• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Široký výběr zboží.

    Ačkoliv jsem byl 3x spokojeným zákazníkem, 4. objednávka nás zklamala. Zboží nebylo dodáno ani do 14 dnů, což jsem po mém dotazu akceptoval, že bude zboží dodáno až 3. týden. Namísto toho nám ale objednávku stornovali jako neuhrazenou, i když byla hrazena okamžitou platbou přes GoPay. Bezstarostný nákup si tedy představuji jinak.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    stornování objednávky byl samozřejmě omyl, došlo k němu automaticky chybou našeho systému. Zboží nebylo dodáno, protože nebylo skladem, ihned po naskladnění Vám bude expedováno s doručením 13.11.2020. Skladová nedostupnost byla způsobena obrovským nárůstem počtu objednávek v posledních týdnech. Vyprodané obaly se samozřejmě ihned snažíme co nejdříve naskladnit, bohužel zrovna u Vámi zakoupených tubusů nám to bude trvat déle než je obvyklé.
    Za chybu v IT systému i dočasnou nedostupnost zboží se velmi omlouváme, usilovně se snažíme, aby se ani jedno z toho už neopakovalo.
    Snad nám zachováte přízeň i nadále.
    S přáním pěkného dne
    kolektiv Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nectí dohody - v minulé objednávce mi přišlo méně krabiček a bylo dohodnuto, že mi je přidají v další (tedy této) objednávce. po mé připomínce dříve chybějících krabiček jsem byl donucen sepsat reklamaci, kterou mi neuznali a chybějící krabičky nedodali.
    • drahá doprava

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    bohužel reklamaci jsme neobdrželi, pouze jste napsal do poznámky v objednávce, že minule, tedy před dvěma lety, došlo k dodání 387 místo 400 krabiček. Za odchylku dodaného množství se omlouváme, prověříme balení těchto minikrabiček, aby ke stejné chybě již nedošlo. Kolegyně ze zákaznického oddělení se Vám ozve a dohodne se s Vámi na kompenzaci za chybějící krabičky.
    Děkujeme za pochopení,
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • příliš drahá doprava, zboží chodí na paletách
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé zaslání
    • Není možné platit na fakturu a ni platbu na fakturu předem na daňový doklad, měli jsem s tím problém, protože čerpáme od babky úvěr a ta nám zálohové faktury neproplácí.

    Skostnatělý podnik bez možnosti individuální domluvy.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nebyl spokojen s možnostmi plateb na Eobalech.
    Možnost platit na fakturu (tedy se splatností, až po obdržení zboží od nás) umožňujeme pravidelným zákazníkům, nebo po vzájemné domluvě. U Vás se však jednalo o první objednávku a v současné "koronavirové situaci" si bohužel nemůžeme dovolit tento způsob platby poskytovat zákazníkům, se kterými jsme zatím nespolupracovali.
    Zálohová faktura pro platbu předem bohužel ze zákonných důvodů nemůže být daňovým dokladem, ten lze vystavit teprve po odebrání zboží.
    Děkujeme za zpětnou vazbu, snad Vám budeme moci při Vaší příští objednávce dokázat, že skutečně nejsme zkostnatělým podnikem.
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obal není skladem, nic nevím o tom, kdy bude. Marně čekám, zaplatil jsem jej, potřebuji jej.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Balik o vaze 10kg poslan paletovou prepravou, nemoznost zvolit cas doruceni, nikdo vas predem neinformuje, neschopnost vyrizeni pozadavku na dopravni spolecnost

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    většinu zásilek přepravujeme na paletě z důvodu velkých rozměrů obalů. Na tuto skutečnost korektně informujeme před odesláním objednávky z e-shopu. Přesný čas doručení dopravní společnost předem neudává, o přibližném času se lze domluvit na jejich informační lince.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Myslím, že při objednávce za cca 1.300,- s malým objemem zboží /několik krabiček/, je doprava 240,- naprosto nesmyslná. Když jsem se dotazoval v obchodě, proč zboží posílají nejdražším dopravcem DHL, řekli, že mám možnost zboží vyzvednout osobně /200km:)/.
    • Zboží nepřišlo. Stále mi chodí jen reklamní a obchodní sdělení, ale že by přišla objednávka po 10 dnech, to ne..

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    zboží dodáváme dnes, tedy v termínu, který jsme uvedli na e-shopu i v potvrzení objednávky emailem.
    Jednalo se o zboží, které výjimečně nebylo skladem, proto bylo dodáno později, na tuto skutečnost ale upozorňujeme.
    Pokud si již nepřejete zasílat newslettery, prosím odklikněte zrušení rozesílky dole v patičce newsletteru.
    Mrzí nás, že jste byla nespokojena, domníváme se ale, že jsme o termínu doručení korektně informovali.
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Naprosto katastrofická přeprava. Není možné si zvolit přepravní společnost, tahle vyložila paletu se zbožím 50 metrů od domu s tím, že paletu chtějí zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Komunikace s obchodem byla v poradku, jak emailova, tak telefonicka. Objednane zbozi bylo z duvodu spatneho zabaleni kompletne poskozene prepravou.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    nebyla jsem spokojená, asi pro ně malý odběratel není důležitý

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás vaše nespokojenost.
    Abychom mohli zlepšovat naše služby, potřebovali bychom od vás zpětnou vazbu na [email protected].
    Mohla byste nám napsat, s čím konkrétně jste byla nespokojená?
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zásilka nebyla kompletně poničená - dodavatel se ji ani neobtěžoval zabalit
    • Už zde nikdy nic neobjednám

