Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • NIC !!!!!
    • JIŽ POUŽÍVANÉ ZBOŽÍ

    NEMÁM SLOV!!! Naprosto tady souhlasím s ostatníma zákazníkama co se nechali "zlákat" Elektrošokem!!! Byl to fakt šok když sem si objednala mobil (Sony xperia Z1) zboží mě bylo doručeno už poškozené a všechno používané jako např.nabíječka,káble v zadu na mobilu byl asi 1 cm škrábanec!!! Nikdo si z tama radši nic neobjednávejte a navíc vám k temu nepošlů ani fakturu a o záručním listě ani nemluvím !!

  • 10 %

    • Nic
    • Na zaklade vlastnich zkusenosti obchod nedoporucuji.
    • - Zakoupil sem susicku AEG Lavaterm 59850
    • - Susicka dorazila ve vizualne poskozenem obalu, poskozeni poznaceno do dokumentu prepravni spolecnosti a porizena fotodokumentace
    • - Zbozi sem prevzal
    • - Nasledne jsem odstoupil od smlouvy vramci 14 dni dle obč. zak.paragraf 53, odst.7 a poslal zbozi prodejci zpet a to i pres jeho pisemny nesouhlas
    • - Dostal jsem zamitave stanovisko od prodejce s absurdnim oduvodnenim „rozbalene zbozi po prevzeti neni mozne vratit“, zaslane zbozi prodejce neprevzal a bylo mi vraceno zpet
    • - Kontaktoval jsem COI k prosetreni meho pripadu, ktera potvrdila spravnost meho postupu
    • - Nasledne jsem podal zalobu na prodejce ve veci odstoupeni od smlouvy a vraceni penez
    • - Jelikoz na vyzvu soudu prodejce neragoval, nedodal zadne dukazy k predmetu zaloby, soud vynesl rozsudek bez narizeneho jednani a bez pritomnosti obou stran o povinnosti prodavajiciho k vraceni penez za zbozi kupujicimu, plus uhrazeni nakladu na soudni rizeni, veskere pravni sluzby a urok z prodleni
    • - Po obdrzeni vsech soudem narizenych nahrad, jsem predal prodejci zbozi zpet na jeho naklady

    Mam dojem ze jde o podivne podnikani se zbozim pochybneho puvodu, kde dle nize uvedenych recenzi zakaznik dostava mnohokrat zbozi poskozene, a tak si prodejce vytvari prostor pro zamitava stanoviska pri reklamovani nebo vraceni zbozi zpet prodejci. Zamerem prodejce je prodluzovat komunikaci se zakaznikem nad 14-denni lhutu, v ramci ktere je zbozi mozno vratit a to bez souhlasu ci nesouhlasu prodejce. Prodejce kalkuluje s tim, ze 99 procent kupujicich nepodstoupi riziko soudniho sporu. Nenechte se obalamutit pochybnymi prodejci, kdyz je zakon na vasi strane. Zdravim pana Baču niže, se kterym bohuzel vybehli..:-)

  • 80 %

    • nedoporučuji. reklamaji sušišku AEG elec... 59850, naproslá arogance, žádný zájem vyřešit situaci. Prej mám sušičku zabalit a poslat na jejich adresu. Dle ČOI nemusím nikam nic posílat a oni mi mají zajistit servisího technika. Bohužel to se nestalo a když už mi přišel pán tak mi sdělil že si to zaplatím protože nemám modrý zruční list.
    • Toto jsem u prodejce urgovala a žádala zaslání, bohužel marně a s tím že ho nepotřebuji. Toto byla má první a poslední koupě u tohoto obchodu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEDOPORUČUJI.

    NENÍ CO DODAT. NEDOPORUČUJI

  • 10 %

    • nic
    • inzerují zboží skladem a ono není (a možná ani nebude)
    • špatná komunikace s pouze jedním telefonním číslem

    Nedoporučuji nikomu! Čtyři týdny jsem čekala na dodání sušičky, jednou se mi po mé urgenci ozvali a slíbili dodání určitě do konce následujícího týdne a zase nic.
    Telefonický kontakt je mizerný, při mém posledním hovoru slečna (paní) cosi zablekotala a pak už tam byla do konce dne hlasová schránka.
    Škoda, že jsem si recenze na tuto firmu přečetla až dnes, mohlo mi to ušetřit měsíc čekání.

  • 10 %

    • Pozor!!Záruční list nevydávají, autorizovaný servis Vám závadu v záruce neopraví, pouze budete muset odvézt zboží do sídla firmy k posouzení....Je to nezvyklé a velmi podivné.

