Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Žádná
    • Slováci co podvádí v ČR

    Klasika- už prodali dost sraček a teď ruší pobočky.
    Reklamovat neni kam- Brno Vaňkovka zrušeno....
    Telefon poskladaný ze tří a 5 let starý......při koupi nikdo na tuto skutečnost neupozornil.....
    Zavřít celou tu partičku......

  • 10 %

    • Lákavé ceny mobilních telefonů
    • Viz. názor

    Měla jsem zájem o koupi mobilního zařízení na splátky. Dne 25.4 jsem provedla objednávku, ještě v ten den společnosti homecredit smlouvu podepsala a nahrála potřebné doklady. Dne 26.4 homecredit smlouvu schválil, potvrdil a čekal na dodání zboží - po tel. komunikaci vím, že tyto informace obdržel i eshop dobremobily. Od 30.4 v řešení s eshopem - údajně stále neobdrželi informaci o tom, že mi mají telefon dodat. Dne 4.5 po tel. rozhovoru s eshopem jsem se dozvěděla, že vlastně mnou objednaný telefon skladem NEMAJÍ a zřejmě už mít ani nebudou, že mají jiný nebo ten co chci ale používaný, prý jestli by mi to nevadilo - mimochodem o nějaké levnější ceně samozřejmě nemohla být řeč protože jsem podepsala smlouvu s HC na 14tis. Kč. WTF? Mimochodem má objednávka proběhla když byl telefon skladem! Komunikace s eshopem také nulová, prakticky se tam nedá dovolat, na emaily nereagují vůbec. 7.5. byla má objednávka MNOU stornována jak u nich tak u společnosti homecredit která jim díky bohu pro mě, ještě peníze nevyplatila. Absolutně NEDOPORUČUJI tento eshop k obchodu! Vůbec si nedovedu představit co by proběhlo v případě např. nutné reklamace apod. Tento eshop je jedna velká katastrofa.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutní nezájem o zákazníky
    • Nereagují na maily

    V obchodě jsem nakoupil 15.12. s tím, že obchod garantuje doručení do Vánoc. Dnes je 26.12., zboží nemám a prodejce nebyl schopný napsat, z jakého důvodu mi zboží nebylo doručeno nebo se jakkoliv omluvit. Všem ostatním bych doporučil nakoupit u někoho jiného - zboží bude za stejnou cenu a aspoň budete mít jistotu, že vám bude doručeno.

  • 10 %

    • nic
    • obsluha!! hrůůůůůůza

    Nepříjemná obsluha, arogantní, sebestředný pan prodavač.. myslím, že po přečtení recenze bude pan dokonalý vědět o kom je řeč.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ok
    • Žiadna
  • 100 %

    • Pracovníky na pobočce u Kauflandu v Kladně musím pochválit včetně jejich manažera.
    • Velký výběr, vstřícný přístup, ochota, rychlost a profesionalita.
    • Díky za pomoc při řešení našeho poblému.

    Obchod má dobré umístění u hojně navštěvovaného supermarketu Kaufland a kvalitní personál.
    Mohu je ostatním zájemcům vřele doporučit.

  • 10 %

    • nic nekupovat .Protože jestli budete mít takovou smůlu a stane se že budete muset reklamovat , tak takovou zkušenost co sem zažil v Kladenské pobočce to byl děs.
    • byl jsem dokonce donucen koupit si speciální klíč na vyndavání sim karty aby mi byla by mi bylo umožněno dát telefon do opravy.
    • O aroganci a neochotě převzít telefon vůbec nemluvě.
    • Děsný zážitek.

    Nikdy více

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • O žádné nevím
    • Uvádí nepravdivé dodací lhuty
    • Na dotazy nereaguje

    Na mnou objednané zboží byla dodací lhůta 48, maximálně 72 hodin v pracovní dny. Kromě okamžitého potvrzení objednávky, mi ještě po týdnu nebylo zboží odesláno. Dotazoval jsem se tedy na infolince obchodu na důvod zdržení. To bylo sedmého. Dnes je dvanáctý den v měsíci a na dotaz stále žádná odpověď. Objednané zboží také nikde.
    To snad mluví za vše.

