Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Zboží bohužel zaplacené a nedodané, prý to odeslali nevím kam, komunikace skoro žádná
    • poučena pro příště - neplatit předem
  • 10 %

    • Špatná zkušenost

    Kupovala jsem na eshopu dvě stříbrné mince. Dohromady za nějaký 2000 Kč. Objednávala jsem dne 8.8.2023, psala jsem několikrát e-mail, ale nikdo nebyl schopný odpovědět. Na eshopu mají psané že odesílají do 5 pracovních dnů.. no dnes je 24.8. A já mám pouze email, který přišel dnes v noci, že zboží bylo odesláno... ROZHODNĚ E-SHOP NEDOPORUČUJI. Komunikace žádná i když se chcete na něco jen zeptat. Když jsem volala v uvedený čas na telefonní linku. Nikdo mi hovor nezvedl. Tímto končí moje recenze a uvidí se jestli tedy přijde ještě dobré zboží...

  • 10 %

    • Nedoporučuji

    Velmi dlouhá dodací lhůta
    Velmi špatná komunikace

  • 10 %

    • Zboží po 2 měsících nedodané . Psala jsem jim x krát a ozvali se za tu dobu 1x s lživými informacemi.

    Z mé strany eshop vůbec nedoporučuji.

  • 10 %

    • Nekominikují
    • Posílají jiné zboží
    • Nevyzvedávají si zaslané reklamace

    Katastrofa, zboží, které má být na skladě, a o kterém v mailu ujišťují, že jej po obdržení peněz obratem pošlou, musíte po 10 dnech urgovat, a když balíček nakonec přece jen dorazí, je v něm jiné zboží. Když zboží odešlete zpět, nepřijmou ho, a nechají jej nevyzvednuté na poště, aby reklamaci nemuseli řešit. Dle recenzí běžná praxe, těch pár pozitivních si snad museli napsat sami...

  • 10 %

    • nemohu doporučit

    po 12 dnech po objednání zboží , které bylo skladem mi objednávku stornovali. Prý z důvodu nedostupnosti zboží . Nemohu doporučit eshop . bohužel

  • 100 %

    Na tento e-shop je tu spousta negativních reakcí, tak bych je ráda vyvážila jakožto spokojený zákazník. V tomto e-shopu jsem nakoupila minulý týden a objednávku chtěla zaplatit bankovním převodem, avšak peníze jsem neposílala hned při zaslání objednávky, jelikož mi z e-shopu napsali, že se musí nejdřív podívat, jestli mají zboží aktuálně skladem. To mi přišlo jako super přístup. Jenomže....pak jsem si přečetla všechny ty negativní recenze tady, což mě uvedlo trochu do rozpaků, a tak jsem se rozhodla, že změním způsob platby a objednávku raději zaplatím na dobírku. Všechno proběhlo v naprostém pořádku: zavolala jsem do obchodu o změně způsobu platby, což nebyl žádný problém, zboží mi poté přišlo do pár dnů a v takovém stavu, v jakém přijít mělo. :) Takže já osobně mám s tímto e-shopem pozitivní zkušenost.

  • 10 %

    Tento e-shop rozhodně NEDOPORUČUJI. Nejenže mi z tří kusů zboží přišly jen dva, ale zboží bylo úplně jiné než jsem si objednala. Jeden kus je mírně poškozený. Komunikace s obchodem nulová, pokoušela jsem se zjistit, kdy mi zboží přijde - odpověď žádná. Po dvou měsících od objednání mi balíček nečekaně dorazil. Mrzí mě, že jsem si recenze nepřečetla před nákupem, rozhodně bych si totiž z tohoto obchodu nic neobjednala! A ještě mají drzost komentovat tady negativní reakce zákazníků nějakými svými výmluvami..je to až směšné.