    Pro mne špatná zkušenost již od nákupu, sušička byla z boku naražená(ale v celistvém obalu).Protože to byl vánoční dárek a rozbalení se nekonalo před dopravcem, měl jsem smůlu.Reklamace neobstála.

  • 10 %

    • nic
    • Šilenost! Nikdy si tady nic neobjednávejte. Zboží, co vystavují není skladem, neváží si naprosto zákazníka, chtěla jsem si objednat pračku a sušičku, obojí měli v nabídce, po telefonickém kontaktu však neměli nic, ale prý si mám poslat objendávku.. Při dotazu na mezikus k těmto výrobkům mi bylo řečeno, že je to pouze doplňkový sortiment a ikdyž ho mají na stránkách, tak to neprodávají. Doprava drahá, jednání šílené! Jsem ráda, že jsem to zjistila dřív, než jsem si něco zkusila u nich koupit, ale koukám, že nás bude více.. Takže si radši připlatím u osvědčeného obchodu a těmto přeji jen, ať brzo zkrachují, neboť působí zákazníkům jen problémy, jak koukám! Zdravím též paní Tylovou:
    • Dobrý den,
    • > Omlouváme se, ale bohužel dnes jsme doprodali poslední sušičku. Další
    • > naskladnění by mělo být v průběhu tohoto týdne.
    • > Pračka - bohužel ale nejsme schopni zaručit naskladnění pro problémy s
    • > dodavatelem.
    • > Ještě jednou se omlouvám a jsem s pozdravem
    • > A.Tylová
    • >

    Špatný obchod!

  • 10 %

    • Nedostala jsem při koupi televize účtenku ani záruční list,že prý nemají v sobotu v chodu kasu.Ale kdyby se mi s televizí něco stalo,mohu reklamaci uplatnovat,že prý to nebude problém,což mě vcelku pobavilo :-D

    Zásadně nedoporučuji!!!

  • 10 %

    • nízké ceny, ale nedodají vám to!!!
    • U zboží bylo uvedeno "skladem", ale skladem vůbec nebylo a nebyli schopni sdělit datum dodání - neustálé "mělo by být za 3 dny, budeme vás informovat". Nikdo se samozřejmě neozval a po zavolání (pokud jsme se dovolali) následovalo že "v této dodávce zboží nebylo, ale mělo by být v úterý (za 3 dny apod.), ozveme se" Opět žádná reakce a takovéto mlžení trvalo měsíc než jsme to vzdali.

    NEOBJEDNÁVAT - ani s tímto shopem neztrácejte čas

  • 10 %

    • nic
    • Raději se internetovému obchodu ElektroŠok.cz vyhněte!!!!!!!
    • Nakonec jsem se obrátil na ČOI o pomoc!!!!!!
    • Objednal jsem si sušičku AEG Lavatherm 59850 přes internetový obchod ElektroŠok,dne 4.4.2011 mě byla dopravena firmou Toptrans.Zboží jsem odebral,obal zkontroloval,ale prasklé vrchní desky(pravý zadní roh)jsem si nevšiml.Sušičku jsem chtěl následně stěhoval 8.4.2011 do bytu a pro snadnější výnos do třetího patra jsem odstranil všechny obaly a igelity a závadu jsem zjistil.Okamžitě jsem kontaktoval obchod,zmíněný problém jsem oznámil telefonicky i přes e-mail s fotkami.Ze začátku vše vypadalo nadějně,měl jsem sušičku znovu zabalit a firma Toptrans si ji měla na své náklady odvést.Také jsem řešil dodání českého návodu,který mě poslali až 14.4.2011 poštou,na přiloženém CD.Začínala mě docházet trpělivost a rozhodl jsem se odstoupit od smlouvy.Po několika tel.a e-mail urgencích mě přes e-mail poslali zamítavé stanovisko: Vážený pane Andrejsi, s politováním musím konstatovat, že vzhledem k tomu, že jste si zboží doručené Toptransem řádně neprohlédl, převzal jste zboží bez výhrad , byť jste viděl, že zboží je poškozené, a tak nemůžete ani odstoupit od smlouvy, neboť to se vztahuje na neporušený výrobek. A ani reklamaci v záruce nemůžete uplatnit. Dovoluji si Vám citovat z reklamačního řádu 6. ZÁNIK ZÁRUKY a) Vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba. b) Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou, poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit s dopravcem). c) Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému kancelářskému prostředí. d) Neodbornou instalací, zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží. e) Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami. f) Provedením neoprávněného zásahu do zařízení či jiných úprav bez svolení prodávajícího. g) Zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN. h) Zboží bylo poškozeno živly. i) Ztrátou záručního případně dodacího listu. Protože jste nesepsal s dopravcem protokol o poškození zboží, nemůžeme Vám nijak vyhovět. Je mi líto, že nemám příznivější zprávu. S pozdravem A.Tylová Bohužel nevím,jestli na tohle mají nárok nebo se mnou jen vyběhli.

