Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    • výborný prístup, možnosť zaslania balíku na Slovensku. Veľký výber vykrajvačiek za dobré ceny

    odporúčam!

  • 90 %

    • Komunikace s obchodem bez problémů, zboží přišlo do 3.dnů a v pořádku.

    Rozhodně doporučuji.

  • 100 %

    • nabízejí produkty, které jsem jinde nemohla najít
    • rychlé vyřízení
    • spolehlivost
    • skvělé ceny

    S nákupem jsem po všech stránkách spokojená a obchod můžu určitě doporučit!:)

  • 100 %

    • široká ponuka tovaru, prehľadné radenie
    • zodpovedná komunikácia
    • výborne zabalené krehký tovar

    Som spokojná a určite tu nakúpim aj v budúcnosti až budem zase niečo zháňať. Tento obchod odporúčam.

  • 100 %

    • Velmi příjemné vyřizování i nákup proběhl úplně bez problémů.
    • Spolehlivý obchůdek. Objednané zboží odpovídalo mé představě.
    • N.H.

    Doporučuji.

  • 10 %

    • Katastrofalni pristup

    To, ze z objednanych 4 kusu stejneho zbozi mi bylo posleze receno, ze mi dojde jenom jeden, ze to je vyprodej, chapu.

    Ale ze v objednavce bez upozorneni bude chybet dalsi zbozi, u ktereho mi nasledne bude receno, ze proste nebylo, tak ho tam nedali a ze kdyz si objednam zbozi urcite barvy (podle nazvu zbozi v internetovem obchode), dostanu jinou a je mi receno, ze nevedeli, ze chci tuto barvu a ze u tohoto zbozi to tak delaji, to uz na me je moc. Mimochodem jedno zbozi prislo rozbite. Bylo mi nabidnuto, ze kdyz to poslu zpet, ze mi penize vrati na ucet, ale ma smysl se lepit s balikem a vyrizovat odeslani ppl kvuli 150 korunam? ... Jine reseni nabidnuto nebylo, takze mozna se s tim i pocita. Navic slib, ze mi info, jak poslat zbozi zpet, poslou na mail, dosud nesplnili.

    Obchod v zadnem pripade nedoporucuji.

    uprava 28.4.2014 - nyni mi bylo mailem vycteno, ze jsem se uspokojil anonymni negativni reakci ... tak doplneno.

    Reakce obchodu Domov-Kuchyně.cz

    V případě že dojde při přepravě k poškození zboží (stalo se dosud pouze v případě PPL), zasíláme zákazníkovi pokyny k uplatnění reklamace. Kurýr následně poškozené zboží vyzvedne na adrese zákazníka a odešle k nám. Zákazníkovi dle jeho přání pošleme nové zboží, nebo vrátíme peníze. I v tomto případě jsme zákazníkovi odeslali email s pokyny k uplatnění reklamace a to následující den (oznámení o poškozené zásilce jsme přijali telefonicky večer po pracovní době - i večer zvedáme telefony). Slib jsme tedy splnili a nabídli též výměnu zboží za jinou barevnou variantu. K problémům se stavíme vždy čelem a děláme vše pro spokojenost zákazníka.

  • 100 %

    • super obchod

    rad sa vratim

  • 100 %

    • zajimave zbozi
    • rychle odeslani zbozi
    • priznive ceny

    bezproblemovy obchod, budu nakupovat i priste