Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží v uvedené ceně e-shopu není skladem, dodávka bude trvat dlouho, ale je zboží o 50 Kč dražší, které je skladem hned. Je to pravda nebo snaha víc vydělat? Jinak po přidání 50 Kč zboží přišlo hned.

    Reakce obchodu Elektra Dvořák

    Vážený zákazníku,

    rozumíme, že je těžké správně vyhodnotit, zda Vám někdo lže či nikoliv. Ale pokud se domníváte, že bychom riskovali poškození naší firmy kvůli 50 Kč, tak je to směšné (aspoň pro nás).

    Zboží z Vaší objednávky nakupujeme v zahraničí a v době Vašeho objednání nebylo skladem. Dodavatel, který sídlí v blízkosti naší firmy měl zboží skladem, pochopitelně vyšší nákupní cena jak v zahraničí. Takže jsme Vám tuto možnost nabídli, protože víme, jak svízelná může být situace a domácí pohoda s rozbitým spotřebičem. Vy jste nabídku přijal a tak jsme Vám zboží mohli brzy odeslat.

    Děkujeme za hodnocení.

    Vaše Elektra Dvořák

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • úplne nevhodná náhrada prepínača
    • označenie kontaktov na dodanej schéme zapojenia nesúhlasí s označením na prepínači

    Reakce obchodu Elektra Dvořák

    Vážený zákazníku,

    bohužel jste nás nekontaktoval jinak než prostřednictví hodnocení, takže nám není jasné, co bylo podle Vás špatně. Schéma bylo děláne přesně podle přepínače, který jsme Vám poslali. Takže neshledáváme žádnou závadu.

    Děkujeme.

    Vaše Elektra Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ani po 10-ti dnech nemam zboží a to mělo být skladem

    Reakce obchodu Elektra Dvořák

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se Vám, že ještě nemáte zboží odeslané. Bohužel jsme položku, která opravdu má být skladem nenašli. Byl jste následně informován, že zboží bude ve čtvrtek odeslané. Ani to se nestalo a to z důvodu přetížení České pošty, která nám nebyla do dnešního dne schopna doručit zásilku od dodavatele, který nám posílal balík již v pondělí. Po telefonické vzájemné dohodě tedy rušíme Vaši objednávku a věříme, že příště budete s námi více spokojen. Děkujeme.

    Elektra Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • prdává již použité zboží, vydává je za nové a nechce to řešit

    je to podvodník

    Reakce obchodu Elektra Dvořák

    Vážený zákazníku,

    po prověření dat v našem systému jsme zjistili, že se patrně z Vaší strany jedná o omyl. Je možné, že jste si spletl eshop a vyplnil tak hodnocení pro někoho jiného.

    V prvé řadě neprodáváme použité zboží. Dále pak nevíme, co ani znamená, že to nechceme řešit. A to minimálně z důvodu, že jsme nedohledali žádnou objednávku, která by byla provedena v čase uvedené objednávky z dat heureka.cz ani žádné další objednávky, které by něčemu takovému nasvědčovali.

    Budeme rádi, když nás budete kontaktovat, abychom vyřešili tuto svízelnou situaci.
    Děkujeme.

    Elektra Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádná komunikace ze strany prodejce,i po 17 dnech po objednání stále zboží nemám.

    Jen pro trpělivé!!!

    Reakce obchodu Elektra Dvořák

    Vážený zákazníku,

    objednávku jste vytvořil 29. 10. 2017 v 19:14 hodin. Ihned 30. 10. 2017 v 9:04 jsme Vám zasílali informaci, že zboží bude k nám dodáno za cca 5-7 pracovních dní. 10. 11. 2017 jsme zboží odesílali od nás. Zboží od nás odcházelo po 10ti pracovních dnech od objednání. Váš komentář "po 17 dnech po objednání stále zboží nemám" je tudíž z našeho pohledu zavádějící. Následující pracovní den po odeslání byla zásilka doručena na výdejní místo PPL, které jste zvolil v objednávce.