    Na stránkách vypadají seriozně,hlavně mě zaujala samolepka s českým popisem,kterou dodávají.

    Skladem sušičky nemají!!!!!

    Lžou,jako,když tiskne!!!!!

  • 10 %

    • nic
    • www.elektosok.cz je dle mého názoru velmi neseiózní e-shop
    • dostupnost nabízeného zboží je zcela smyšlená
    • arogantní jednání
    • po telefonu mi opakovaně lhali

    www.elektosok.cz v žádném případě nedoporučuji
    objednal jsem si myčku AEG, na stránkách daklarovaná expedice zboží do 24 hodin. Po dvou pracovních dnech, kdy se nic nedělo, jsem volal na kontaktní mobil, abych prověřil stav zakázky. Pán mi oznámil, že sušičky jim přijdou během příštího týdne a že tedy příští týden mi přijde. Pána jsem upozornil, že jsem zboží objednával za podmínek expedice do 24h. Pán mi tvrdil, že to změnili až dnes.
    Sleduji jejich e-shop již druhý měsíc a v nabídce celou dobu před, ani po telefonátu nic nezměnilo.. Řekl jsem mu, že mám printscreen, načež jsem se dozvěděl, že mi to v photoshopu upraví jak ude chtít kdykoli. Z toho usuzuji, že pán je zřejmě v podvodných praktikách zběhlý...
    Pak mi ještě tvrdil, že mi posílal e-mail o změně termínu dodání, nicméně žádný mi samozřejmě neřišel. Jelikož v e-shopech nakupiji poměrně často pro sebe i pro firmu a vždy mi všechny maily bez potíží přijdou, myslím že je chaby je na straně www.elektrosok.cz
    Pán byl velmi arogantní. Tak jsem se podíval na recenze tohoto e-shopu na internetu a objednávku jsem stornoval.
    Jediné pozitivum vidím v tom, že na zrušení objednávky reagovali hned následující den. Pokud bych peníze poslal předem, nejsem si jistý, že by to proběhlo takto rychle.
    Varuji všechny, nakupujte jinde.

  • 10 %

    • cena překvapí,je tam ale!!
    • jak se zde zmiňuje více zákazníků!!ochota dokud nenastane problém!!

    Tento obchod měl jak jsem zjistil před dvěma lety jiného majitele a dnes nechtějí mít nic společného co se týče reklamace s těmito výrobky.Odkážou vás na zaniklou firmu kde možná někdo telefon vezme, ale jen jednou než zjistí že se to týká problému!!ani bych se nedivil že je v pozadí stále jeden majitel!!(což jsem se take dozvěděl nahodou)Takže bacha na to aby váš nákup neskončil při reklamaci jako můj! Volal jsem na puvodni cislo, kde to zvedl nejaký zástupce bývalé majitelky a aniž bych řekl přesný typ výrobku (zmínil jsem se jen o Tv) tak on vyhrkl tipove označení o kterem jsem nerekl ani slovo?prostě je tam něco v pozadí divného!!ochota byla co se týče přepravy do servisu, ale jinak to skončilo špatně, výrobek byl neopravitelný a jim se to už dál řešit zjevně nechtělo, protože to vedlo k výměně a nebo vrácení peněz.

  • 80 %

    • Objednávala jsem sušičku AEG lavatherm 89850. Napřed jsem si tel. ověřila, kdy může přijít, pán mi řekl, že je teď právě vyprodávají a kdy budou. Objednala jsem, obchodník mě informoval, kdy sušičku dovezou. A jak řekl tak dorazila.
    • Česká olepka se trošku hůře lepí, jakoby rozměrově úplně přesně nesedí, není to prostě ono. Ale to je jen detail.

    Obchod proběhl bez problémů. Zatím spokojenost.

