Přihlásit se a přidat recenzi
  • 50 %

    • hezké designy
    • rychlé dodání
    • kvalita materiálu
    • neodpovídající velikost
    • rychle se seperou, proděraví

    Objednala jsem jak ponožky, tak spodní prádlo... Vzala jsem velikost M (na popud recenzí o malých velikostech), přitom v jiných obchodem mi bohatě stačí S a představte si, jsou mi malé, odpovídají tak XS.

    Reakce obchodu Dedoles.cz

    Dobrý deň, pri výbere veľkosti Vám odporúčame riadiť sa našimi veľkostnými tabuľkami, v ktorých sú uvedené presné rozmery oblečenia v centimetroch. Nájdete ich po kliknutí na produkt nad kolónkou zvoliť veľkosť. Veríme, že Vám pri výbere pomôžu.

  • 20 %

    Objednané ponožky jsou naprostý nekvalitní šunt, kvalita rozhodně neodpovídá ceně, fušeracké provedení vyšitých obrázků především z vnitřní strany, ponožky vypadají pěkně jen na pohled.

    Reakce obchodu Dedoles.cz

    Dobrý deň, ďakujeme, že ste si našli čas napísať nám. Mrzí nás, že s kvalitou našich ponožiek nie ste spokojný. V Dedoles dbáme na kvalitu a naše produkty prechádzajú počas výroby viacerými kontrolami. Ak s prevedením ponožiek nie ste spokojný, môžete ich samozrejme reklamovať alebo vrátiť. :)

  • 40 %

    • Rychlost vyřízení
    • Nekvalitní materiál boxerek

    Objednávka rychle vyřízena (objednáváno před Vánoci) a odeslána. Objednány dvoje boxerky a několikery ponožky. Boxerky bohužel už po pár vypráních podle instrukcí na štítku vypadají jako by je někdo nosil léta. Guma je kvalitní, ale samotný materiál boxerek bledne, žmolkovatí, chlupatí, vytahuje se... Ponožky jsme si nechávali jedny, zbytek byl jako dárek, takže nevím jak jsou na tom ty, ale jediné které máme vypadají dobře.

    Reakce obchodu Dedoles.cz

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu. Sme radi, že ste spokojný s rýchlosťou vybavenia Vašej objednávky. Zároveň nás mrzí Vaša zlá skúsenosť s našimi boxerkami. Ak ste pri starostlivosti o produkty dodržali všetky odporúčania uvedené na etikete, pošlite nám ich prosím na reklamáciu. Posúdime, kde došlo k chybe a budeme Vás informovať o ďalšom postupe. :)

  • 10 %

    • Zbozi vypada pěkně
    • Boxerky pohodlné, ale tak pod monterky do dilny
    • Marketing by mohli vyucovat
    • Doba dodani co tu ostatni kritizuji je mi šumák, proc nenapisou neco o kvalitě zboží? Recenzw ze nekdo čeká 14 dni na balik je v podstate na nic
    • Předražené aby bylo možno davat slevy
    • Nikdy jsem neměl tak nekvalitní spodni prádlo
    • Koupil jsem 10 boxerek. Po 2 vypranich dle pokynů na 30, suseno na susaku, kvalitni gel.. už hnusné, vypelichané, žmolky, vybledla barva. JSEM OHROMENÝ WOW, BRAVO DĚDO
    • Prat pouze na max 30, zadna susicka, v 21 stoleti? Chlapske trenky? A ponozky?
    • 10 paru ponozek kvuli designu do kanxlu do prace. Dvakrat prany, uz zacinaji byt opelichane
    • Hrozně těsné lemy ponozek i pro me relativne stihla lytka. Vecer boli otlaceniny

    Celej byznys zalozenej na sračkovym zboží podporeny akcemi a masivni reklamou. Zene jsem tam na vanoce taky koupil pytel ponozek a kalhotek. Uvidim jak budou za mesic vypadat. Pak se naseru a osobne jim to dovezu vratit.