  • 10 %

    • žádná
    • Arogantní přístup
    • Nekomunikují
    • Lživé informace

    Dobrý den,
    e-shop musistomit spadající pod společnost DesignGia s.r.o. mohu s klidným srdcem NEDOPORUČIT.
    Předpokládám, že budu nazván lhářem a manipulátorem, který hanobí dobré jméno firmy a třeba mi bude vyhrožováno i soudem, ale navzdory tomu musím říci, že s tak neprofesionálním, nesolidním a vulgárním chováním jsem se v žádném jiném e-shopu doposud nesetkal, a to mám za sebou stovky nákupů nejrůznějšího sortimentu. Každý může udělat chybu, ale to, jak přistupují ke svým zákazníkům v tomto e-shopu, to je žalostné.
    Lživé údaje o doručení zboží, nekomunikují ani v čase, který k tomu mají na jejich internetových stránkách určen, nedokážou se představit do telefonu (když už se jim dovoláte), nedokáží se většinou ani podepsat v e-mailu pod svá slova, nezasílají daňové doklady (takže ignorují zákony ČR), plané sliby a lži, to je hlavní výčet toho, co jsme si s nimi i s manželkou užili.
    Rád bych věřil, že jsme byli ojedinělý případ, ale vzhledem k recenzím na internetu je s jejich činností nespokojena značná část kupujících.
    Na základě své zkušenosti tedy NEDOPORUČUJEME u nich cokoliv nakupovat.
    My jsme své peníze za jejich poškozené zboží dostali po dlouhých tahanicích a ohánění se zákony, psaním na ČOI a Finanční úřad, zpět, ale to trápení za to rozhodně nestálo a zboží v mnohem lepší kvalitě a ve stejné ceně jsme si pak dokázali zakoupit v jiném e-shopu a bez nejmenšího problému.
    Umím si však představit, že mnozí z Vás, kteří jste zažili stejnou situaci v tomto e-shopu, jste se svého práva nedomohli a vzdali jste to. Pokud byste měli zájem podělit se o váš příběh s tímto e-shopem, můžete se nám ozvat na tento e-mail: [email protected]. Více lidí dokáže větší věci než jednotlivci a je na čase se postavit arogantním lidem, kteří žijí z neštěstí jiných, a hlavně za naše peníze.

    Mějte se a za nás MUSÍŠ TO MÍT UŽ NIKDY NE!!!
    Kalvarovi

  • 10 %

    • nulová komunikace
    • termín dodání

    Před měsícem jsem v tomto eshopu objednal zboží které bylo uvedeno jako skladem.
    Po týdnu přišel email ve kterém mi pí.Martina Aulická posílá číslo účtu a připojuje větičku :
    "Po úhradě bude vaše objednávka obratem vyřízena" Platbu jsem provedl ihned , ale po 3 týdnech
    marného čekání zboží stále nepřišlo. Zkoušel jsem volat , telefon nikdo nezvedá. Psal je email
    jak to vypadá s objednávkou ... nic , následně další že odstupuji od kupní smlouvy .
    Odpověd žádná . . .
    Dnes jsem tuto záležitotost předal České obchodní inspekci. Byl jsem vyrozuměn , že nejsem
    zdaleka první zakázník který má s tímto obchodem podobnou zkušenost .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace obchodu. Kola, jako dárek jsem objednala 15.5.2020.
    Do dnešního dne(13.7.2020) jsem nedostala výrobek ani zprávu proč tomu tak není.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od objednávky zboží dne 19. 6. mně doteď nedorazilo zboží. I po zrušení (stornování) objednávky dne 29. 6. se mně doteď nikdo neozval. Takže nevím, jak to tedy je - zda je objednávka stále vedena nebo je zrušena (stornována). Tento obchod určitě nikomu nedoporučuji.

    Reakce obchodu Dárky Best

    Zboží bylo odesláno obratem. Bohužel následně vráceno jako nepřevzaté. Psali jsem zákazníkovi, ale už neměl o zboží zájem. Na základě jeho zprávy byla objednávka stornována. Na naší straně náklady navíc na nedoručenou zásilku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    15. 6. objednáno zboží (hrneček), údajně skladem. 28.6. zboží stále v nedohlednu. První (a současně poslední) komunikace ze strany obchodu ihned po objednání: "vaše objednávka se vyřizuje". Od té doby nic.

