Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Výhradně kvalitní zboží, kvalitě odpovídající ceny
    • Velmi dobrý e-shop
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost objednávky
    • Velký výběr zboží
    • Příznivé ceny

    Po dlouhodobém pátrání jsem konečně sehnala pouze na tomto internetovém obchůdku zboží, které jsem potřebovala i za velmi příznivou cenu. Velká spokojenost jak s rychlým dodáním i se samotným zbožím. Doporučuji a moc děkuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobrá cena, také čas dodání je pecka.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • dobré ceny zboží
    • rychlost dodání zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Spolehlivost,slušné ceny, rychlost
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • ceny
    • výběr zboží
    • měli nejlevněji to, co jsem potřeboval
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé doručení, kvalitní zboží. nízká cena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělý výběr
    • Přehledný e-shop
    • Dobré ceny
    • Rychlost dodání

    Rozhodně doporučuji. Za velmi příznivé ceny jsme synovi pořídili model auta a rychlost dodání byla neuvěřitelná. Určitě doporučujeme

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Vyberu si doma
    • Žádná mě nenapadá kromě ceny dopravy
  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • široký sortiment, někdy takový, který v jiných obchodech není
    • konkurenceschopné (přiměřené) ceny

    zboží jsem chtěl objednat ve čtvrtek, ale nepodařilo se přihlášení, a to ani získání náhradního hesla. To se povedlo až v pátek za pomoci operátorky, která mi m.j. sdělila, že jsem byl ve čtvrtek několikrát přihlášen, ale můj počítač se o tom nedověděl. Elektronické sledování objednávky ani pak nefungovalo, v pondělí mi to potvrdil operátor, který mě současně ústně informoval o stavu: zboží údajně předáno dopravci. Dopravce se ale ozval a zboží doručil až ve středu. Vyřízená objednávka není v historii na mém účtu dodnes.
    Takový výsledek práce IT "specialistů" zvláště pro obchod s elektronikou považuji za dost velkou ostudu. Jinak bych dal víc hvězdiček.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychle dodani
    • rozumne ceny
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • cena, rychlost, vstřícnost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spolehlivost,ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobrá cena, funkční, rychlost doručení.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Cena
    • Výběr
    • Nejpomalejší reakce co jsem za poslední dobu zažil
    • Než vyřídili reklamaci zboží se vyprodalo a nebylo ho za co vyměnit

    Došla mi objednaná zásilka s tlumením, pláty tlumení byly nevhodně zabalené v mnohem větší krabici, která nebyla nijak označena, že je zakázáno ji převážet vertikálně. Vzhledem k velké váze ji samozřejmě takto každý přenášel. Pláty byly rozlámané na kusy a ještě zvlněné + - 10cm. Okamžitě jsem jednal a ihned stejný den zásilku reklamoval, bohužel, než vůbec reklamaci začal někdo řešit, uběhlo téměř 14 dnů, během kterých se vyprodalo všech 125 kusů tlumeníco bylo na skladě. A to podotýkám, že jsem balík odesílal zpět hned následující pracovní den po reklamaci, než tedy byla reklamace oficiálně přijata, trvalo to téměř 14 dnů (přijetí balíku) a zahájení nějaké akce.
    Samozřejmě mi budou vrácené peníze, ale to mi tedy rozhodně nepomůže, pláty nejdou nikde zakoupit, já mám rozebrané auto, a předpokládané naskladnění je více než za dva měsíce. Ještě nikdy jsem nehodnotil, tak že nedoporučuji obchod, ale v tomto případě nemohu jinak. Kdyby byl reklamovaný balík přijat o týden dříve, nic z toho by se nestalo, ani ve snu by mě nenapadlo, že balík někde leží takto dlouhonež se mu začne někdo věnovat. Navíc tímto jednáním se prodlužuje 30 denní lhůta na vyřízení reklamace o další půlku měsíce, což minimálně není fér, a pokud se to tak děje pravidelně je to na hraně zákona.

    Reakce obchodu Conrad

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší reakci a mrzí nás komplikace spojené s poškozením Vám doručené zásilky. Prověřoval jsem Vaší reklamaci a dne 10.7.2020 jsme od Vás dostali e-mail kde potvrzujete odeslání reklamačního formuláře a navrhujte způsob vyzvednutí poškozené zásilky. 23.7.2020 jsme Vám poslali e-mail potvrzující vyřízení Vaší reklamace a také jsme Vám jako omluvu za způsobené komplikace poslali slevový kupón, který můžete uplatnit v dalším nákupu. Doufám, že vše bylo vyřízeno k Vaší spokojenosti. V případě dalších dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat na e-mailu: [email protected] nebo v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hodin na telefonní lince: +420 226 224 222.

    Petr Mazal
    Conrad Electronic