    Reakce obchodu Dedoles.cz

    Dobrý deň, mrzia nás Vaše negatívne skúsenosti s našimi produktmi. V Dedoles dbáme na kvalitu
    našich výrobkov. Preto všetky prechádzajú počas výroby medzioperačnými aj výstupnými kontrolami. Čo sa žmolkov týka, radi by sme Vám napísali, ako to urobiť, aby sa žmolky vôbec netvorili, pri textíliách vyrobených zo zmesí prírodných a syntetických vláken, ale tomu, žiaľ, nie je možné zabrániť. Princíp tvorby žmolkov spočíva v tom, že na pevnejšie vlákna trčiace z povrchu textílie sa nabaľujú vlákna kratšie a slabšie buď z rovnakej textílie, alebo z textílie, s ktorou daný výrobok prichádza do kontaktu. Tlak, teplota a trenie tieto tendencie ešte znásobujú. Naše oblečenie sme dôkladne testovali aj z hľadiska životnosti farieb a podľa toho sme následne dali odporúčania na etiketu každého kúsku veselého oblečenia Dedoles – v prípade prania a sušenia by nemala byť prekročená teplota 40 °C. Pri tmavom oblečení by sme ešte radi zdôraznili, aby bolo prané a sušené rubnou stranou navrch. V takýchto prípadoch si naše veselé oblečenie zachová svoje veselé farby čo najdlhšie. Napriek našej snahe, robiť si svoju prácu najlepšie ako vieme, sa občas môže stať, že pri výrobnom procese dôjde k chybe. Veľmi nám záleží, aby Vám naše produkty robili radosť. Kúsky, ktoré považujete za chybné, môžete preto reklamovať. S pozdravom Dedoles.

  • 20 %

    Zboží pěkné a kvalitní, ale platit téměř 80 Kč za dobírku, aby zboží stejně nebylo odesláno včas...to je prostě špatně. Přes dobírku objednávám, pokud nemohu čekat na zpracování platby.

    Reakce obchodu Dedoles.cz

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu, sme radi, že sa Vám naše produkty páčia. Mrzí nás, že sme museli spoplatniť platbu na dobierku. K tomuto kroku sme museli pristúpiť z dôvodu veľkého množstva neprebratých zásielok.

  • 30 %

    Chtěla bych se podělit s mojí špatnou zkušeností, dne 1.12. jsem objednávala vánoční dárek do dneška 7.1. nepřišel ani balík, ani peníze které jsem požadovala zpět a 23.12 mi bylo řečeno, že do týdne je budu mít. Nehledě na to, že hovory na jejich zákaznickou linku jsou zpoplatněny jako hovory do zahraničí, to ovšem nikde nepíšou. Nedoporučuji a jejich služby už nikdy nevyužiji.

    Reakce obchodu Dedoles.cz

    Dobrý deň, veľmi nás to mrzí. Prosím, pošlite nám e-mail spolu s číslom Vašej objednávky, aby sme mohli túto situáciu vyriešiť. Ďakujeme a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti.

  • 100 %

    • přehlednost stránek
    • originalita zboží
    • výrazné slevy

    Četla jsem spoustu negativních recenzí především na dodací lhůtu. Proto jsem objednala zboží raději na dobírku do balíkovny. Zboží dorazilo opravdu rychle, do tří dnů od objednávky a jsem s kvalitou velmi spokojena. Svetr je příjemný, velikost sedí a fitness legíny mají odpovídající kvalitu, při slevě dokonce lepší. Uvidím, kolik praní a nošení vydrží. Díky této zkušenosti jsem objednala další zboží.

  • 10 %

    • Dlouhá doba dodání, dodána pouze polovina objednávky po měsíci, ponožky jsou nekvalitní. Velmi špatná zkušenost
    • Nekvalitní zboží.

    Reakce obchodu Dedoles.cz

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa Vám za dlhé dodacie doby. Ak Vám v objednávke nejaký tovar chýba, kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu, aby sme situáciu mohli napraviť: https://www.dedoles.cz/kontaktujte-nas Ďakujeme.

  • 60 %

    • Originálnost
    • Nepoužitelné výrobky

    Objednány nadkolenky, zboží dorazilo včas, ale nadkolenky jsou snad dělané jen pro anorektičky. žena s normální postavou je obleče jen ztěží, pokud máte trošku silnější lýtka atd. prostě nemáte šanci.

    Reakce obchodu Dedoles.cz

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Na veľkostiach našich nadkolienok zapracujeme. :)

  • 10 %

    • Včasné dodání zboží
    • Kvalita produktů

    S dodáním zboží nikdy nebyl problém, s kvalitou produktů už je to jiná písnička. Ponožky 3x na sobě a děravé? Už ani zadarmo.

    Reakce obchodu Dedoles.cz

    Dobrý deň, ďakujeme, že ste si našli čas napísať nám. Sme radi, že ste s dodaním produktov spokojný. Zároveň nás veľmi mrzí, ak sa Vám na ponožkách urobili dierky. Kvalita našich produktov je pre nás na prvom mieste. Aj keď naše výrobky prechádzajú medzioperačnými aj výstupnými kontrolami, vzhľadom k vysokej elasticite a jemnosti úpletu sa môže sporadicky vyskytnúť defekt v podobe chybného pletenia, ktorý spôsobuje prasknutie nite, a to následne zapríčiní vznik dierky. Z hľadiska dlhodobých štatistík sa nám však darí výskyt tohto defektu minimalizovať. Ospravedlňujeme sa Vám za zaslanie chybného kusu, daný pár ponožiek môžete reklamovať. :)