  • 10 %

    • Veľmi zlá skúsenosť

    POZOR!!! Veľmi zlá skúsenosť!!! NEODPORÚČAM
    Dajte si všetci pozor na reklamačné praktiky tohto obchodu a dobre si premyslite či vám za to stojí nakupovať v tomto obchode. Mne reklamáciu "vybavili" asi takto:
    Po nedodržaní 30 dňovej reklamačnej lehote mi poslali telefón neopravený s odôvodnením, že bol mechanicky poškodený, a tak sa naň nevzťahuje záručná oprava. O priebehu reklamácie ma vôbec neinformovali až na moje písomné naliehanie, kde mi oznámili túto pre mňa novinku. A opakujem po 30 dňoch a nie ako ihneď zistili túto skutočnosť, že je mechanicky poškodený. Čakajú do poslednej chvíle a potom vám zašlú telefón s fotkami mechanického poškodenia a pre nich je to vybavené. Niekto niečo s mojim telefónom tam u nich vyviedol a počkali si mesiac a až potom bez akéhokoľvek komunikácie mi poslali poškodený telefón. Takže takéto veci sa tam dejú...

  • 10 %

    • Nic
    • Neprofesionální přístup
    • Řešení reklamací
    • Nepřehlednost nových a použitých telefonů

    Nikdy bych si tu nic nekoupil

    Reakce obchodu Dobremobily

    Dobrý deň Michal,
    každé používané zariadenie zobrazené na našom eshope má cez obrázok napísané že sa jedná o používaný produkt s ročnou zárukou. Veríme, že vaša reklamácia bola vybavená k vašej spokojnosti.
    Zákaznícky servis Dobré mobily

  • 10 %

    • Nic
    • Demo verze Iphonu
    • Telefony nejsou officiální CZ distribuce
    • Reklamace
    • Hrozný přístup prodejců a jejich vedení

    V životě bych se sem do téhle prodejny nevrátila!

    Reakce obchodu Dobremobily

    Dobrý deň Monika,
    daná informácia bola uverejnená na stránke pri objednávaní tovaru, tak isto ako pôvod zariadenia. Mrzí nás prístup našich predajcov a na základe vašej recenzie sme všetko napravili k spokojnosti našich zákazníkov.
    Zákaznícky servis Dobré mobily

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Obchod - eshop, neaktulizované zboží co mají

    Reakce obchodu Dobremobily

    Dobrý deň,
    pravidelne sa snažíme aktualizovať náš eshop. V prípade dotazov sa stačí informovať na infolinke dobré mobily.
    Zákaznícky servis Dobré mobily

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Hlavně nabízí levnější mobily s výkonem těch u kterých se platí za značku
    • Slabinou je možná komunikace, ale hlavní problém je dobrá za kterou odeslali mobil na určené místo.
    • Trvalo to několik dnů i když u zboží měli napsáno že je skladem.
    • Posláno prý PPL, a to trvá kurýrovi víc než 5 dnů? Odkud to vezl? S Číny?
    • Kdybych nenapsal dotaz emailem tak mě ani neinformují o důvodu prodlevy. Vlastně ten důvod neznám ani teď.

    K celkovému hodnocení můžu dodat jedno velké pozitivní, a to je přístup prodavačky v Karviné. Hodnotim to jako ochotný, profesionální a milý přístup.
    Celkově nákup v dobremobily doporučují.

    Reakce obchodu Dobremobily

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia. Balík v PPL službe sa stratil a informovali nás o tom až na základe vašej výzvy. Situáciu sme sa snažili vyriešiť k vašej spokojnosti.
    Zákaznícky servis Dobré mobily

  • 20 %

    • Levnejsi cena
    • Neprofesionalni chovani reklamacniho oddeleni
    • Iphone v hodnote 15200 kc zakoupeny v prosinci manzelovi na vanoce - 3x reklamovany
    • nenavracene ochranne skla

    Nedoporucuji, kdyz u nich nereklamujete zbozi tak je to mozna v poradku. . Za me znechuceni me i manzela, kteremu jsem chtela udelat radost pod stromeckem. Mobil mel u sebe max dva mesice zbytek (i ted je na reklamaci) . Jsem, ale poucena pro priste, ze kupovat pouze v autorizovanych prodejnach kde je zakaznik na prvnim miste . Jednu hvezdu davam pouze za to, ze na kamenne prodejne byli prodavaci velmi prijemni..,

