Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Musím pochválit, objednala jsem skříň, ale nebyla na skladě. Oznámili mi dodací lhůtu. Bohužel jsem nesouhlasili s dodání, tak mi vrátili do týdne peníze zpět. Takže Chválím.

  • Bohuzel jsem zklamana z pristupu tohoto obchodu. Objednala jsem termostat,ktery jsem bohuzel nevhodne vybrala (spatna domluva s obkladacem), vyuzila jsem proto ze zakona 14denni lhutu pro vraceni zbozi bez udani duvodu a balicek se mi vratil jako nevyzvednuty. :-( Jeste jsem se online primo na strankach ptala na reklamacni protokol, kde byla i adresa, kam poslat zpet zbozi...Takze ted se mi doma vali termostat vice jak za dva tisice korun. :-// Pekne dekuji!

    • Dobrý den, paní Dvořáková,

      reklamační protokol na stránkách nemáme, pouze odstoupení od kupní smlouvy, kde je uvedena pouze naše fakturační adresa. V obchodních podmínkách i v kontaktech je uvedena korespondenční adresa, na kterou je nutné zboží zaslat. Pokud jste zboží zaslala na špatnou adresu, to bohužel ovlivnit nemůžeme. Pošlete mi prosím podací lístek od prvního odeslání na můj email. Domluvím se s vedením firmy a kontaktovala bych Vás.

      Pošlete mi prosím sken podacího lístku a číslo objednávky na email [email protected].

      S pozdravem

      Hana Crhonková
      DOMEO KOUPELNY

    • Dobry den, poslala jsem Vam na uvedeny e-mail prislusne dokumenty. Dekuji za reseni situace. Z.Dvorakova.

    • Diky komunikaci s p.Crhonkovou mi byly poslany penize zpet. Dekuji za vstricnost a obchod proto doporucuji!

    • Dobrý den, paní Dvořáková,

      děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou.

      S pozdravem

      Hana Crhonková
      DOMEO KOUPELNY

  • Chcete - li mít možnost reklamace objednaného zboží, musíte jej při dodání kompletně vybalit !!!

    V případě více kusů velmi složité. V kombinaci s ochotou řidiče zásilkové služby skoro nemožné.

    Jedině rozbalovat zboží na chodníku. V případě více kusů velmi složité.

    Tím chci podotknout, že dodavatel se zbavuje odpovědnosti za poškozené zboží docela MAZANĚ !


    Na konkurenčním eshopu má DOMEO 82%... Obrázek si udělejte sami...

    • Vážená paní Mourková,

      píšete již další příspěvek. První byl z 8.1.2018 a stále na Vaše jméno neevidujeme žádnou objednávku, pouze příspěvky v této diskuzi, které mohou přidávat neověření uživatelé, tedy kdokoliv. Může si tedy každý udělat obrázek o Vás. Osobní zkušenost s našim eshopem nemáte, pouze přidáváte příspěvky se snahou poškodit jméno naší firmy. Všimla jsem si, že nejsme první firma, které dáváte příspěvky zde do diskuze. Nu každý máme jiné koníčky.

      Jen pro vysvětlení, je rozdíl mezi reklamací mechanicky poškozeného zboží a reklamací vadného výrobku (výrobní vada). Na reklamaci vadného výrobku (výrobní vada) se vztahuje klasická reklamační lhůta. Pokud je zboží mechanicky poškozeno, nevztahuje se na jen žádná záruka a reklamace nemůže být uznána. Pokud tedy přepravci podepíšete papíry, že zboží je v pořádku, stáváte se v okamžiku podepsání vlastníkem zboží a tím na Vás přechází zodpovědnost za škody způsobené na zboží.
      Zákazník nemůžete tedy očekávat od naší firmy uznání reklamace, když přepravci podepíše papíry, že je zboží v pořádku a poté nám po několika hodinách, dnech, dokonce i týdnech zavolá, že zboží je mechanicky poškozené.

      Zastavte se prosím za mnou na pobočce Chodov, ráda s Vámi vše prodiskutuji u dobré kávy.

      Hana Crhonková
      DOMEO KOUPELNY

  • S takto arogantním chováním ze strany internetového prodejce, jsem se ještě nikdy v životě nesetkala a to přes internet objednávám poměrně hodně.

    Požadavek, aby lidé rozbalovali skříně na chodníku před kurýrem je naprosto neakceptovatelný! Každý SLUŠNÝ internetový obchod uzná reklamaci i když byla závada zjištěna až dodatečně!

    Který kurýr taky bude čekat, než člověk vybabrá z krabice skříň? A co taky pak s tou hromadou prkýnek na chodníku před domem?

    Na mé odstoupení od objednávky, ve kterém jsem zpochybnila serióznost jednání prodejce, mi paní Chronková do e-mailu mimo jiné napsala:

    ...Zboží posíláme pouze nové a nepoškozené. Vaše zpochybnění je protiprávní.

