Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Před objednání informace, že je výrobek skladem online. Po objednání a zaplacení informace, že bude doručeno na prodejnu za 10 dní...

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené komplikace s vyřízením Vaší objednávky. Věříme, že doručení na prodejnu proběhne, co nejdříve a se zakoupeným vysavačem budete spokojeni.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace

    Objednala jsem si box, který mi přišel v jiné barvě, snažím se vykomunikovat ten správný, bohužel, ze strany prodejce vázne komunikace. Ačkoliv jsme začali situaci řešit, už se dál neozvali...

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace s nákupem v naší společnosti. Ujišťujeme Vás, že se snažíme naše služby neustále zlepšovat. Podle dostupných informací, danou situaci se snaží kolegové vyřešit k Vaší spokojenosti. Snažili se Vás kontaktovat 16.04., bohužel neúspěšně. Po Vašem včerejším telefonickém rozhovoru Vám poskytli dostupné informace.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na to že píší doručení do 2 dnů tak ani po týdnu nedorazil a podpora neodpověděla. Až po zajití na prodejnu se začalo něco dít a po 10 dnech po zaplacení konečně dorazil

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali bohužel neúspěšně. Omlouváme se, pokud Vám delší dodací lhůta způsobila komplikace. Podle informace došlo k systémové chybě a z toho důvodu Vaše objednávka nebyla doručena ve stanoveném termínu. Ujišťujeme Vás, že není v našem zájmu zavádění zákazníků a naše služby se snažíme neustále zlepšovat. Věříme, že další nákupy již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace
    • Obchod se i po několika dnech nebyl schopen vyjádřit jestli zboží má, nebo nemá :-(

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a věříme, že další nákupy již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Its not smooth

    Reakce obchodu Electro World

    Dear customer,

    thank you for your feedback and we apologize for any complications with the purchase in our company.

    Sincerely
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Televizor jsem zaplatila, ale zatím jsem nedostala žádnou zprávu,si můžu televizor vyzvednout.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a věříme, že Vám zboží bude doručeno v co nejkratším čase.


    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • V mém případě blízkost obchodu
    • Poplatek za platbu při vyzvednutí v obchodě

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a věříme, že další nákupy již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Dlouhá a zatím nejistá doba dodání zboží na objednávku.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Bohužel jste si vybrali zboží na objednávku. Z tohoto důvodu je třeba počkat za naskladněním zboží od dodavatele. Mrzí nás, že za dodáním Vaší objednávky musíte déle čekat.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ze 4 druhů zboží co jsem objednala není ani jedno na skladě?

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a věříme, že doručení nové objednávky proběhne již k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Mimořádně nízká cena produktu

    Dlouhá dodací lhůta, ze 2 dní se to protáhlo na cca 6 dní, což by nevadilo, ale zamrzí nízká komunikativnost obchodu, bez vysvětlení.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a věříme, že další nákupy již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.


    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží stále nedorazilo, bez komunikace

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali bohužel neúspěšně. V první řadě se Vám chceme omluvit, pokud musíte na vyřízení Vaší objednávky déle čekat. Ujišťujeme Vás, že se snažíme dělat maximum, abychom každou objednávku doručili co nejdříve. Avšak zboží bylo objednáno od našeho dodavatele, kde je dodací lhůta delší. Každopádně se Vám omlouváme, pokud Vám daná situace způsobila komplikace.

    Věříme, že případný další nákup v naší společnosti proběhne již k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží včetně dopravy jsem zaplatil.Nasledně mi přišel mail že zboží mi bude dodáno cca do měsíce.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a mrzí nás pokud na doručení Vaší objednávky musíte déle čekat. Jak jsme Vás již informovali, v případě, že si zvolíte zboží na objednávku, dodací lhůta je tam delší. Věříme, že konečené doručení Vaší objednávky již proběhne k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Myslím že týden je dostatečná doba na doručení.
    Bohužel, hodinky nikde.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali bohužel neúspěšně. V první řadě se Vám chceme omluvit, pokud musíte na vyřízení Vaší objednávky déle čekat. Ujišťujeme Vás, že se snažíme dělat maximum, abychom každou objednávku doručili co nejdříve. Avšak zboží bylo objednáno od našeho dodavatele, kde je dodací lhůta delší. Každopádně se Vám omlouváme, pokud Vám daná situace způsobila komplikace.
    Věříme, že případný další nákup v naší společnosti proběhne již k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Prodáváte použité, reklamované, repasované zboží jako nové zboží, za cenu nového, aniž to uvedete zákazníkovi. Zboží jsem odmítl a nedoporučuji.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky před pár dny kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a věříme, že další nákupy již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.


    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží po pár dňoch na reklamaci. Od servisu viem, že reklamaci uznáva a bude to riešiť dobropisom, nakoľko produkt nemajú skladom. Bolo to reklamované spoločne s príslušenstvom, ktoré som kupoval od iného predajcu, kde to riešili formou nového kusu. Ten mám už aj, po pár dňoch, čo precestovalo půlku republiky, od servisu k predajcovi a následne ku mne, doma na "výstave", no EW vraj ešte ani len nemá vyjadrenie od servisu. Mimochodom, vyššie spomínaný, iný predajca, nemal ani žiaden problém hneď vrátiť peniaze. Predpokladám, teda som si už aj istý, že využijú plných 30 dní na to, kým to dodávateľ možno stihne naskladniť, aby mi nemuseli vrátiť peniaze, ja si to mohol kúpiť inde a užívať si to, za čo som si už zaplatil.