    Reakce obchodu Dobremobily

    Dobrý deň,
    zariadenia nevyrábame sme len predajcovia, mrzí nás že práve vám sa pokazilo zariadenie až 3x. Keď že Vám bola vymenená SWAP jednotka tzn. výmena za nový kus autorizovaný servis Applu nedáva nové sklá.
    Zákaznícky servis Dobré mobily

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • rychlost dodání, možnost osobního vyzvednutí na více místech
    • po nákupu ukončení komunikace se zákazníkem

    Je to můj první nákup, takže nějaký komplexní názor nemám. U mobilu nebyl přiložen podrobnější český návod. Mobil nefunguje, ale bez návodu ( jde o mobil dost nestandardní ) jsem nepřišel na to, zda jde o závadu anebo je problém jen v nějakém nastavení. Na žádost o zaslání návodu nebo alespoň nějakého odkazu na návod na internetu obchod nereagoval. Musel jsem proto mobil reklamovat a uvidím,jak se k tomu obchod postaví

    Reakce obchodu Dobremobily

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Email z vašej adresy neevidujeme. Chceli by sme vás poprosiť o preposlanie a určite sa vašej požiadavke budeme venovať.
    Zákaznícky servis Dobré mobily

  • 10 %

    • -nic
    • -nekvalitní zboží a služby
    • -neprofesionální přístup

    Zakoupila jsem pouzdro včetně služby okamžitá výměna. Pouzdro po cca půl roce rozlepené, svrchní materiál absolutně nevhodný k běžnému použití – okamžitě oděrky, sloupávání… Cca po ¾ roce jsem požadovala řešení v prodejně Vaňkovka v Brně. Prodavačka mi sdělila, že bych asi chtěla nemožné, tedy pravděpodobně záruku na obal. Dle jejích slov sama vyměňuje pouzdra každý měsíc. O službě okamžitá výměna se ani nezmiňuji, pouze můžu konstatovat, že jsou to vyhozené peníze… Obchod nedoporučuji, jednání neprofesionální.

    Reakce obchodu Dobremobily

    Dobrý deň,
    situácia nás veľmi mrzí. Zo vzniknutej situácie sme vyvodili dôsledky. Veľmi radi by sme napravili vo vašich očiach naše meno a pri návšteve predajne vám určite poskytneme benefit.
    Zákaznícky servis Dobré mobily

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přednosti a výhody nejsou žádné.
    • Díkybohu, jsem neplatila za zboží předem, asi bych přišla o peníze.
    • Obchod ( kamenný ), kde jsem si měla převzít zásilku během tří dnů byla pryč, vybíleno - krach.

    Webový obchod mi po urgování zásilky slíbila dodání do druhého dne, bylo vyskladněno a předáno přepravci.... Do teď mám ve sledování zásilek, "objednávka je ve stavu k vyřízení".
    Závěr - vyhněte se této firmě.

    Reakce obchodu Dobremobily

    Dobrý deň,
    ďakujeme za recenziu. Aby sme vám objasnili situáciu, obchod bol presunutý a všetci zákazníci boli včas o danej veci informovaní.
    Zákaznícky servis Dobré mobily

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nevím o žádné

    Spokojenost jak s obchodem tak dodaní kuryrem! mohu jen doporučovat!

    Reakce obchodu Dobremobily


    Dobrý deň Pepa,
    ďakujeme za Vašu pozitívnu reakciu a veríme, že náš obchod opätovne navštívite a využijete naše služby.
    Zákaznícky servis Dobré mobily

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • dobrá cena
    • možnost osobního odběru
    • kladná recenze zákazníků

    Reakce obchodu Dobremobily


    Dobrý deň Lucie,
    ďakujeme za Vašu pozitívnu reakciu a veríme, že náš obchod opätovne navštívite a využijete naše služby.
    Zákaznícky servis Dobré mobily

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • Nevím

    Dobrý obchod

    Reakce obchodu Dobremobily


    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu pozitívnu reakciu a veríme, že náš obchod opätovne navštívite a využijete naše služby.
    Zákaznícky servis Dobré mobily