  • 10 %

    • Bohužel se chci podělit o zkušenost s produkty dedoles. Dostala jsem na Vánoce stejný typ ponožek, které už mám dva roky cca. A musím říct, že kvalita se hrozně zhoršila. Jde vidět, že šetří na materiálu a čekám, že ty nové brzy vyhodím, protože se hned opotřebují.
    • A taky velikosti jsou úplně jiné. Ponožky dělají větší, takže tehdy 35-38 mi byly akorát, teď mám u nových patu ponožek, až na achylovce a vytažené délkou pod kolena.
    • Omlouvám se, ale tady si už nikdy nekoupím další ponožky. Měla jsem je ráda, ale za tohle peníze vyhazovat nebudu. Chápu, že máte hodně odběratelů, ale to neznamená, že musíte ubírat na kvalitě.
  • 20 %

    • Nic mě nenapadá
    • Drahé
    • Nepadnoucí střihy
    • Velikosti nesedí

    S dodáním jsme problém neměli, ale pokud jde o zboží,tak spokojená vážně nejsem.
    Ponožky neskutečně škrtí přes nohu a dámské trenýrky mají krátký sed, takže jsou šíleně nepohodlné.
    Už tam opravdu nenakoupíme.

  • 60 %

    Bohužel se musím přidat. Nikdy s obchodem Dedoles nebyl problém, ale...
    Dne 26. 11. 2021 jsem měla dvě objednávky. Napsali že přijdou mezi 7. - 10. 12. 2021. Začátkem tohoto měsíce přišel ten větší balík a 7. 12. 2021 mi přišel email že se omlouvaji, ale že se doručení balíku opozdi. Balík, který mi doteď nepřišel má jen 2 položky a je to očividně problém. Při psaní emailu na Dedoles mě stále odkazují na telefon, ale zkouším to už několik dní a stále mi v telefonu hraje jen melodie křečků. No takže jak mám přes telefon něco řešit, když mi ten telefon ani nikdo nezvedne. Dárek mi bohužel na Vánoce už nedorazí, ale doufám že na něj nebudu čekat další měsíc. Je mi to líto, tento obchod mám velice ráda a již několikrát jsem z něho objednávala, ale toto se mi ještě nestalo. Neřekla bych kdybych to objednávala na poslední chvílu, le měsíc před Vánoci je snad dostatečná doba.

  • 20 %

    • Žádné výhody
    • Nic
    • Barvičky na stránkách
    • Klamavá reklama
    • Nespokojenost
    • Výmluvy

    Objednala jsem si vánoční dárky 2.12. i zaplatila. Datum dodání 9.-13.12. OMYL!!! 10.12. i do mail o zpoždění balíku. 16.12. voláno na call centrum "balíček máte na cestě 17. max 20.12. máte v rukách" 21.12. call centrum "balíček už ve skladu připravujeme" 22.12. prý odeslán . ČP - má info o balíčku od 14.12. ale balík stále nemají...
    Letos rodinu na Vánoce čeká zklamaní..

    Reakce obchodu Dedoles.cz

    Dobrý deň, veľmi nás mrzí, že musíte na Váš balík tak dlho čakať. Niektoré balíky majú meškanie z dôvodu veľkého počtu objednávok. Veríme, že zásielka ku Vám čoskoro dorazí.

  • 10 %

    Nezbývá mi než se ztotožnit s názory ostatních zákazníků. Marketing super, ale už samotný proces objednání zboží je tragédie. Alespoň přes mobil. Trvá to neskutečně dlouho, pořád to vypadává, vybrat způsob doručení je nadlidský úkol... Trvalo mi to snad hodinu. A co se dělo po realizaci objednávky? Nic. Celých 14 dní. Pak mi bylo oznámeno, že část mé objednávky není k dispozici, ten zbytek NĚKDY dostanu a samozřejmě mi budou vráceny peníze. Tak jsem zvědavá, KDY. NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu Dedoles.cz

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Na mobilnej verzii nášho e-shopu zapracujeme. Ospravedlňujeme sa Vám za nepríjemnosti pri vybavovaní Vašej objednávky. Peniaze Vám obratom pošleme.

  • 30 %

    Dne 6.12.2021 jsem objednávala zboží s tím, že tam bylo uvedeno datum dodání mezi 14. - 16. 12. Dne 15.12 mi pak přišla do emailu zpráva, že nestíhají a zboží odešlou později, nenapsali kdy. Následně mi 19. 12. napsali, že nemají část zboží a že to ten den odešlou bez něj a za nedodané zboží mi vrátí peníze. Když se ani následující den nic ve stavu objednávky nezměnilo, tak jsem volala na podporu, kde mi bylo řečeno, že zboží odešlou až okolo 22. 12. protože to teprve budou balit a to jestli to dojde do Vánoc, záleží na dopravci. Tolik k reklamě dodáme do Vánoc a ještě vtipnější mi přijde, jak levá ruka neví co dělá pravá, jelikož v emailu bylo napsáno dnes odešleme (19.12.)a na podpoře vám sdělí (22.12.2021). Jinak pokud věděli, že to zboží nemají, tak proč to nenapsali rovnou. Moc by mne zajímalo, co tam ty dva týdny dělali, když zboží ještě není ani připravené k odeslání. Objednávku jsem zrušila a teď jenom doufám, že peníze vrátí.