    Takže protiprávní jo? A co ta kvanta "spokojených" spotřebitelů zde v diskusi? Ti jsou taky protiprávní?
    Možná by nebylo vůbec od věci, paní Chronková, kdyby si na Vás trochu posvítila ČOI! Co Vy na to?

    • Vážená paní Glaserová,

      při dokončení objednávky jste souhlasila s našimi obchodními podmínkami. Vytvoření objednávky kupujícím a následné potvrzení přijetí objednávky od prodejce je uzavření kupní smlouvy. Převzetí zboží od přepravce a zkontrolování zboží je především chránění zákazníka před převzetím zboží, které bylo poškozeno při přepravě. Zboží posíláme pouze nové a nepoškozené. Kurýr je povinen počkat, než si zboží převezmete a zkontrolujete. Vy máte právo si zboží při převzetí zkontrolovat, stejně jako když si zboží koupíte na kamenné prodejně. Na převzetí zboží ještě zákazníky při expedici upozorňujeme. Převzetím zboží přechází vlastnické právo na příjemce a tím i odpovědnost za škody způsobené na zboží.

      Pokud dobře vidím, tak zde v diskuzi je 5 příspěvků od neregistrovaných uživatelů a 3 příspěvky od registrovaných uživatelů, nemluvila bych tedy o "kvantech", protože 5 příspěvků je od uživatelů, kteří nedoložili, že u nás objednávku vytvořili.

      Ze strany firmy DOMEO nedošlo k žádnému pochybení a porušení kupní smlouvy.

      Ve dvou emailech, které jsem Vám poslala, jsem Vám pouze vysvětlovala, co je v našich obchodních podmínkách a z jakého důvodu je zboží nutné zkontrolovat před řidičem. V obou emailech není žádný náznak arogance.

      Přeji Vám mnoho úspěšných internetových nákupů a doufám, že budete mít štěstí a nikdy nepřevezmete poškozené zboží od přepravce.

      S pozdravem a přáním příjemného dne

      Hana Crhonková
      DOMEO KOUPELNY

    • Negativních recenzí na váš obchod, paní Crhonková, zde není 5, ale 44! A to už o čemsi vypovídá.
      Co se týče převzetí poškozeného zboží, tak zrovna nedávno jsem koupila přes internet kancelářské křeslo. Že je prasklý sedák, jsem zjistila až po rozbalení a smontování křesla. Přesto mi obchod bez sebemenších problémů, na základě fotodokumentace poslal sedák nový. A o tom to je! Váš přístup k zákazníkům je čistě alibistický a naprosto nevstřícný. Takže za mě. Domeo už nikdy více! Požadavek rozbalovat nábytek před řidičem je naprosto absurdní a sám o sobě arogantní. S ničím podobným jsem se opravdu ještě nikdy nesetkala. A ujišťuji Vás, že pokud se Váš přístup k zákazníkům nezmění, tak Vy těch příjemných dnů moc neužijete. S pozdravem, Světlana Glaserová

    • Vážená paní Glaserová,

      je rozdíl posílat křeslo balíkovou přepravou a posílat nábytek s keramickým umyvadlem na paletě. Balíkovou přepravou se posílá zboží, které není křehké. U palety s křehkým zbožím nemusí být porušen obal, a přesto může keramické umyvadlo být poškozeno, stačí, když řidiči paleta spadne z auta, obal se neporuší, ale umyvadlo praskne. Krabice s křeslem když spadne s auta, tak se pravděpodobně křeslu nic nestane.

      Ano, píšete, že zde máme 44 negativních recenzí a jistě si všimnete i těch 547 pozitivních recenzí. V prvním příspěvku jste psala o diskuzi, ne o recenzích, proto jsem Vám vysvětlovala v minulém příspěvku ten uvedený počet 5.

      Nevím, co Vám na požadavku rozbalení zboží a chránění zákazníka před převzetím poškozeného zboží od přepravce, přijde arogantní.

      Děkujeme za Vaše ujištění, ale opravdu s tímto nemáme s ostatními zákazníky problém, ba naopak většina zákazníků bere rozbalení zboží jako samozřejmostí a ti, co o právu na kontrolu zboží při převzetí neví, jsou potěšeni, že je na tuto skutečnost upozorníme. Mnoho zákazníku neví, že vlastnické právo a tím i odpovědnost za škody přechází na ně ve chvíli, kdy podepíší přepravci papíry o převzetí. Firma DOMEO je vždy ráda na tuto skutečnost upozorní.

      Přejí příjemný víkend

      S pozdravem

      Hana Crhonková
      DOMEO KOUPELNY

    • Njn pražáci, ti už jiní nebudou...

      Na západě by vás hnali !!!

