Přihlásit se a přidat příspěvek
  • BUX.CZ je bordel na kolečkách, který není schopen dostát vlastí nabídce. 13.12 jsem u nich objednal vánoční dárky s garancí dodání do vánoc za 1600. Dnes 21.12 mi oznámily, že část objednávky nemají skladem, ačkoliv jsem si to u všech položek v době objednání kontroloval. Peníze zpět můžu čekat po novém roce. A to přes ujištění emailem, že zboží dorazí nejpozději do 19.12. Nechápu odkud mají těch 95% v recenzích. Jsou to šmejdi, co přijímají objednávky, které nejsou schopní a ochotní vyřídit. Jejich omluva je mi dva dny před Vánoci opravdu hodně platná, stejně jako peníze v lednu.

  • Bohužel bux.cz je opravdu neseriózní obchod. Při řešení problémů hází chybu jeden kolega na druhého až k přepravci.
    Učinila jsem objednávku 28.11.2017, objednávka dorazila 12.12.2017 ovšem nééé to co jsem si objednala. Zaměnily knihu v ceně 479,- za knihu uplně jinou za 160,- Né že by se někdo omluvil nebo ozval!!!!
    12.12.2017 jsem zaslala špatnou knihu zpět z průvodním dopisem a prosbou o nápravu. Opět bez odezvy! 19.12.2017 jsem kontaktovala zákaznické centrum kde mi slíbili nápravu a že se mi obratem někdo ozve. 20.12.2017 opět kontaktováno zákaznické centrum s dotazy proč se nikdo neozval a kde je moje obědnávka. Slečna mi opět sdělila jaké množství toho mají a ať nečekám že mi kniha do Vánoc příjde. Reklamace se řeší až po vyřízení objednávek ALE MOJE OBJEDNÁVKA Z 28.11 NEBYLA VYŘÍZENÁ!!!!!!!!!

    Takže všem doporučuji vyberte si jiný obchod, protože zde to očividně nefunguje.

    S pozdravem Komínková

  • bohužel bux.cz je neseriózní a neumí přiznat své chyby, ztratil jsem jakékoliv iluze když po měsíci trvání objednávky jsem až dotazem zjistil, že mnou objednané zboží nemají, tak to se opravdu podnikat nemůže. dělají ostudu e-shopům

  • Obchod v žádném případě nedoporučuji! Objednal jsem zboží už 28.11.2016, když zboží (vánoční dárek) začátkem prosince dorazilo, zjistil jsem, že se v krabici nenachází moje objednávka, ale objednávka někoho úplně jiného. Řekli mi, že mi mé knihy nepošlou dokud já nepošlu zpět cizí objednávku. Tak jsem to obratem zaslal zpět. Dnes je 19.12.2016, stále nemám své knihy a slečna na zákaznické lince společnosti BUX mi říká, že mají tisíce objednávek a ona mi nemůže říct, jestli své knihy obdržím včas. A to jsem jim zaplatil kartou dopředu, takže nemám ani peníze! Takže si odpovím sám. NEOBDRŽÍM NIC!!!
    A už nikdy od Vás nic neobjednám!!!

  • už je to týden a knihy nikde.. obavám se že ani nepříjdoua o penězívh ani nemluvě.... nejhorší obchod tohle to...

  • Nevíte, jestli už to položili? Telefony nedostupné, na maily neodpovídají. Vánoční dárek, co jsem si objednal a zaplatil neměli, i když na webu stálo doručení do vánoc. Chci peníze zpět, dárek jsem koupil jinde.

  • Po 2 urgentnich emailech na vraceni penez vubec nekomunikuji. Nedoporucuji !!!!

  • Nechala jsem si na email zaslat upozorneni o naskladneni zbozi, zpravu zaslali, ja ihned objednala a zaplatila. Dnes, po 3 dnech mi napsali, ze zbozi je bohuzel vyprodano..Mezitim mi zbozi jinde vyprodali. Nedoporucuji

  • Dobrý den, na www.bux.cz a www.knizniklub.cz najdete po přihlášení přehled Vašich objednávek uskutečněných prostřednictvím internetu. Ojbednávky telefonické či písemné tam bohužel nenajdete. Můžete si je ověřit telefonicky v našem zákaznickém centru: 296 536 662.

  • prosím,jak si mám zjistit hystorii o odběru knih? chci mít přehled a datum,,,,,jak odebvírám knivhy děkuji

  • Nechápu, jak tento obchod může mít 97%. To si ty recenze píší sami. Mám stejný problém jako všichni zde. Po objednání skladem u dodavatele (5-6 dní) mi po 10 dnech přišla zpráva (ještě o půlnoci), že to bude opožděno. Nedoporučuji.

  • Poslat jako náhradu za vyreklamovanou čtečku (problém s displejem) jinou, která je hned po rozbalení také na reklamaci (opět problém s dipslejem), to je umění.

