Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zajímavá nabídka
    • špatná kvalita obrázků zboží
    • vyobrazení zboží neodpovídá tomu co pak pošlou

    Poslali jiné provedení hračky Beyblade, než jsem podle obrázku a kódu objednal

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    bohuzel tesne pred Vanoci byl jiz tento model vyprodan. Poslali jsme podobny jen s jinak barevnymi kotouci. v poznamce je vzdy psano pokud chcete konkretni druh hracky, tak to specifikujte v poznamce. Obrazků k bb je na detailu více, takze jsme poslali co jsme meli a opravdu uz toho bylo malo. Omlouvam se za komplikace. Zbozi jste nam samozrejme mohl vratit a stale muzete.

    MR
    dandyland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po 14 dnech od objednávky se ani neozvali, natož aby zboží zaslali. HRŮZA!!!

    NEDOPORUČUJI!!!

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    Vážená paní Lucie.

    14.12.2011 ve 22:07 jste si vytvorila objednavku na povleceni. Ve 22:11 jsem vasi objednavku zrusila s tim ze povleceni neni a jiz nelze dodat. Mail jsme vam poslali, takze nechapu proč toto píšete. Máte možnost se přihlasit na účet a podívat se na stav objednávky. Pokud jste uvedla platný mail mělo vám to přijít. Každopádně asi jste nečekala tak rychlou reakci a třeba mail smazala nevím ..

    Každopádně nechápu proč jste nenapsala třeba za dva dny když vám nepřišel mail.

    Viz historie vaší objednávky.

    14.12.2011 22:07:15 Ano PŘIJATA
    14.12.2011 22:11:42 Ano OBJEDNÁVKA ZRUŠENA bohuzel jiz nejde objednat, stahneme z prodeje nezlobte se.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • přehlednost e-shopu

    Doporučuji - seriózní komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • V nabídce se zboží ukazuje skladem,a není.

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    99% velkych e-shopu zbozi nema skladem. pri 10-ti tisících položek to ani není reálné. A to že skladem není .. denně vyřizujeme 10tky objednávek, takže když někdo před vámi zboží koupí nejsme schopni ihned aktualizovat. a pokud vyrobce jiz nevyrabi stahuje se z nabidky, kdyz nekdo objedna a my to zjistime ze uz neni.

    Verime v pochopení od zakazníků, že při takovém sortimentu je to jen malá výtka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nabízí zboží přitom není
    • objednáte - nemáte

    Ráda bych nakoupila v tomto obchodě,nemusela bych nikde chodit a schánět.
    Vlastní zkušenost nemám.
    Nevím jestly bych doporučila.
    Asi bych nedoporučila první zkušenost mě zklamala

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    odpovidam jako ostatnim

    99% velkych e-shopu zbozi nema skladem. pri 10-ti tisících položek to ani není reálné. A to že skladem není .. denně vyřizujeme 10tky objednávek, takže když někdo před vámi zboží koupí nejsme schopni ihned aktualizovat. a pokud vyrobce jiz nevyrabi stahuje se z nabidky, kdyz nekdo objedna a my to zjistime ze uz neni.

    Verime v pochopení od zakazníků, že při takovém sortimentu je to jen malá výtka.

    co se tyce co je a neni.. na internetu nevite nikdy a to rikam opravdu nikdy. POkud chcete mit jistotu zajdete si do kamenne prodejny a nespolehejte na zadny e-shop.

    Ja jsem taky objednavala autosedacku a napsali mi ze uz neni.. to je mam za to ukamenovat? Nenapadlo by me to protoze to znam.

    Kazdopadne i tak me tesi, ze byste u nas rada nakoupila ale ze uz to neni.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na webových stránkách uvádějí nepravdivé informace k danému zboží.

    S tímto obchodem jsem moc spokojena nebyla...

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    tak vážená paní či pane..
    uvádíte zde NEPRAVDIVE INFORMACE

    dort tripatrovy textilni nebyl postozeny tak nechapu proc pisete ze ano. jedine co tak tam chybel tace v hodnote 5 korun, ktery mi dodavatelka prestala dodavat, tudiz tam nebyl. na vas telefon jsem vam napsala ze vam vratim 10 kc na ucet a ze se omlouvam.. vy jste mi rekl jestli si endelam strandu.. nechapu kolik byste jako chtel slevu kdyz marze na zbozi je 60 korun.. stovku?

    vcera jsem vam posilala tacek ktery jsem sama zakoupila a posta me vysla vice nez jsem vlastne vydelala, jen abych vam vyhovela a vy napisete takový nesmysl?

    je videt ze zavdecit se zakaznikum je nekdy opravdu nad moje sily ale diky bohu lidi jako jste vy je malo.

    s pozdravem

    dandyland

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • oznámil mi chybějící zboží před uhrazením peněz
    • líbylo se mi nabízené zboží, které nakonec neměli
    • nabízejí zboží které nemají

    Možná jsem měla já jen smůlu ale dané zboží se mi velmi líbilo a pak zklamání, že není.

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    Vážená paní objednávala jste Šmouli, kteří nebyli momentálně skladem u dodavatele. Třeba teď už je mám na skladě a je to 10 dní zpět co jste objednávala. Bohužel nemůžeme mít vše skladem. Jsme pouze e-shop a vzhledem k tomu, že máme v nabídce přes 10 tisíc položek, tak je to i nereálné. Už takto máme doma na skladě zboží za desítky tisíc . Na sklad beru zboží co se hodně prodává, ale prostě vše nejde. Vzhledem k tomu, že se snažím vždy vyhovět zákazníkovi v co nejkratším možném termínu a vy jste na zboží spěchala, tak jsem vám pouze nabídka dražší variantu šmoulů, které dodavatel měl.