  • 20 %

    • Nereagují
    • Neposílají

    NEDOPORUČUJI!!!

    Objednávala jsem 9.12. s dojmem, že do Vánoc stihnout! Bohužel, napsali mi akorát, že objednávka bude zpožděna, ale to kdy nic! 10 minut jsem se snažila dovolat na infolinku, na emaily nereagují! Kdybych si dříve přečetla tady stejné zkušenosti, tuto chybu bych již neudělala.

    Reakce obchodu Dedoles.cz

    Dobrý deň, veľmi nás mrzí, že sa Vaša zásielka oneskorí. Z dôvodu veľkého množstva objednávok pred Vianocami sa pri niektorých môžu dodacie doby predĺžiť. Náš zákaznícky servis sa snaží odpovedať na všetky dotazy čo najrýchlejšie, no kvôli veľkému náporu správ a telefonátov, im to momentálne môže zabrať trochu viac času. Určite Vám však odpovedia čo najskôr to bude možné. Ďakujeme za pochopenie.

  • 10 %

    • Hezké zboží
    • Nedodrží termín

    Tento obchod je katastrofa.
    Jak již někdo psal, objednala jsem dva balíky - první zaplacen kartou dopředu, druhý objednán o tři dny později na dobírku.Myslela jsem si, že to tak dopadne.
    Ten na dobírku už je na cestě, ten zaplacený dopředu nikoli.
    Z toho vyplývá, že pokud mají peníze v kapse, tak mají čas.
    Vždy platím dobírkou, ale nechala jsem se zlákat 50% slevou a dobírkou nešlo platit, pouze převodem. Takže platí zásadní věc a to když Vám obchodník nedává na výběr platby, je v tom už předem háček. Za nedodržení termínu máte právo odstoupit od smlouvy. Opravdu velice špatné jednání.

  • 20 %

    • krásné zboží
    • dlouhé dodání
    • špatná komunikace s podporou
    • neodpovídají garantovaná dodání
    • zboží skladem vůbec nemusí být skladem

    Na začátku prosince jsem si objednala zboží k Vánocům, které mělo garantované dodání od 14. do 16.12. Bohužel do té doby nebylo ani odesláno. Spoléhala jsem se na to a díky tomu si vybrala jednu pobočku Zásilkovny. Když nebylo zboží odesláno ani toho 14., psala jsem na podporu (několikrát) a odpověď jsem dostala až po několika dnech (po uplynutí garantovaného dodání). Prosila jsem je o změnu Zásilkovny, jelikož nestihli původní datum dodání a já v místě vyzvednutí už po dobu několik týdnů nebudu. Paní mi odepsala, že je to možné a ať napíšu, kam to chci poslat. Nedostala jsem žádnou odpověď a za několik hodin mi přišel email, že zboží bylo konečně odesláno (ale několik věcí, které měly být skladem už nejsou a neposlali mi je). Bohužel ale nebylo odesláno na pobočku, kterou jsem si vybrala, ale dokonce ani na tu, kterou jsem měla vybranou původně. Opět jsem tedy psala na podporu a paní mi odpověděla, že se zboží odeslalo automaticky hned potom, co mi psala email. Nechápu, jak se může zboží odeslat automaticky. Prý si můžu zboží na pobočce jen prodloužit a změnit to už nemůžu. Je mi jasné, že zboží nestihnu vyzvednout i po prodloužení uložení zásilky, takže přijdu o vánoční dárky, které se odešlou zpět. Za nedodané zboží mi prý měl hned přijít email s kompenzací, bohužel pořád žádný nepřišel a zboží bylo placeno předem. Obchod nedoporučuji, pokud tedy neobjednáváte s minimálně měsíčním předstihem. Ještě včera (18.12.) měli garanci dodání do Vánoc, rozhodně jim nevěřte nebo skončíte bez dárků.

  • 50 %

    • Skvělé akce
    • Dlouhá doba dodání
    • Málo věcí skladem

    2.12. jsem si objednala první balíček a následně 4.12. druhý. Druhý balíček dorazil asi po třech dnech, kdežto první až po více než týdnu. Podotýkám, že veškeré zboží bylo skladem. Komunikace obchodu je nulová. Obchod mám velice ráda, ale poslední dobou jsem hodně zklamaná.