    Vaše Elektra Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Predražené doprava, no tovar som nezohnali inde. Tak na to zarabaju

    Reakce obchodu Elektra Dvořák

    Vážený zákazníku,

    těší nás, že jsme Vám mohli dodat náhradní díl, který jinde neseženete. Cena dopravy je odvislá od dopravce, tady konkrétně PPL, která jako jediná je schopná dodat zásilku i na Slovensko do 24 hodin. Momentálně jsme v jednání s dopravcem o lepší ceně dopravy na Slovensko.

    Děkujeme.

    Vaše Elektra Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si vypouštěcí čerpadlo do myčky Siemens Bosch,objednávka č.71512, pod kodem 4040408.V nabídce IO byla uvedena cena( a je dodnes) 790.- Kč a i na objednávce byla tato cena udána.Protože jsem si nebyl jist, zda se jedná o stejné čerpadlo, jaké jsem z myčky vymontoval, dohodl jsem se s obchodem, že přijedu osobně, čerpadla porovnám a bude-li vše OK, čerpadlo zakoupím. Vše bylo OK, ale k mému překvapení mi sdělili a vystavili fakturu na částku 890.- Kč, tedy o 100.-Kč vyšší. Na moji námitku, že je cena vyšší, mi sdělili, že čerpadlo je od jiného dodavatele a je dražší. Ale já se ptám, co je mi do toho, že je jiný dodavatel? Pro mě je závazná- a měla by být i pro obchod- cena uvedená v katalogu a i na objednávce. To bychom si mohli potom tvořit cenu i podle ksichtu zákazníka nebo podle toho, jak se prodejce zrovna ten den vyspal.

    Reakce obchodu Elektra Dvořák

    Vážený pane Frydexi,

    po telefonické dohodě Vám byla nabídnuta možnost si čerpadlo před koupí prohlédnout. Informace byla z naši strany taková, že jsme schopni toto čerpadlo zajistit od jiného dodavatele k nahlédnutí (s možností tomuto dodavateli čerpadlo vrátit), který ho má skladem, ale je o něco dražší (od jiného dodavatele bychom ho samozřejmě dodali za cenu 790,- Kč, tak jak je to i nyní uvedeno na e-shopu). Šlo tedy o rychlejší dodání a možnost si čerpadlo před koupí prohlédnout, vyšli jsme Vám tak vstříc, abyste mohl myčku opravit co nejdříve. Na to, že je o 100,- Kč dražší jste byl upozorněn při telefonátu a potvrdil jste objednání. Na tuto skutečnost jste byl znovu upozorněn při telefonátu, že je zboží připraveno k vyzvednutí, nic jste ani v tuto chvíli nenamítal. Při koupi zboží Vám byla tato dohoda opět připomenuta. Bohužel jste na potvrzení dražší ceny pravděpodobně zapomněl. Na základě telefonátu jste odmítl naši nabídku na zaslání 100,- Kč na Váš účet. Nerozumíme tedy Vašemu negativnímu hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Z mě již nikdy víc. Dodali jiné zboží s telefonickou informací, že to bude dobré. Není. Na vrácení v rámci 14ti denní lhůty nereagovali a vrácený balíček nepřevzali. Právě dorazil zpět bez jediné reakce ze strany obchodu.

    Reakce obchodu Elektra Dvořák

    Vážený zákazníku,

    jak jste byl telefonicky informován, dodavatel nám omylem zaslal jiné tlumiče.