  • 100 %

    • - výborná komunikace
    • - nejlevnější na internetu
    • - výrobek s českými popisky
    • - zatím nic

    objednal jsem sušičku AEG LAVATHERM 59850, byla nejlevnější na internetu, přivezli ji asi za týden a za to opoždění nám neúčtovali dopravu, takže velká spokojenost a se sušičkou taky

  • 30 %

    • Zbozi nemaji skladem, i kdyz na internetu tvrdi ze maji.
    • Neustale posouvani terminu odeslani zbozi s tvrzenim ze uz to 100% bude

    Radeji jsem si to ani nenechal poslat

  • 20 %

    • - zatím jen těžko říct...
    • - lživá reklama na internetu
    • - ne-komunikace se zákazníkem

    V návaznosti na jejich reklamu = "Najdete-li jinde nižší cenu výrobku, ještě vám slevíme!!!" a "Zboží nakupujeme přímo od výrobců, proto jsme nejlevnější na českém trhu." - jsem jim poslal email se zájmem o koupi jednoho typu TV LCD LED, neboť jsem ho našel na více int. obchodech levněji (o několik tisíc Kč) - a zároveň uvedl i odkazy na ně. Ovšem na odpověď a slíbené slevnění stále a stále čekám....a myslím,že marně.

  • 10 %

    • nic mě nenapadá
    • -neslušné jednání
    • -na reklamaci absolutně nereagují!!!
    • -nezvedají telefon jakmile zaplatíte zboží

    Chtěl jsem koupit LCD TV, po měsíce byl problém s obrazem. následná reklamace, která měla trvat 30dní se protáhla na 3měsíce nervů a telefonování. Pokud bych pořád neurgoval, tak se už ani neozvou. Neuvěřitelná arogance. V dnešní konkurenci bych to tady ani nezkoušel, nic horšího jsem nezažil.

  • 10 %

    • nic
    • v ničem nerespektují zákon ani své podmínky

    KATASTROFA! Po potvrzení objednávky vám produkt výrazně zdraží, poté obdržíte s angl. kabelem, bez návodu. A nakonec, ukáže-li se na produktu závada jako mě, servis si zajistěte sami. Náklady souvisící s komunikací s nimi v těchto věcech vám neuhradí. Náhradní produkt nezapůjčí. Na závěr konstatují, že vše bylo v pořádku a přestanou komunikovat.

  • 10 %

    • Vyhodna cena!
    • Komunikacni neschopnost oznamit zakaznikovi o stavu zasilky.
    • Zrejme hrozna komunikace mezi zamestnanci.
    • 3x odlozen termin dodani aniz by o tom informovaly zakaznika.

    Po el. objednani zbozi na e-shopu jsem byl kontaktovan(po cca 30-40min, coz je super) a informovan o terminu zaslani zbozi, ale bohuzel termin byl 3x odlozen a o posunuti terminu me nikdo neinformoval. Zamestnanec tohoto e-shopu mi zdelil, ze budou pracovat i mezi svatkama a ze zbozi poslou Bylo mi slibeno, ze zbozi dostanu pred nebo po Vanocich, ale urcite do Silvestru, bohuzel to nebyla pravda.

  • 20 %

    • nic
    • vše špatně
    • neslušné chování
    • lhaní
    • vymlouvání
    • jen ztráta časa,nervů a peněz

    katastrofa.Objednal jsem si LCD tv, přivezli mi ji rychle,ale byla poškozená obrazovka.Volal jsem hned ráno,že ji chci vyměnit. Pán souhlasil,že ještě v ten den přijede. Nikdo se mi neozval a nikdo nepřijel, ani druhý den, volám znovu a bez omluvy,že dnes už přijede. Opět nepřijel, neozval se a já měl doma nefunkční lcd tv za 22tis kč! Po 14dnech domlouvání pán přijel a tv odvezl na reklamaci. Po 2měsících se nic nedělo,musel jsem urgovat jestli mi laskavě vrátí peníze. Po 3týdnech mi je vrátili.
    Jakmile zaplatíte peníze jste pro ně jen obtíž a nezjímáte nikoho.NEDOPORUČUJI!!!

  • 20 %

    • naprosto nic
    • klamání zákazníků
    • neschopný a lhostejný jednání
    • neschopnost dodat zboží včas
    • neinformování o stavu objednávky
    • nejhorší obchod na netu, vůbec tam nelezte

    Na začátku roku sem si od nich LCD televizi, která podle jejich e-shopu byla skladem(jinak to jejich označení, že je výrobek skladem má znamenat, že je výrobek fyzicky skladem u nich a ne na skladě dodavatele, což je dost velký klamáná nejen uživatelů), čekal sem na nic několik dní, zavolal sem, že přý bude za dva dny, zavolal sem za 2 dny a že prý bude zítra. Potom se mi ozvali, že dodavatel zvedl ceny a že mi ji prodají dráž. Co dodat.