    • Vážená paní Mourková, neevidujeme na Vaše jméno žádnou objednávku. Pokud máte tedy prosím nějaký problém, kontaktujte mne prosím. Ráda s Vámi cokoliv prokonzultuji.

      Hana Crhonková
      DOMEO KOUPELNY

  • Jana Mourková: Vážená paní Mourková, zboží je nutné zkontrolovat při převzetí. Je to stejné, jako byste si zakoupila v kamenném obchodě skříňku a po týdnu jste přišla zpět na kamennou prodejnu s tím, že jste skříňku nainstalovala a poté zjistila, že je odřená. Tuto reklamaci by Vám v žádném případě neuznali. Vy máte ze zákona právo si zboží při převzetí zkontrolovat a řidič je povinen počkat, chráníte tím především sebe.

    S pozdravem

    Hana Crhonková
    DOMEO

  • Tak to bych chtěl vidět jak při dodání na ulici budete rozbalovat zásilku větších rozměrů... Hlavně kurýr bude určitě nadšený z čekání jako by toho měl málo...

  • : Vážená paní Š., Vaše reklamace nemohla být uznána a to z důvodu Vašeho porušení obchodních podmínek kupní smlouvy, kterou jste s námi uzavřela. Zboží jste převzala bez výhrad dne 21.12.2017 a dne 28.12.2018 jste nám zaslala reklamaci na mechanické poškození skříňky, která byla již nainstalována. V případě, že by byla reklamace oprávněna, bylo zboží zkontrolováno při převzetí (jak je uvedeno v našich obchodních podmínkách) a mechanické poškození zboží jste nahlásila ihned, reklamace by byla uznána. Ve Vašem případě nemůžeme reklamaci uznat, protože již nelze prokázat, zda Vám bylo zboží takto poškozené již dodáno, či k poškození došlo až po dodání. Zboží je nutné zkontrolovat při převzetí - tato informace Vám byla zaslána i SMS zprávou při expedici. Mrzí nás tato vzniklá situace, ale z naší strany nedošlo k žádnému pochybení.

    S pozdravem

    Hana Crhonková
    DOMEO KOUPELNY

  • Nedoporučuji tento obchod z důvodu neuznávání reklamací.
    Komunikace je dobrá, bohužel k čemu vám je , když obchod posléze odmítne reklamaci na došlé poškozené zboží.

  • soucek601: Vážený pane soucek601, recenze mohou přidávat pouze ověření uživatelé. V případě, že bych recenzi přidala já, byla by ihned smazána. Recenzi nesmí přidávat nikdo s firmy, heureka.cz toto vždy odhalí (díky IP adrese). Všechny recenze se váží k číslu objednávky. Vy ověřený uživatel nejste, proto jste mohl přidat recenzi pouze sem. Jestli jste si všiml, mnoho zákazníků mi dokonce zkomolili jméno, což bych určitě sama neudělala. Sám jste se ani nepodepsal! To o Vás hodně vypovídá. Prvně si ověřte, jak to na Heuréce chodí a poté pište tyto příspěvky. Popřípadě se za mnou zastavte na pobočce Chodov, ráda si s Vámi o všem promluvím.

    Přeji Vám příjemný den.

    S pozdravem
    Hana Crhonková
    DOMEO KOUPELNY

  • Všimněte si jak je vše na jedno brdo.

    Myslím, že pí. Crhonková ani nespí jak sem bouchá ty rádoby pozitivní recenze...!!!

  • Dobry den, pozde vecer 16.4. jsem si objednala SAPHO REPAIR KIT, ktery byl oznacen jako zbozi skladem, 20.4. vecer mi konecne prislo info, ze zbozi je pripraveno k vyzvednuti na pobocce chodov, v sobotu 22.4. jsem se vybrala po zbozi a na me obrovske sklamani sada SAPHO vubec nebyla pripravena na pobocce Chodov k vyzvednuti, resp. byla misto ni pripravená opravna sada GELCO na lity mramor misto opravni sady SAPHO na akryl, keramiku a plech!!! Cili uplne jiny vyrobek na uplne jine pouziti!!! Navic panovi na pobocke vsechno trvalo neuveritelne dlouho, nejdriv jsem musela zaplatit, mezitim mi v aute zacalo rvat dite (protoze uz cekalo dlouho a manzel ho neumel uklidnit...) kvuli uplne blbemu procesu a mizerne efektivite prace prodavaca..Takovy pristup jak jsem zazila v Domeo koupelnach nema obdobu...pak se mi prodavac snazil namluvit, ze to je taky opravna sada ale od jineho vurobcu...tak jsem si rychle nasla k cemu GELCO sada slouzi a zjiztila jsem, ze se jedna o sadu na lity mramor...nastesti pak prestal s nezmysly o tom, ze vzdyvto je taky opravna sada...clovek se zene pres pul Prahy, protoze mu poslete spravu, ze objednavka je pripravena k vyzvednuti a nejste schopni pripravit zbozi, ktere si clovek objednal. Ve vysledku jsem premrhala cas, benzin, potrapila jsem si miminko a ani jsem nedostala objednane zbozi. Obrovske sklamani a i presto, ze jsem kvuli relativne dobre cene na eshopu uvazovala jeste nad nakupem drezu od Vas, tak radsi si "priplatim" u konkurence, protoze ve vysledku me to vyjde u zdanlive drazsi konkurence levnej...Jak je mozne, ze takova hrozna firma vubec existuje? Omluva ze strany zamestnancu na chodove se prakticky nedostavila a kdyz jsem po dlouhem cekani zacala byt nervozna tak se me prodavac drze zeptal, ze o co mi jako jde, jestli se bojim ze nedostanu spatky penize...??? Vy si snad myslite, ze clovek ktery nakupuje na eshopu ma pul dne na to aby cekal na neschopny personal? Nakonec mi jako bonus prodavac vratil o korunu mene...vzhledem k mire nastvani jsem si tu korunu od nej vypytala :-D nejdriv mi rekl, ze to je dobry...:-D :-D :-D obrovský palec dolu

