Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá dodací lhůta
    • Není zpětná vazba při platbě převodem.

    Reakce obchodu Zahradní technika Stihl Konice

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme za delší dodací lhůtu. Děkujeme za zpětnou vazbu ohledně chybějící informace o úspěšně provedené platbě zákazníkovi.

    Děkuji. S pozdravem Mgr. Zdeněk Müller.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Dobra komunikace
    • Dnes je to 14 dní a zboží ještě nebylo e-shopem odesláno.

    Reakce obchodu Zahradní technika Stihl Konice

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme za problémy spojené s nákupem.

    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem Zdeněk Müller. E-les.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá, velmi dlouhá doba dodání.
    Kdybych dodávku zboží neurgoval, tak zřejmě čekám ještě dnes.

    Reakce obchodu Zahradní technika Stihl Konice

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme za zpoždění s dodáním.

    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem Mgr. Zdeněk Müller.

    E-les.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nech idu do zadku ,nevedia dodať tovar na slovensko v dnešnej dobe.a vulgarne vás odpišu.

    Reakce obchodu Zahradní technika Stihl Konice

    Vážený pane Jelenčiaku,

    velmi se Vám omlouvám, ale nechápu Vaši reakci.

    2 x jsme spolu komunikovali emailem. Slušně jsem Vám odpovídal a omlouval se. Snažil jsem se Vám vysvětlit i důvody proč nemůžeme zaslat Vaši objednávku na Slovensko.

    Nářadí, co jste si objednal mělo nad 140 cm a na Slovensko máme omezení balíku do 120 cm. Bohužel se nejedná o naše vnitřní podmínky, ale podmínky přepravce PPL.

    I v Nákupním košíku máme uvedeny omezení rozměru, což je patrné již před samotným nákupem.

    Přijměte prosím ještě jednou moji upřímnou omluvu za potíže spojené s nákupem.

    Děkuji za pochopení. S pozdravem Zdeněk Müller.

  • Tovar bol skladom ale nebol doručený pretože nadrozmerný tovar na slovensko nedoručujú, zbytočne som sa registroval v obchode.

    Reakce obchodu Zahradní technika Stihl Konice

    Dobrý den, velmi se Vám omlouváme za komplikace spojené s nákupem. Děkuji za pochopení. S pozdravem Zdeněk Müller.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Všechno dobré, jen mě mrzí, že obchodník (jde o malou firmu, odhaduji one-man-bussiness, mi poslal lehce poškozené zboží, které by mu při přímém prodeji v jeho kamenné prodejně asi dělalo drobné potíže, a to suverénně za plnou cenu. Zakoupená a dost drahá motyka měla odřenou a lehce poškozenou násadu, navíc nikoliv ideálně rovnou. Nástroj je funkční, ale chci jej dát jako vánoční dárek a tak i takové vady na kráse dost vadí. Nerad se dohaduji, takže jsem to nevrátil, ale příště v tomto obchodu už nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Zahradní technika Stihl Konice

    Dobrý den, velmi se Vám omlouváme za pochybení.

    Pokud jste dostal poškozené zboží, vyměníme vám jej nový kus. V případě naší chyby nabízíme zákazníkům kus za kus, kdy pošleme přepravce s novým balíkem a on u Vás zboží (balík) vyzvedne. Náklady na dopravu v tomto případě hradíme my.

    Pokud budete mít o výměnu zájem, pošlete nám prosím žádost a fotku na email: [email protected]

    Děkuji. S pozdravem Zdeněk Müller.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tohle neptřebuje komentář
    • nemají skladem

    eshopu mi je lito jejich nysmyslné výmluvy jak mají zboží blokovane atd
    toto se v eshopu netoleruje tady jen doporučuji vyhnout se mu obloukem.

    Reakce obchodu Zahradní technika Stihl Konice

    Dobrý den, velmi se Vám omlouvám za komplikace spojené s nákupem. Vámi objednaný reklamní předmět Stihl se již nevyrábí a další kus nebylo možné zajistit. Děkuji za pochopení. S pozdravem Zdeněk Müller.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Tyč mi přišla přelomená, čili nepoužitelná. Musel jsem ji uřezat a zkrátit. Zabalení bYlo nedostatečné, které nevydrží přepravu. Chce to přidělat k dřevěnému hranolku či desce a poslat.

    Tyč mi přišla přelomená, čili nepoužitelná. Musel jsem ji uřezat a zkrátit. Zabalení bYlo nedostatečné, které nevydrží přepravu. Chce to přidělat k dřevěnému hranolku či desce a poslat.

    Reakce obchodu Zahradní technika Stihl Konice

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouvám za komplikace.

    Bohužel se může stát, že přepravce balík poškodí. Příště prosím sepište na místě reklamační protokol, nebo jej ihned telefonicky informujte. Pak můžeme problém s přepravcem vyřešit a poslali bychom Vám nový kus.

    Doposud se nám nestalo, že by přepravce teleskopickou tyč poškodil.