  • Mám stejné zkušenosti: objednáno 26 knih, všechny byly "skladem" nebo "skladem u dodavatele". Zaplaceno a protože se víc jak týden nic nedělo, poslal jsem mail. Druhý den bylo posláno 22 knih s tím, že ostatní budou doposlány. Následně přišel mail, že doposlány nebudou a že vrátí peníze. Co je zajímavé, že jednu z těch nedodaných knih mají dodnes (17 dní od objednávky) stále skladem! Byl to můj poslední nákup na bux.cz.

  • Mám podobné zkušenosti jako již byly uvedeny. Objednávka byla potvrzena, dodání trvalo něco přes týden s tím, že mi byla poslána zpráva - objednávka byla vyskladněna, nebude již dovykryta, což mi přišlo trochu strohé. Uvítala bych, alespoň omluvu, že mnou objednané zboží již není na skladě. Nejlepší zážitek byla komunikace se slečnou na informacích, která byla vyloženě "nadšená", že tam volám. Novoroční výprodej byla skvělá akce, ale nyní už tam asi nakupovat nebudu. Škoda.

  • Tak já jsem tedy velice zklamaná- objednala jsem zboží, objednávka mi přišla potvrzená, po 4 dnech jsem volala, jak to vypadá, že zboží potřebuji příští týden.Z objednávky mi vyškrtli 3 věci,které jsem chtěla nejvíc, vědět mi nedali, a že mi zásilku posílají bez nich. Přemýšlím,že to zruším celé.

  • jaaara: mám naprosto stejný problém... poprve jsem nad tím mávla rukou a daůa buxu druhou šanci- příběh se opakuje... bux nikdy víc.

  • Eva: Mám stejný problém...ale ne vždy...někdy volají stejně jako např. PPL a domluví se na čase a vše je v pořádku a někdy ani nezazvoní. To pak člověk neví, co si o tom mám myslet...no asi to ne vždy stíhají...

  • Tak zatím jsem tedy až tak špatné zkušenosti, jak tady píšete, neměla. Nicméně k té České poště se musím vyjádřit.
    Objednávala jsem z buxu v minulosti již mnohokrát. Vždy jsem si knihy vyzvedávala včas, dodání bylo rychlé (den-dva), v knihkupectví 100 metrů od mého kanclíku, prostě na jedničku.
    Teď naposledy jsem při kompletaci objednávky zjistila, že místa k osobnímu odběru již nejsou a musím tedy využít služeb České pošty. Už jsem předem věděla, jak to ta pošta všechno vymňoukne. Hlavně že mi poslali "tisíce" SMS o datu předání, ale v den D nikdo nezazvonil ani neměl tu slušnost zavolat. Prostě a jednoduše, našla jsem již pak jen ve schránce lísteček, že si můžu zásilku vyzvednout na poště. Paráda, přesně jak jsem předpokládala.

    Takže na bux jako takový nemůžu říct, zatím, špatného slova. Ale spolupráce s Českou poštou je velký přešlap.

  • Celé zle! Spolupráci s českou poštou hodnotím jako chybu. Knihy jsem objednávala 7.12, zaplatila je převodem ten samý den a dnes 2.2. jsem volala na poštu a knihy jsou na cestě do krámu, protože je adresát nepřevzal. Jenže mně jako adresátovi nebylo nic doručováno. Katastrofa. A taky mohu potvrdit, že na internetu byla kniha uvedena, že je skladem a musela jsem čekat až ji objednají ! Souhlasím, že heureka by měla bux.cz vyřadit s kategorie "Ověřeno zákazniky"!

  • Objednal jsem si knihu. Když se stále nic nedělo, zatelefonoval jsem. Dověděl jsem se, že nestíhají vyřizovat objednávky a moji knihu musí objednat, ač ji ve svém internetovém obchodě mají označenou "skladem". Na mail mi odpověděl automat, že jsou vyřizovány maily přede mnou. Dal jsem obchodu lhůtu dodání, kterou pokud nedodrží, nechť objednávku zruší. Když jsem knihu neobdržel, ani nedostal žádnou garanci doručení do Vánoc, objednal jsem si ji jinde.
    Z buxu kniha dorazila (světe div se) den před Vánocemi, když už jsem ji měl doma od jiného internetového prodejce. Knihu jsem si tedy nevyzvedl, pouze požádal o brzké vrácení peněz (platil jsem převodem dopředu). Jestli budou v buxu tak "hbití" jako s dodáním zboží, nezbude mi, než peníze vymáhat zpět právní cestou.
    Pokud chcete naletět diletantůn a s odkazem na poslední odstavec podvodníkům, utrácet peníze za urgenční telefony, psát zbytečné maily, na které Vám stejně nikdo neodpoví, u buxu objednávejte. U mne je bux na černé listině a nikdy více. Heuréce doporučuji tohoto rádobyobchodníka vyřadit z kategorie "ověřeno zákazníky", pomůže tak mnohým nakupujícím.
    Ještě na dokreslení. Nechci uvádět věrohodný zdroj, ale u buxu musí být zboží z nařízení vedení společnosti označováno jako "skladem", i když tomu tak není. Takže jaký pán, takový krám. Dávám palec dolů.