Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednala jsem si ledničku, hlavně proto, že slíbyli dodání do 2 dnů, ale přestože byla skladem, byla dodána až za týden. Objednávali jsme jí ve vašem obchodě především kvůli včasnému dodání. A to se nestalo, proto nedoporučuji.

    Reakce obchodu Elme.cz

    Dobrý den, zásilku jste objednali v pondělí v pozdních odpoledních hodinách, na webu informujeme o expedici dva pracovní dny, která byla z naší strany dodržena. Z naší strany nedošlo k žádným průtahům ani zpoždění v dodávce. ELME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží jsem obdržel
    • Slibují zaslání firmou Toptrans, zasílají firmou Geis, která dodává v 10 00, bohužel nikdo doma neni
    • Slibem dnes objednáte zítra dodáme to skončilo
    • Dodání pračky kterou měli skladem trvalo 6 dní a to jsem si jí musel vyzvednout v pobočce Geis

    Reakce obchodu Elme.cz

    Dobrý den, vybral jste si pračku, u které uvádíme expedici 48 hodin, zboží jste si objednal 15.03.2018, zboží pro vaší objednávku bylo expedováno 16.03.2018. Jelikož byl tento den pátek, bylo zboží doručováno až v následující pracovní den. U dodávky avizujeme dodávku v čase 8-16 hod, čas 10:00 hod tedy spadá do tohoto rámce a nejsme jej jakkoli ovlivnit. Dle informací přepravce, bylo prováděno následující den opakované doručení, které jste odmítl a zvolil osobní odběr. Z naší strany tedy nedošlo k žádnému pochybení, o stavu a průběhu zásilky jste byl řádně informován. ELME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V neděli jsem objednal a nic. V pondělí jsem volal, objednávku nenašli a řekli, že pračku zasílají do dvou dní. Tak jsem objednal znovu a přišlo potvrzení objednávky. Za dva dny přišlo, že pračku nemají a tak jsem objednávku zrušil a objednal na Mallu, kde ji okamžitě dodali.

    Reakce obchodu Elme.cz

    Dobrý den, potvrzení objednávky je zasíláno automaticky, pokud byla řádně vaše objednávka vytvořena muselo vám být doručeno i potvrzení objednávky. Telefonicky jste ověřil, že vaše objednávka nebyla řádně vytvořena. Novou objednávku jste vytvořil 19.02.ve 14:55 o stavu dodání jsme vás informovali 20.02. v 10:19 minut ihned po ověření stavu dodání vašeho zboží. Taktéž vám byla nabídnuta alternativní nabídka praček z důvodu doprodání a nedostupnosti vybraného modelu. Bohužel umíme dodat pouze zboží, které je dostupné na našich skladech nebo skladech našich dodavatelů. Z naší strany nedošlo k žádnému pochybení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • Objednal jsem přes Heuréku. Obchod objednávku potvrdil, ale nic nedodal. Po dotazu na Heuréku jsem dostal odpověď, že obchod objednávku stornoval v důsledku doprodání zboží, mne ale o tom nikdo neinformoval.

    Reakce obchodu Elme.cz

    Dobrý den, na email, který jste uvedl ve vaší objednávce jsme vás kontaktovali o prodloužení dodací lhůty vaší objednávky. Bohužel jste nás zpětně do týdne nekontaktoval, považovali jsme tedy vaši objednávku za zrušenou, což jsme vám taktéž zaslali na email. Tým ELME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlé dodáí zboží
    • Bylo dodáno zboží poškozné a bez popisovaných funkcí

    Obchod se snažil problémy řešit, ale zatím to u snahy končí. Zboží budeme pravděpdobně vracet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí sortiment, který nemá skladem i přesto, že uvádí, že jej skladem má!
    • Zástupce společnosti p. Hýsek uvádí kupujícího opakovaně v omyl tím, že opakovanými maily slibuje termíny dodání zboží, které nejsou realizovány.

    Po opakovaných mailech jsem zavolal zástupci společnosti p. Hýskovi, proč mi v dalším slíbeném termínu nebylo zaplacené zboží dodáno a proč mě vědomě a opakovaně uvádí v omyl? Zástupce Elme.cz“- Elektromedia s.r.o. z Tachova p. Hýsek mi do telefonu řekl, že může mít sklady kde chce, např. na východě republiky, nebo některé „již si přesně nepamatuji, které zemi bývalého Sovětského svazu“ , což mu nerozporuji. Údajně jim uvízly kamiony na D1. Podotýkám, že celou dobu byla D1 ve směru od Brna na Prahu průjezdná (z východu na západ- hromadná nehoda byla v opačném směru). Po 10 dnech bylo patrné, že mne i Heureku.cz uvádí záměrně v omyl, jelikož zboží stále nemá. Při objednávce a zaplacení zboží, bylo na stránkách www.heureka.cz uváděno, že má prodejce zboží skladem! Kontaktoval jsem Heureku.cz se stížností na prodejce se žádostí o pomoc. Její zástupce pí. Stárková jej kontaktovala telefonicky a mě informovala, že další den mi bude zboží dodáno. Pokud by pí. Stárková opravdu hájila dobré jméno společnosti Heureka.cz a hlavně zákazníka, požadovala by od prodejce potvrzení o odeslání zboží, což neudělala. Zboží mi nebylo samozřejmě dodáno ani další den. Po 10 dnech jsem objednávku zrušil. Tato tvrzení mohu komukoliv doložit.