    Děkuji. S pozdravem Zdeněk Müller.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží není skladem
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • kvalitu
    • dlouho to trvá kym dorazí zboží

    kvalita co dlouho trvá

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    nezadávat dopravu PPL

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Filtr ma jiné rozměry než jsou uvedeny na stránkách.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pouzdro na obrázku v obchodě neodpovídalo pouzdru, které mě bylo zasláno. Chyběla sponka na připevnění k opasku. Po dvou dnech používání se začalo párat ve švech.

    Komunikace s obchodem emailem žádná, nekupovat pouzdro na brýle.

    Reakce obchodu Zahradní technika Stihl Konice

    Dobrý den,

    omlouvám se Vám za komplikace. Na obrázku máme chybu, spona se již u pouzdra nedodává. Pošlete nám prosím pouzdro zpět a my Vám vrátíme peníze za celou objednávku včetně poštovného.

    Děkuji za pochopení. S pozdravem Zdeněk Müller.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • údaje o zboží jsou na dobré úrovni

    poslali podobný řetěz, ale řeže dobře tak jsem si jej ponechal

    Reakce obchodu Zahradní technika Stihl Konice

    Vážený pane Bartoni,

    napište mi prosím na email: info(@)e-les.cz ať můžeme Váš problém vyřešit.

    Děkuji a omlouvám se Vám za komplikace. S pozdravem Mgr. Zdeněk Müller.

  • Zatím obchod nedoporučuji, protože zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Zahradní technika Stihl Konice

    Vážená paní Fenclová,

    objednávku č. 18384134, kterou hodnotíte, jste 7.1. 2015 zrušila, proto Vám nemohla dorazit. Vaše druhá objednávka č. 20324157 ze dne 8.1. 2015 Vám přijde zítra.

    Děkuji a omlouvám se Vám za komplikace. S pozdravem Mgr. Zdeněk Müller.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabizi zbozi,ktere nema skladem a uvadi,ze skladem je...

    Reakce obchodu Zahradní technika Stihl Konice

    Vážený pane Marethe,

    ihned po přijetí objednávky jsem Vás emailem informoval, že nemáme Vámi požadovanou velikost Nepromokavé blůzy Top-Tex skladem a nabídl jsem zrušení objednávky.

    Na email jste mi neodpověděl.

    Blůzu jsme Vám nemohli dodat, protože se přestala vyrábět. Nabídl jsem Vám alternativní oblečení podobných parametrů.

    Je mi líto, že problém řešíte tímto způsobem.

    Omlouvám se Vám za potíže spojené s nákupem. S pozdravem Mgr. Zdeněk Müller.

    • Když ještě zboží nemám,tak asi žádné.
    • Neschopnost dodat zboží.

    Aby si raději nakoupili jinde.

    Reakce obchodu Zahradní technika Stihl Konice

    Vážená paní Tauchmanová,

    velmi se Vám omlouvám za zpozdění. Vaši objednávku jsme odeslali večer 17.11. 2014. Podle informací od PPL by Vám měl balík dnes dojít.

    Dne 12.11. 2014 jsem Vám psal, že se objednávka zdrží a že ji odešleme nejpozději 18.11. 2014.

    Pokud se objednávka zdrží, vždy informujeme zákazníka, abychom se s ním domluvili, zda mu nevadí delší dodací lhůta. V případě zdržení, může zákazník objednávku zrušit.

    Omlouvám se Vám ještě jednou za způsobené potíže. S pozdravem Mgr. Zdeněk Müller.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízí široký sortiment
    • Po 11 dnech od objednání stále nemám ani zboží, ani info, kdy se předpokládá expedice (platba byla předem)

    Pokud na zboží spěcháte, tak se poohlédněte jinde...

    Reakce obchodu Zahradní technika Stihl Konice

    Vážený pane Honsi, velmi se Vám omlouvám za zpoždění. Vaši objednávku zítra ráno odešleme. Děkuji za pochopení. S pozdravem Mgr. Zdeněk Müller.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Po několika uderů kalačem se rozpadl klínek a topůrko se uvolnilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - Zboží inzerované skladem na skladě není
    • - Klamání spotřebitele
    • - Neúměrně dlouhá dodací lhůta
    • - One Man Show

    Pokud netoužíte po urgování prodejce a strachování se o dodání zboží za Vaše zaplacené peníze, kupujte raději jinde.



    Vážený pane,

    velmi se Vám omlouvám za zpoždění. Dodavatel nám nepřivezl zboží ve
    slíbeném termínu, Vaši objednávku jsme měli v plánu posílat v pondělí.
    Vyžínač máme již připravený k odeslání a nejpozději zítra Vám jej pošleme.

    Děkuji. S pozdravem Mgr. Zdeněk Müller, administrátor.



    Vážený pane,

    Vaše objednávka byla předána přepravci. Velmi se Vám omlouvám za zpoždění.

    Děkujeme za Vaši objednávku. S pozdravem Mgr. Zdeněk Müller, administrátor.

    Reakce obchodu Zahradní technika Stihl Konice

    Vážený pane Šele,

    děkuji, že jste uvedl naši komunikaci, snažil jsem se s Vámi problém vyřešit. Zboží jsme Vám poslali do týdne od učinění objednávky a našich stránkách byla uvedena dostupnost do pěti dnů.

    Ještě jednou se Vám omlouvám za potíže spojené s nákupem. S pozdravem Mgr. Zdeněk Müller.