Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Asi to technicky nechápu, ale obchod by neměl nabízet zboží, které již nelze objednat, došly zásoby apod.. Domnívala jsem se, že existuje nějaká propojenost a takové zboží se vymaže z nabídky na webu. Bohužel, že zboží již není, zjistí zákazník až po objednání - v okamžiku objednávky to vypadá, že je zboží ještě ke koupi, třeba v nějakém externím skladě (k dodání za 72 hodin, jak tam bylo uvedeno). Druhý den dojde email se stornem objednávky. Zatímco již v dalším kroku objednávky by měl web hlásit, že zboží je již nedostupné.

    Hledala jsem světýlka na obojek pro svého psa (s režimem stálého svícení nebo blikání). Zde jsem je našla přesně podle mých představ - světýlka Rogz zde měli v různých barvách za výhodnou cenu. U doby dodání bylo uvedeno 72 hodin. Zatímco dle mně by tam mělo být uvedeno, že vyprodáno nebo nedostupné. Možná to je věc spolupráce prodejce a IT pracovníka.

  • Nemaji vše na skladu. Pořád čekame na dorucení.

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Dobrý den, skladová dostupnost je uvedena v detailu produktu a je známa před dokončením objednávky.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Jako vždy,perfektní servis :-)

    • nespolehlyvost

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Děkuji za vtipnou recenzi našeho obchodu. Objednávka byla zrušena pro její neuhrazení z vaší strany, toto jsme vám napsali v emailu, na který jste reagoval. Zdarma zboží opravdu neposíláme!

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • pestrý sortiment
    • nevím
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • doručení až domů
    • ochotný a spolehlivý majitel

    Bohužel už delší dobu sleduji, že stránky e-shopu jsou neaktuální. Často dorazí jiná varianta zboží než je na obrázku nebo píšou , že je dostupné a přitom zboží nemají.

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Dobrý den, děkuji za recenzi, na změně pracujeme. Díky za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekomunikuje

    • Vůbec nekomunikují se zákazníkem.

    Potřeboval jsem před dovolenou zakoupit šampon pro Své psy.Znáte to,psi v trávě v Krkonoších.Hned první e shop,který jsem oslovil,mne vystavil objednávku,kterou stále připravuje.
    Jsem již z dovolené doma a stále se připravuje.Šampon nakonec zakoupen v Jilemnici. Tento obchod prostě nedoporučuji,každý,ať si to přebere sám.

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Vážený pane, buďte tak laskav a nelžete! Vaši odpověď na storno objednávky přikládám a žádám vás, abyste nepoškozoval naše dobré jméno svými výmysly!
    PS: email o stornu vám byl odeslán na vteřinu přesně minutu po objednávce.
    FWD: Dobrý den.
    Omlouvám se moc,nevšiml jsem si kolonky skladová dostupnost.
    S přáním krásného dne JuDr.Václav Voldřich
    PPS: dodávám k celé situaci, že nám byl doručen jménem pana Volřicha email s omluvou, že někdo soustavně jeho jménem posílá objednávky a podobně se jeho jménem vyjadřuje....

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    solidní

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Není možnost platby online
  • Doporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé dodání, dobré ceny.
    • Cin

    Doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    20 %

    Batoh se sije udajne na zakazku. Od chvile objednani me ale uz nikdo nekontaktoval,takze vubec netusim, kdy batoh prijde (hlavne aby dorazil!!!).

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Vážená paní, batoh se šije na zakázku, což je uvedeno u jeho skladové dostupnosti, stejně jako dodací lhůta cca 14 dní. Vaši objednávku jsme začali vyřizovat ve 22.37, tedy 2 minuty od jejího přijetí, po přijetí platby 16.2. byl batoh zadán do výroby, jak jste byla informována. Upřímně nevím s čím Vás informovat, když jsme termíny avizovali, pokud chcete denní informace o tom, že to ještě není 14 dní, rád Vám volat budu. Hezkou neděli a v příštím týdnu se těšte na balíček. Kadič

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepříjemná, až urážlivá komunikace se zákazníkem.

    Tento obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Dobrý den, objednala jste si zboží, u nějž je uvedeno, že je nedostupné. Dostala jste proto email o stornu objednávky, jelikož zboží nemá přímou náhradu. Text emailu přikládám, budu rád, když mi napíšete, co konkrétně vás na tomto textu uráží... Děkuji

    Fwd: Vážený zákazníku,
    Vaši objednávku jsme stornovali. Považujeme ji tímto za ukončenou.

    Pokud nesouhlasíte s tím, že je Vaše objednávka stornovaná, kontaktujte nás, prosím.



    S přátelským pozdravem Pavel Kadič

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Snadná dostupnost,rychlost

    Velmi dobrý

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • přehlednost
    • když zboží není skladem

    Skvělá a okamžitá !! komunikace, nabídka alternativního zboží v případě, že zboží nebylo skladem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rozmanitý výběr zboží za víc než příznivé ceny
    • skvělá komunikace s obchodním týmem
    • možnost zabalení zboží v dárkové podobě
    • absolutně žádné nemá

    Tento obchod je moje srdeční záležitost. Každý rok v něm nakupuji pro psí dámu, která bohužel není moje. Nechávám ji zde zabalit vánoční balíček a vím, že díky pečlivosti majitele obchodu a celému týmu, dostane Eny nádherný dárek.
    O objednávce a jejím stavu jsem perfektně informována. Tady zkrátka ví, že je dobré o své zákazníky pečovat. Celému týmu přeji krásné svátky a děkuji za jejich perfektní práci.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Kvalitní výběr sortimentu a přijatelné ceny

    Nákup u vás je solidní i v jednání se zákazníky a proto ho doporučuji i dalším

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • vždy mají obědnané zboží a včas dodají

    jsem velice spokojená

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • měli obleček,který jsem chtěla
    • žádné

    super