    98% e-shopu nabízí zboží co nemá skladem Vše je zpravidla u dodavatelů a na objednávku. Pokud jste se setkala s e-shopem, který má tak rozmanité zboží jako my a má vše skladem a dodání do druhého dne.. tak mi ho ukažte. Myslím si, že takový není...

    I můj dodavatel nemá vše skladem a i já musím čekat na jeho naskladnění. Někdy to jde rychle někdy ne. Pokud chcete něco rychle, tak si zajděte do kamenného obchodu a prohlédněte si zboží, které mají skladem. Zpravidla toho není tolik kolik nabízíme my nebo i jiné e-shopy a v mnoha případech i za nehorázné marže.. příklad pán si u nás objednal pistol, která v obchodě stojí dle jeho mailu 300,- a my jí měli za 49,- Kč

    Dandyland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • moc mne neuchvátily webové stranky, fota nejsou dostačující, ani popis není výstižný.
    • S kvalitou zboží nejsem spokojená vůbec, kupovala jsem ručníky ze 100% bavlny,utřít se do nich je jen zbožné přání, samá umělina,brrr, vracet je nebudu, ale nakupovat už u vás nebudu-milná popiska u zboží.

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    To si delate srandu ne? ja je pouzivam roky a jsou bezvadne. vyrobce je pouziva v hotelu a bez problemu. museji se jen oprat. Na druhou stranu nevim co jste ocekavala od rucniku za 65 kc a osusky za 120,- pokud chcete nadychane tak vas jen rucnik vyjde na 120 jen to fikne.

    Kazdopadne pisete nesmysly. Kdyz mate rucnik novy tak vam nesaje cim je kvalitnejsi tak nesaje. Musite je oprat a casem zmeknou. Pokud mate rucnik co je hned savý, tak má zpravidla nižší gramáž.

    Kazdopadne jste to mela vratit kdyz jste nebyla spokojena.

    Martina Rejhonová
    majitelka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlá dodávka
    • Neúměrně vysoké ceny

    Skutečně nechápu jak si může někdo myslet že vydělá tím že zvedne ceny.
    veškeré zboží seženu jinde o 30% levněji.
    Teď lituji že jsem u Vás nakoupil,přišel jsem o 320,- Kč

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    Tak nejdrive jsem nevedela jak na toto reagovat. Podivala jsem se co jste si u nas objednal a byly to e-cigarety.

    1. nepište zde, že vše seženete o 30% levněji, když jste si bral jedno zboží. Na hračky,povlečení dáváme od 8% marži a to jsou někdy haléřové položky. Záleží na našem dodavateli jakou on má velkoobchodní cenu. Pod cenu nemůžeme jít ani my. Máme dost vysoké náklady s provozem e-shopu i věcí kolem.

    2. co se týká e-cigaret, tak jsme jedni z mála co dáváme nejnižší částku a marži. Na netu se naše e-cigarety pohybují řádove dvoj a trojnásobně. Pro zboží musíme jezdit dost daleko a náklady jsou také vysoké.

    Pokud vím, tak vás nikdo nenutil si u nás objednat byla to vaše svobodná vůle. To, že jste zboží našel posléze někde ještě levněji s tím bohužel já nic neudělám. My poskytujeme záruku a také servis s tím spojený. Pokud má pán jiného dodavatele a dává mu to ještě levněji a je schopný dát lepší cenu a s tím spojený servis, tak jedině dobře pro vás. Příště se můžete tedy již obrátit na něj.

    My bohužel lepší cenu dát neumíme to bychom to dělali opravdu už jen za pusinku. Zkuste jít do baumaxu a říct jim, že v obi mají to samé o stovku levněji a být naštvaný, že vám to nedají levněji...

    Každopádně, ať vám slouží hodně dlouho a k vaší spokojenosti jak naše,tak i od pána.

    Dandyland.cz

  • Příspěvek byl smazán na žádost zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • neupozorní na to, že zboží není na skladě a kdy dojde

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    tak skoda ze jste se nepodepsal/a. O tom zda je zbozi skladem nebo nikoli upozornuji vzdy a to e-mailem i telefonicky kdyz se dovolam a uda mi zakaznik dobre cislo.

    V nabidce mame pres 7000 produktu a opravdu je nemuzeme mit vsechny skladem. Jsme zavislí na tom, jak dodají výrobci a dodavatelé.Ani naši dodavatelé nemají vše skladem a objednávají u výrobců. Někdy se to povede do druhého dne někdy do 3-4 dnů, ale jsou položky na které čekáme déle. Na to vždy upozorňuji v e-mailu a také telefonuji.

    Nicméně mohu vám zaručit, že nebudete na zboží čekat i 3 měsíce jako na nové auto :) A je pravda, že pokud čekáte u nás, tak na 100% byste čekal nebo čekala i jinde na e-shopu, neboť na hračky mají všechny shopy zpravidla stejné dodavatele a výrobce a jsou na tom podobně.

    přeji krásný den a pokud již nechcete na zboží čekat, prosím napište mi do mailu a já zkusím vykomunikovat proč to tak trvá.
    Nicméně mám teď jen jednu položku, která je déle jak 10 dní a na tu jsem zákaznici upozorňovala, že výrobce je musí dodat, že jsou všude vyprodané.

    Martina
    dandyland.cz