    Po telefonické dohodě s Vámi, že je vyměníme za správné, stále čekáme na zásilku od Vás. Správné tlumiče již máme pro Vás připravené. Váš postup nám přijde trochu nepřiměřený, kdy jste postupoval tak, že jste zaslal zboží na chybnou adresu i přesto, že na adresu pro zpětné zaslání upozorňujeme jak na faktuře, tak na objednávce a stejně tak jste potvrdil seznámení s obchodními podmínkami při objednání, kde je adresa pro zpětné doručení uvedena. Následně po vrácení zásilky zpět k Vám jste nejprve vyplnil tento dotazník a teprve poté zavolal nám, kde jsme s Vámi ihned mluvili (takže nechápeme to proč uvádíte bez jediné reakce ze strany obchodu). Kdybychom s Vámi nechtěli mluvit a řešit vzniklý omyl, patrně byste nás tak snadno nekontaktoval. Snažíme se dělat věci co nejlépe, ale chybička se stane. Jsme jen lidi a přiznáváme, že se můžeme mýlit. Také jsme byli domluveni na výměně zboží nikoliv na vrácení, takže jste změnil dohodu bez našeho vědomí, což také zcela nechápeme.

    Děkujeme.

    Vaše Elektra Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží i když bylo dle typu vybráno tak došlo nepasující zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý deň, ako som Vám už písala v e-mail, nebola som spokojná s tovarom , pretože mi bolo doručené niečo iné ako som si objednala. To čo mi prišlo by som si u nás objednala o polovičku lacnejšie ako u Vás.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Po objednávce to vypadalo dobře. Asi 3. den mi bylo sděleno, že zboží za uvedenu cenu nemají. Mohlo by být tak za 3 týdny, nebo mohu mít dražší zboží. /rozdíl byl sice minimální/, ale proč teda ho mají skladem??? Když jsem odpověděla, že může být to dražší tak trvalo další asi týden, než šlo zboží do expedice.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Podle mě to bylo předražené. Z ciziny bych to dostal za 667 Kč i s dopravou a ne za 1030 Kč s dopravou. Koupil jsem to jen proto že jsem to okamžitě potřeboval.

    Reakce obchodu Elektra Dvořák

    Vážený zákazníku,

    není nám jasné, proč nás nedoporučujete, když jsme Vám de facto vytrhli trn z paty. Jedna věc je komentář a druhá, když nás nedoporučujete jako kdybychom provedli nějakou závažnou chybu.

    Každopádně jsme rádi, že jsme Vám mohli pomoci opravit Vaši pračku a mohl jste opět začít prát.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Moje nespokojenost s nákupem pramení z prostého faktu: nebylo mi dodáno požadované (a fakturované!) zboží. Objednával jsem 2-vývodovou paketu, ta byla také fakturována, v zásilce však dorazila paketa odlišná, 3-vývodová. Zjevně chyba expedice. Paketu šlo však po úpravě použít, takže zboží se vracet nechystám.

    • dodávka jiného zboží
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • - nepřesný popis výrobku (rozměr) v e-shopu
    • - drahé poštovné
    • - komplikované vrácení zboží v zákonné lhůtě bez nutnosti udání důvodu v hodnotě pár stokorun, které nakonec ani neproběhlo

    Reakce obchodu Elektra Dvořák

    Vážený pane Kuchařík,

    schováváte se za Anonyma a máme dojem, že se snažíte naší firmu poškodit.

    Talíř, který jste si objednal je určen pro mw trouby LG, které jsou v popisu zboží vypsané.

    Není nám také jasné za jakou cenu byste si představoval zaslání skla - talíře, kdy to naši kolegové musí velmi kvalitně zabalit.

    A nakonec nám není ani jasné, co máte na mysli, když uvádíte komplikované vrácení v zákonné lhůtě. Balíček jsme od Vás stále nedostali a to ani přes mailovou komunikaci, která byla z Vaší strany ukončena. Zásilku jste poslal na špatnou adresu, to zde ani neuvádíte. Proč asi?

    Budeme Vám velmi vděčni, když zde nebudete uvádět nepravdy.
    Děkujeme.

    Elektra Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nedošlo mi správné zboží. Vracet ho nebudu poštovné by bylo dražší než ložisko
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nebylo mně správně doporučeno zboží patřící pod číslem pračky

    Reakce obchodu Elektra Dvořák

    Vážený zákazníku, prosím, kontaktujte nás. Rádi Vám díl vyměníme za správný. Děkujeme.

    Vaše Elektra Dvořák