    Reakce obchodu Elme.cz

    Vážený pane Kučero, bohužel přepravní situace způsobená nepříznivými přírodními podmínkami nejsme schopni ovlivnit, stejně tak jako trasy, které využívají přepravní služby mezi našimi sklady a zákazníky. Přepravce nejezdí přímou cestou z místa nakládky k zákazníkovi a využívají sběrných dep v rámci jejich přepravní strategie. Z naší strany taktéž nikdy neuvádíme termín dodávky ale pouze termín expedice.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rozumné ceny v porovnání s konkurencí na trhu
    • Zboží skladem expedují více než týden, ač obchod garantuje na stránkách expedici následující den od objednání...
    • Poskytují nepravdivé informace, když s obchodem komunikujete

    Nedodržení termínu dodání u zboží skladem více než o týden. Opakované lživé sliby o expedici následující den - když s dvěma malými dětmi nemáte týden na čem vařit je to hodně nepříjemné...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Problem s vracenim zbozi
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Uvádějí že mají zboží skladem i když to není pravda

    Reakce obchodu Elme.cz

    Dobrý den, vybral jste si model myčky který byl doprodejový, u takovýchto výrobků je bohužel skladová zásoba omezena a pokud vytvoříte objednávku v nočních hodinách nemusí být vždy sklad 100% aktualizovaný. Za způsobené problémy se velice omlouváme a obratem vám byl nabídnut nástupce vybrané myčky za zvýhodněnou cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo velmi špinavé.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodržení termínu dodání
    • brání se sdělování čísla zásilky

    Nedodržen termín dodání varné desky v ceně 5690 Kč, online společně s objednáním zaplacené. Na webu bylo uvedeno, že zboží bude odesláno do 48 h. Objednával jsem a platil 6.7. Čt (svátek), 7.7. Pá - pracovní den - žádné zprávy, 8. - 9.7. So + Ne, 10.7. Po - přišla SMS s tím, že zásilka bude do dvou prac. dnů odeslána. Po mém dotazu 11.7. Út na bližší stav mi bylo sděleno, že zásilka byla předána k expedici a že ji nejpozději 13.7. Čt obdržím, číslo zásilky mi nebylo sděleno. 12. 7. jsem se opět dotazoval na stav a zda mi může být zasláno číslo zásilky. Prodejce mi sdělil, že u dopravce zjistí stav, číslo zásilky mi nepředal. Posléze mi bylo oznámeno, že u dopravce bylo zjištěno, že se zboží při přepravě poškodilo a že se dodání opozdí. Objednávku jsem na základě těchto informací zrušil. Číslo zásilky mi nebylo ani dodatečně sděleno s tím, že je to již zbytečné. Na dotaz, proč mi po celou dobu nebylo číslo zásilky sděleno mi prodejce odpověděl, že čísla zásilek standardně zákazníkům nepředávají!
    Ani by mi nevadilo, že zásilka bude dodána později, kdyby mi to bylo při objednání pravdivě sděleno a posléze nebyl slibován (již opožděný) termín dodání 13.7., který stejně nebyl dodržen. Na tento termín jsem měl již navázány další akce (elektrikář).
    Kupoval jsem pomocí tlačítka "Koupit na Heuréce" což mi ušetřilo registraci v obchodě a při tomto vývoji objednávky jsem cítil větší jistotu ohledně zrušení již předem zaplacené objednávky. Dnes 18.7. mám peníze zpět.
    Po mé zkušenosti se s dalšími zde uvedenými negativními recenzemi ztotožňuji a dále uvažuji nad tím, zda systém hodnocení obchodů zde na Heuréce má dostatečně vypovídající schopnost o kvalitě obchodu. Po dlouhé době jsem nakupoval v jiném, než předchozími nákupy prověřeném, obchodě a do budoucna se již kvůli pár ušetřeným stovkám (v tom to případě třem) asi tohoto rozhodnutí vyvaruji.

    Reakce obchodu Elme.cz

    Dobrý den, jelikož jste si zboží objednal v dnech státních svátků nemohla být vaše objednávka vyřízena dříve. O termínu dodávek jsme vás řádně informovali o termínu dodávky. Bohužel došlo k nepředvídatelným událostem, které jsme nebyli schopni ovlivnit. O stavu objednávky jste byl informován správně dle našich informací a na základě vašich dotazů jak emailem tak telefonicky. V případě, že přepravce zásilku poškodí nejsme schopni záležitost jakkoli ovlivnit. Na základě vaší žádosti o zrušení objednávky, byla vaše objednávka zrušena a částka byla neprodleně předána k vrácení na váš bankovní účet. Ve chvíli, kdy jste objednávku závazně zrušil nebyl jediný důvod vám zasílat další informace k zásilce, která byla navíc poškozena. ELME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží deklarují, že mají skladem a druhý den u zákazníka. Ani po 14 dnech a zaplacení nic nemám, na emailovou korespondenci také nikdo nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dobrá cena
    • i když je slíbeno dodání do druhého dne, po 11-ti
    • dnech zboží nedorazilo
    • sledování zásilky online vůbec nefunguje