    S podobným přístupem jsem se snad nikdy nesetkal. Představte si, že by vám dovezli např. mikinu, kterou vám kurýr vyhodí z auta celou špinavou a odřenou, jelikož nebyla vůbec, ale ani trochu zabalena. Bohužel zásilku přebíral někdo cizí, jinak bych kurýrovi podobný "bordel" vrátil rovnou na místě s pozdravem pěkného dne.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nespokojen.
    Kontrolovali jsme kamerový záznam ze dne, kdy byla Vaše zásilka expedována a zjistili, že na paletě bylo vše správně zabaleno. K roztrhání obalu - stretch fólie tedy muselo dojíte během přepravy.
    Za vzniklou situaci se omlouváme, spojí se s Vámi kolega a vše vysvětlí.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Eobaly.cz

    • Nechají si zaplatit za paletu , kterou nedodají
    • Ukradli penize za nedostanou paletu i přes telefoní reklamaci
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • naprosto odporné chování dopravce, ještě jsem nezažil že by mě někdo zásilku chtěl vyhodit na chodník před dům. navíc byl řidič dopravce sprostý, opravdu bych nečekal že v naší zemi budeme poslouchat drzé Ukrajince. hodně štěstí sv obchodování s tímto dopravcem

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste byl nespokojen.
    Kontaktovali jsme řidiče, dle jeho vyjádření Vám dovezl zásilku do podzemních garáží, poté odmítl zboží vynosit do skladu, protože se tam nedalo zajet paletovým vozíkem. Není si vědom, že by se dopustil nepřiměřeného chování.
    Musíme konstatovat, že skutečně není řidičovou povinností vynosit zásilku až přímo do skladu.
    Nicméně, řidič byl upozorněn, aby se snažil maximálně zákazníkům vycházet vstříc, slušné chování by samozřejmě mělo být normou.
    Děkujeme za pochopení
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si zboží za 92 kč. Za poštovné chtěli 260 kč. Toto jsem ještě toleroval, poněvadž jsem zboží akutně potřeboval. V doručovací den mi přišla na email druhé potvrzení objednávky kde se psalo o změně ceny. Nikoliv ale o změně ceny zboží, ale poštovného, které se ještě zvedlo a celkově jsem za zásilku zaplatil 4 stovky. Zlodějina. Pokud mi při objednání zboží na stránkách vyskočí finální cena se vším, přeci mi jen tak ze srandy v den doručení nemůžou poslat zvýšení ceny !!!

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    toto nedorozumění bylo způsobeno tím, že jste dokončil objednávku se zadaným způsobem platby na "zálohovou fakturu". Teprve poté jste nás telefonicky požádal o změnu způsobu platby "na dobírku", čemuž jsme pochopitelně vyhověli. Vámi kritizované navýšení ceny se týká právě doběrečného, které činí 40 Kč bez DPH. Z naší strany pravděpodobně nedošlo k výslovnému upozornění na tento poplatek při změně způsobu platby, za což se omlouváme. Při dokončování objednávky samozřejmě celkovou cenu včetně poštovného korektně uvádíme.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • po objednání jakéhokliv zboží mám počztač zahlcen reklamou, otravné...
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé doručení
    • velmi drahé poštovné, nevyplatí se objednat malé množství krabic

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    na cenu dopravy korektně upozorňujeme v průběhu nákupu. Většina objednávek musí být kvůli svým rozměrům přepravována na paletě, z důvodu včasné expedice účtujeme jednotnou cenu za dopravu: 199 Kč bez DPH. Chápeme, že v případě menších objednávek tvoří dopravné značný díl z celkové ceny, což je zřejmě i důvod Vaší nespokojenosti.
    Děkujeme za pochopení,
    Tým Eobaly.cz

  • Doručili mi dřevěnou vlnu v mnohem větším rozměru. Ptala jsem se nějaké ženské z obchodu a ta mi uvedla velikost v mm, přitom to byly cm. Takže mi před bytem zůstal ,, balík slámy,,. Asi takový rozměr. Arogantní a nespolehlivé chování! Pozor!

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    na emailový dotaz jsme jasně potvrdili, že se jedná o mm. Přibližná velikost je také dobře patrná z obrázku na e-shopu, kde je balík dřevité vlny připevněn k běžné europaletě.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Eobaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávka byla zaslána na špatnou (fakturační) adresu i přesto, že jsem zadal adresu pro doručení. Když jsem zjišťoval od kontaktní osoby, která byla uvedena v potvrzovacím emailu, kdy nám tedy objednávka dorazí, nebyla schopná odpovědět a slíbila, že zjistí a napíše email. Žádný email nepřišel. Doručení objednávky bylo zpožděno o 4 dny. Velice neprofesionální přístup.

    Reakce obchodu Eobaly.cz

    Dobrý den,
    bohužel došlo k chybě v našem informačním systému, přenesla se adresa fakturační, nikoliv doručovací. Na správnou adresu se pak nepodařilo zboží přes veškerou snahu doručit dříve. Ke zmíněné chybě v přenosu dochází výjimečně, nicméně problém řešíme, aby se neopakoval. Omlouváme se za zpožděné dodání.
    Tým Eobaly.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nevím
    • Doručili o 1kus méně. Reklamaci zatím nevyřídili.