oddělení.

    Prodej náhradních dílů / platby má předepsané směrnice pro Auto Palace, chápeme, že je to kostrbaté, ale bohužel s tím nelze momentálně nic udělat.

    Přejeme hezký den.

    • Nesmírně zdlouhavá procedura prodeje. Zákazník musí nejporev čekat v odd. prodeje dílu, kde získá doklad s cenou. Poté se přesunout na pokladnu a zaplatit. Poté zpět do výdeje a čekat dlohé desítky minut na vydání dílu. Na prodejnu jsme přišel v 8hod 15 min a odcházel jsem v 9.20. 65 minut zabral prodej a distribuce jednoho držáku filtru. NESKUTEČNÉ...... Příště raději díly zakoupím přes eshop s doručením až do ruky. Procedura kterou lze zvládnout za okamžit trvala přes hodinu.

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    procedura prodeje je takto nastavena v každé prodejně Auto Palace, bohužel, to nedokážeme nijak ovlivnit.

    Za dobu čekání se omlouváme a interně prověříme co se stalo, ještě se nám nestalo, že by zákazník čekal na díl déle než 10min. Omlouváme se a na další objednávce vám nabídneme kompenzaci.

    Děkujeme za Váš nákup a ceníme si vašeho hodnocení.

    Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace. Poté co mi zástupce obchodu sdělil, že se uvedené zboží již nedodává, aniž nabídl náhradu, požádal jsme jej o doporučení náhrady. Zástupce is vyžádal další údaje a už se neozval.

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    Vámi objednaný díl již automobilka nedodává, bohužel pokud nenabízí alternativu nejsme schopni jako prodejce pouze originálních dílů dodat náhradu. Budete se muset porozhlédnout v Aftermarketu. Tuto skutečnost jsme vám sdělili do mailu, pokud nebyl mail doručen, překontrolujeme naší mailovou bránu.

    Děkujeme za Vaši objednávku a hodnocení.
    Přejeme krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zajímavé zboží.
    • Naprosto chybějící popisy zboží, často i fotky.
    • Podle výběru vozidla mi e-shop vybral zboží, které ale po moje vozidlo nebylo vhodné (hlavice řadící páky).

    Na pobočce mi bylo několikrát důrazně doporučeno, abych na e-shopu nenakupoval, že mám raději volat nebo osobně zajít na pobočku.

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    popisky dílu byly rozšířeny, aby se tento omyl již nestal. Díl je vhodný na stejný typ vozu, ale pro jiný původní trh prodeje nového vozu.

    Eshop je primárně určen pro koncové zákazníky, kolega si vás spletl se zákazníkem VELKOOBCHODU!!!

    Děkujeme za upozornění na nedostatky, budeme se je snažit co nejdříve odstranit.
    Hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace se zakaznikem

    nedoporucuji

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    Omlouváme se za nedodržení termínu, výrobce nám přiřadil termín dodání, který bohužel nedodržel. Komunikaci určitě zlepšíme.
    Vzniklý problém budeme kompenzovat na dodávce.

    Děkujeme za upozornění na nedostatky, budeme se je snažit co nejdříve odstranit.
    Hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příjemná poloha na Spořilově s velkým parkovištěm. (I když může být problém najít parkovací místo).
    • Milá obsluha v tamější podnikové kavárně.
    • Internetové ceny se podstatně liší od těch ve fyzickém obchodě a nejste na to nijak upozorněni.
    • Obsluha není zrovna vstřícná a nechala mne dlouho čekat. (Šlo to přes jiný počítačový systém, ze kterého mi během následujících dvou hodin přišlo potvzení objednávky a pak upozornění, že se objednávka zpracovává. Že je již vyřízena mi nepřišlo, takže jsem čekala v kavárně budovy zřejmě dlouhý čas zbytečně, dokud jsem se nezašla osobně zeptat.)
    • Je vytištěn doklad o koupi, ale nemůžete zaplatit přímo v obchodě. Musíte do pokladny (pozor, má přes poledne přestávku), zde zaplatit a získat tři razítka, s potvrzeními o zaplacení se vrátit do obchodu, kde vám zboží konečně vydají.

    Zboží vždy objednejte s předstihem a ideálně rovnou přes internet zaplaťte.
    Ceny v obchodě na místě jsou bez internetové objednávky jiné a nikdo Vás na to neupozorní. Když uděláte objednávku ze svého přístroje na místě, nečekejte vstřícnost obsluhy.
    Pokud jste invalidní, nedoporučuji vyzvedávat osobně. Pohybujete se v hale s velkými vzdálenostmi.

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nebyl spokojen a pokusíme se udělat vše co je v našich silách, abychom zmíněné nedostatky odstranili.
    Děkujeme