    Hold, obchod zákazník spozná až pri reklamácii. Aspoň dobrá skúsenosť pre mňa a moje okolí koho si nabudúce už určite nezvoliť.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se Vám za vzniklé komplikace s nákupem v naší společnosti. Mrzí nás, že Vám postup při vyřízení reklamace nevyhovuje, avšak při vyřízení se řídíme dle vyjádření, které nám poskytne servisní středisko. Jak jsme Vás již informovali, je třeba počkat na oficiální vyjádření servisu. Věříme, že reklamace bude dořešena k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobra cena na iPhone

    Otřesné chování obsluhy v Brněnském Electroworldu

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a za chování zaměstnanců. Zároveň věříme, že další nákupy v naší společnosti již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.


    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po dvou týdnech od zaplacení zboží nedorazilo. Po těchto dvou týdnech čekání mi to nedalo a napsal jsem mail. Na můj dotaz mi bylo řečeno, že za další dva týdny (celkem teda měsíc od objednávky) se můžou zase u svého dodavatele zeptat, jestli už ho má na skladě.

    Po dvou týdnech od zaplacení zboží nedorazilo. Po těchto dvou týdnech čekání mi to nedalo a napsal jsem mail. Na můj dotaz mi bylo řečeno, že za další dva týdny (celkem teda měsíc od objednávky) se můžou zase u svého dodavatele zeptat, jestli už ho má na skladě.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Danou situaci aktuálně prověřujeme, abychom Vaši obejdnávku mohli dořešit k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vyřízení objednávky trvalo tři dny, ač bylo uvedeno, že je zboží skladem, jednalo se o vyzvednutí v Z-boxu

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali bohužel neúspěšně. V první řadě se Vám chceme omluvit, pokud ste na vyřízení Vaší objednávky museli déle čekat. Ujišťujeme Vás, že se snažíme dělat maximum, abychom každou objednávku doručili co nejdříve. Každopádně se Vám omlouváme, pokud Vám daná situace způsobila komplikace.

    Věříme, že případný další nákup v naší společnosti proběhne již k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodáváte použité zboží jako by bylo nové, prodejci nejsou schopni toto vysvětlit

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a věříme, že další nákupy již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.


    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Chtěl jsem v 14 denní lhůtě vrátit mobil, který nevyhovoval tomu co bylo psáno v reklamních materiálech.
    Jel jsem do pobočky Electroworldu v Českých Budějovicích. Obchod zcela prázdný, tak jsem požádal pracovnici o pomoc. Obrátila se na mne, že nemám fakturu (kterou mi neposlali), že pro mne nemůže nic udělat. Chtěl jsem telefonní číslo na centrálu, abych s nimi neposlání faktury vyřešil. Pracovnice mi řekla, že jsem velmi nepříjemný zákazník. Tak jsem nasadil asertivitu. Začal jsem ji žádat, aby se mnou mluvila normálně a snažila se mi pomoci. Nakonec mi nějaké číslo opsala z jejich kartičky, které ale nefungovalo. Posléze se mi podařilo získat jiné číslo a dovolal jsem se na centrálu internetového prodeje. Tam mi bylo sděleno, že ještě nedostali avízo ze Zásilkovny o převzetí zboží a proto mi nemohou vystavit fakturu. Na můj argument, že mám zboží v ruce nebyli schopni jakkoliv reagovat.
    Přesto, že to mám do této (pro mne nejbližší) prodejny cca 35 km, mi bylo sděleno, že mám přijít další den. No nevydržel jsem to a odešel do prodejny Datart v Igy, kde jsem zakoupil jiný telefon a doufal, že faktura do emailu přece jen přijde. To se nakonec stalo, takže jsem jel zpět do Electroworldu, kde jsem požadoval vrácení peněz. Paní byla opět nepříjemná, nakonec mi peníze vrátila na účet s tím, že to sice má vrátit v hotovosti, ale nemá (cca 17h odpolední) tolik peněz (4000,- Kč) v kase. No nedivím se. S jejím přístupem je nemá, protože tam (asi) málokdo chodí. Navíc mi tvrdila, že nemám nárok na zaplacené poštovné. Už jsem neměl sílu to řešit a požádal o vrácení poštovného přes internet což mi bylo obratem vráceno.
    Celou dobu tam byl můj syn, jehož mobil jsme vraceli, a když to viděl a slyšel tak prohlásil, že Electroworld NIKDY VÍCE.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a mrzí nás přístup naší prodejkyně. Ujišťujeme Vás, že se snažíme naše služby a přístup prodejců neustále zlepšovat. Věříme, že další nákupy v naší společnosti proběhnou bez komplikací.

    S pozdravem
    Electro World