    Reakce obchodu Dárky Best

    Zákazníkovi jsme psali 2x email, že hrníček není skladem a máme podobný se stejným logem. Bez odezvy. Škoda, že nemá čas odpovídat na emaily, ale psát neoprávněné recenze ano.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dorucene po 2 mes.

    Reakce obchodu Dárky Best

    Zákazník je ze Slovenska. Neuvedl variabilní symbol, ani jméno a částka logicky neodpovídala. Na emaily nereagoval. Platbu jsme dohledali náhodou při účetní závěrce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního dne objednávka není vyřízena.

    Reakce obchodu Dárky Best

    Samozřejmě, že nebyla dne 14.5.objednávka vyřízena! Zákaznice si vybrala platbu předem na účet a peníze přišly až. 1. června 2020. Následně byla vyřízena objednávka obratem. Recenze je nepravdivá.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží mi bylo doručeno až do domu, přesto že jsem ji jej měl vyzvednout v uložence.

    Reakce obchodu Dárky Best

    Děkujeme za krásné hodnocení a věříme, že se na nás opět obrátíte! :) www.musistomit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Potvrzení objednávky jsem obdržela 30.3. s tím, ze mám počkat na zaslání čísla účtu.
    V pondělí 6.4. jsem byla informována, ze, jak je uvedeno v popisu, zboží je prodané a objednávka byla stornovana.

    Reakce obchodu Dárky Best

    Ano! Když je v popisu uvedeno, že je zboží prodané, tak je bohužel zboží prodané. Email se zprávou, že zašleme číslo účtu chodí automaticky. Systém bohužel pro vyprodané zboží a především pro zákazníky,kteří nereflektují na popis není schopný reagovat. Na základě této recenzce jsme zboží vyřadili z nabídky a tak ochudili další zákazníky, kteří by byli třeba ochotní počkat na jeho naskladnění nebo si vybrat z nabídky podobné. Je myslím také dobré připomenout, že se jednalo o zboží v hodnotě 70Kč!!!!!!! Ano, každý zákazník je náš pán, ale myslím, že tito zákazníci způsobují proč levné zboží zcela mizí z internetu. :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • uvádí, že mají kamennou prodejnu v Brně a sklady v Troubsku, ale není to pravda

    Objednané zboží se údajně někde ztratilo.

    Reakce obchodu Dárky Best

    Kamenná prodejna byla zavřena před dvěma roky. Pokud tuto skutečnost uvání nějaký server na google není to naše zodpovědost! Na našich dostupných stránkách jsou informace opravené. Sklady v Troubsku stále jsou! Takže zákaznice lže. Vyzvedávání zboží v Brně bylo zrušeno kvůli níže uvedeným negativním recenzím,protože se nám prostě nevyplatilo zboží do Brna vozit. Veškeré reklamace byly řádně vyřízeny. Bohužel tato zásilka se ztratila a náhradní zboží již nebylo skladem. Za toto jsme se zákaznici opakovaně omluvili.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Hezké zboží za rozumnou cenu. Bezproblémové a rychlé vyřízení objednávky.

  • 10 %

    • Zboží objednáno. Zaslali žádost, abych uvedla telefonní číslo, jinak nebude zboží možno vyzvednout. Než jsem zaslala svoje telefonní číslo, dotázala jsem se na materiál, ze kterého je zboží vyrobeno, což, jakožto zásadní informaci nemají uvedeno na e-shopu. Reakce na dotaz jsem se nedočkala a nad to moji objednávku stornovali.
    • Nekomunikují
    • Není uveden materiál, z jakého je zboží vyrobeno, což považuji za naprosto zásadní.

    Nákup na tomto e-shopu rozhodně nedoporučuji.