    I když je dobrá cena (nakupovala jsem 2x),
    už bych zde třetí nákup neriskovala, dlouhá dodací doba v obou případech, po 11-ti dnech chladničku stále nemám,sledování zásilky online vůbec nefunguje, za celou dobu se v ní neobjevilo připsání peněz, nakonec se až objevilo, že obj. je vyřízena, ale byla pouze dle jejich komunikace předána k přepravě, ale chladnička pořád nedošla. Stále jsem s nimi musela komunikovat mailem, abych se vůbec něco dozvěděla.
    Připsání peněz na jejich účet trvá dlouho, ve
    čtvrtek v poledne jsem provedla převod peněz,
    po několika dotazech mailem mi bylo sděleno,
    že peníze byly v jejich výpisu až ve středu (skoru týden) a je pondělí(dalších 5 dnů) a chladničku stále nemám a ani dopravce se mi prozatím neozval.

    Reakce obchodu Elme.cz

    Dobrý den paní Pravdová, o průběhu zásilky jste byla informována pravidelně ve vašich emailových dotaz. Informovali jsme vás, že doba expedice jsou tři pracovní dny od připsání peněz na náš bankovní účet. Částka byla připsána na úterním výpise, tedy ve středu a ve čtvrtek bylo zboží expedováno. Pokud byste volila způsob úhrady dobírkou dodávka by proběhla rychleji. Dobru převodu není možné z naší strany jakkoli ovlivnit.

    • Špatná komunikace se zákazníkem
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné
    • komunikace se zákazníkem: placená bílá linka, nebo se věnovat chatu,
    • na výzvu, aby mne kontaktovali telefonicky, posílají jenom maily
    • dlouhá dodací lhůta, poškozené zboží
    • po platbě kartou nepřijde potvrzení o platbě
    • při kontrole stavu objednávky je v kolonce zaplaceno - pořád nula

    Nedoporučuji!!!
    Zboží poškozené, v zásuvce mrazáku, u provozní dokumentace, byla reklamace od jiného zákazníka, ze dne 20.10.2016
    Vysvětlení obchodu, jak se tam dostala, je nedůvěryhodné

    Reakce obchodu Elme.cz

    Dobrý den, v případě, že podáváte reklamaci, je nutné ji podat písemně aby byla pro obě strany řádně doložena a mohla být v nejkratším termínu vyřešena, zejména pak pro odeslání fotodokumentace. Z chladničky je jasné, že byla vyrobena v r. 2017, tedy přiložená dokumentace se do vašeho výrobku musela dostat nedopatřením.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Přišel mail s potvrzením objednávky, pak s přijetím platby a pak nic. Po urgenci za týden se mi omluvili, že jim zboží brzy dorazí. Přitom zboží deklarovali jako skladem. Zásilka dorazila až za další týden po další urgenci.

    Já už zde nakupovat nebudu. Doba dodání neodpovídá dobám z jiných obchodů. Komunikace je až po dotazu nebo vyzvání.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na základě "proč pro 6 důvodů nakupovat u nás".
    • 2 bod zní, dnes objednáte, zítra dodáme.
    • Po desíti dnech po zaplacení objednaného zboží(televize) nic nemám.
    • Až po telefonické urgenci, co že je s opožděnou dodávkou zboží, mi bylo sděleno, že při expedici zásilky bylo zjištěno poškození zásilky.
    • O poškození a následném zdržení doručení zboží nebyl zákazník informován.

    Kvůli výše uvedeným poznatkům bych ostatním tento obchod nedoporučil.

    • Jiná cena na internetu než ve skutečnosti.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • ceny jsou přijatelné, jen je problém, že nabízí zboží, které mají skladem a pak se omlouvaj, že zboží skladem není.
    • Docela dlouhé doby doručení, na balíček jsem čekala týden, což je opravdu dlouho, z jiných obchodů je zboží doručeno za dva dny max tři dny.

    Obchod má dobré ceny, ale to už jsem psala, jinak komunikace s obchodem taky dobrá, jen to zboží které má být skladem, prostě není.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží přišlo poškozené a jednání bylo arogantní.

    Neseriózní jednání za hranicí etiky. Zabalí poškozené zboží, jehož oprava by byla stejně drahá jako nový kus (30000) a tváří se, jako bych byl viníkem já, nikoli obchod.

    Reakce obchodu Elme.cz

    Dobrý den, objednal jste zboží, které bylo na našem webu označené jako poškozené. Před odesláním zásilky jsme vás opětovně informovali o objednávce poškozeného kusu. S dodáním poškozeného kusu dle fotodokumentace jste souhlasil. Jakoukoli reklamaci jste odmítal řešit. Ze strany obchodu ELME.CZ nedošlo k žádnému pochybení.