  • Michal Kuchárik: Dobrý den, předem prosím přijměte omluvu za nastalou situaci. V našem zájmu určitě není klamání spotřebitele. Při zobrazování dostupnosti zboží, které nemáme fyzicky na skladě vycházíme z dat, která máme k dispozici od dodavatelů a nad správností těchto dat nemáme kontrolu. Ve vašem případě došlo k situaci, kdy nám byla výrobcem předána informace, že zboží je u něj skladem a tedy i my bychom ho byli schopni do 24 hodin expedovat, nicméně tato datová informace nebyla správná a ve skutečnosti výrobce zboží neměl k dispozici. Jsme moc rádi i za tento podnět, který nám poslouží k ukázce toho, jak důležitá jsou pro nás přesná data výrobce a při jednání s výrobce budeme znovu apelovat na přesnost dodávaných dat. Ještě jednou se omlouváme a přejeme příjemný den.

    DOMEO

  • Dobrý den,

    můžete mi říct, kde u tohoto produktu: https://www.domeokoupelny.cz/jika_talas_baterie_drezova_stojankova_s_otocnym_raminkem_210mm_chrom?id=107842 máte psáno "skladem u výrobce", jak mi je přes email tvrzeno?
    Objednáno 17.6.2016 doteď mi zboží nepřišlo. Zde na Heurece.cz máte také uvedeno zboží skladem, kdy po najetí na skladovost vyskakuje informace, že je váš obchod schopen zboží odeslat "nejpozději příští pracovní den".

    Bohužel mi tak připadá, že zde dochází, ať již k vědomému či nevědomému, klamání spotřebitele.

    Docela by bylo fajn, kdybyste vašemu markeťákovi, nebo kdo vám to tam dělá, řekli, ať to pořeší. Protože tím akorát naštvete lidi.

    Jinak předem díky za odpověď na mou otázku.

    S pozdravem,

    M.Kuchárik

  • Šimeček: Dobrý den, v případě reklamace musí být reklamované zboží vždy doručeno na provozovnu prodejce k řádnému posouzení. Pokud je reklamace oprávněná, vždy ji řešíme ihned s výrobcem reklamovaného produktu a snažíme se ji vyřídit co nejdříve. Na Vaše jméno nemáme v systému žádnou objednávku, ani reklamaci. Kontaktujte nás prosím, Vaše tvrzení s Vámi rádi prokonzultujeme osobně. DOMEO KOUPELNY

  • Alex Novák: Dobrý den, Váš příspěvek je pro nás překvapující. Kdyby se jednalo o pravdivou informaci jistě bychom nezískali od ověřených zákazníků hodnocení 97%, které vypovídá o spokojenosti klientů s nákupem zboží u nás. Na Vaše jméno zde nemám vystavený jediný doklad, nerozumím tedy Vašemu tvrzení o dlužení peněz klientům, či zaměstnancům. Pokud se domníváte, že ano, přijďte prosím na naši pobočku Chodov, rádi si s Vámi o tom promluvíme osobně. DOMEO KOUPELNY

  • Souhlasím, jsou to pěkný podvodníci !!! Tvrdí, že mají zboží dle webu skladem ale není to pravda, zboží mi doručily až za 14 a ještě rozbité!!! V případě reklamace musíte na prodejnu a nelze to vrátit. Domeo už nikdy více!!!!!

  • LIDICKY POZOR NA TUTO FIRMU JSOU TO PODVODNICI!!! DLUŽÍ ZAMESTNANCUM, KLIENTUM PENÍZE A NIC NEMAJI SKLADEM JSOU TO PREKUPNICI!!!!!