Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • objednala jsem si zbozi a nic se nedelo. po 14 ti dnech se ozyvam co se deje a napsali me ze dodaci lhuta je 14 dni. cekala jsem dalsi mesic a stale nic. ani me neodepisuji na emaily. urcite obchod nedoporucuji. jsem nastvana a zklamana.

    objednala jsem si zbozi a nic se nedelo. po 14 ti dnech se ozyvam co se deje a napsali me ze dodaci lhuta je 14 dni. cekala jsem dalsi mesic a stale nic. ani me neodepisuji na emaily. urcite obchod nedoporucuji. jsem nastvana a zklamana

  • 10 %

    • široký sortiment
    • nedodržují dodací lhůty

    Rozhodně nedoporučuji, peníze předem by chtěli, ale odeslat zboží v uvedené době, to ne. Na můj dotaz, proč mi nic nepřišlo, mi bylo řečeno, že oni nefungují na principu velkých eshopů a zboží se může zpozdit u výrobců, případně je ukončena výroba. Nechápu potom tedy informaci, že zboží je skladem. V dnešní době nepochopitelné.

  • 40 %

    • - velký a zajímavý sortiment
    • - dlouhá doba doručení, ale z mé zkušenosti je dobré si tam zavolat a trošku je popohnat...
    • - objednala jsem si máslo Ghí - dorazilo v druhé polovině prosince s minimální trvanlivostí do půlky ledna (včera 3/2 jsem si v jiné prodejně zakoupila stejný výrobek s trvanlivostí do konce srpna...)
    • - některé produkty jsou předražené
    • - neochotná a arogantní paní prodavačka v kamenné prodejně v Brně (jednala jsem pouze s jednou, takže nemůžu posoudit celý personál...)

    Krásný obchod, s příjemným prostředím, jež neposkytuje služby přiměřené nastaveným cenám. Několikrát jsem se jim pokusila dát šanci, ale asi to nemá cenu. Za mě nedoporučuji.

  • 10 %

    • velký výběr
    • nedodržují dodací lhůty
    • ani po deseti dnech není objednávka vyřízená

    Pokud nechcete čekat měsíc na zboží, objednejte si raději jinde. Nejhorší eshop ve které jsem kdy objednávala.

  • 100 %

    • velký výběr
    • ochota řešit komplikace

    První nákup proběhl zcela bez komplikací. U druhého mi byly dodány svrchní kalhotky v barvě pro "holčičky", jelikož nebylo u produktu možné vybrat motiv. My však máme kluka, a proto jsme se na obchod obrátili s požadavkem na výměnu produktu. Ten byl velmi ochotně vyřízen! Děkuji.

  • 10 %

    • Pekne, zdrave vyrobky pro deti, v prodejnach zajimavy sortiment. Toto se vsak netyka e-shopu.
    • - U zbozi, ktere jsem objednala, byla uvedena dodaci lhuta max. 5 - 7 pracovnich dni. Po 7 pracovnich dnech se mi teprve ozvali, ze jednu polozku (hracku ve tvaru pejska) nemuzou u dodavatele zajistit. Bez omluvy.
    • - Dali mi na vyber z jinych polozek. Vybrala jsem si jinou, co nejvic podobnou te puvodni - vlka. Bohuzel stala o 47 Kc vic, na coz mi bez predchoziho upozorneni za dalsi 2 dny prisla faktura.
    • - Ohradila jsem se, ze pokud na doplatku pri takovych sluzbach trvaji, at objednavku zrusi, a ze bych cekala omluvu a dodani zbozi v cene, kterou jsem predem uhradila.
    • - O dalsich nekolik dni pozdeji mi prisla zasilka, do ktere strcili uplne jinou hracku sice od stejneho dodavatele, ale tuhle jsem si rozhodne nevybrala a nezaplatila. BEZ JEDINEHO OMLUVNEHO NEBO VYSVETLUJICIHO SLOVA!

    Nejhorsi jednani, s jakym jsem se v e-shopu setkala. Proc provozuji internetovy obchod, kdyz jim chybi profesionalita a slusne chovani k zakaznikum? Mnohe ceske e-shopy uz funguji vyborne, a kdyz se neco nepovede, predevsim se zakazniky komunikuji a snazi se o vzajemnou spokojenost. Brana k detem k nim nepatri.

  • 10 %

    • - poslední dobou se zde setkávám s obrovskou drzostí a lhaním zákazníkovi (zřejmě počítají s tím, že je zákazník "blbec")
    • - stále v tomto obchodě něco chybí
    • - dlouhá čekací doba
    • - nedokáží upozornit, když je objednávka vyřízená

    - před pár lety to byla ještě velice poctivá prodejna. Dnes těžko říct, o co jim jde a proč se tam dějí takové podivnosti.

  • 20 %

    • Veliky sortiment
    • Obchod Vas neinformuje
    • Za pomerne velke chyby se nerevanžuje
    • Dlouha dodaci lhuta
    • Neschopnost vyridit Vase objednane veci ktere byli psany ze jsou skladem,ale pokud zavolate zjistite ze nejsou!

    Jedním slovem katastrofa

  • 100 %

    • - skvělý sortiment zboží a také velký výběr produktů a značek
    • - spousta recenzí u produktů
    • - skvělé články na webu
    • - možnost sledovat stav objednávky
    • - u některého zboží vyšší cena

    S obchodem jsem velmi spokojena. Objednané zboží dorazilo v pořádku a ve vyhovujícím časovém rozmezí. Musím především pochválit kvalitně udělané webové stránky, jsou přehledné, dobře se v nich orientuje a vybírá zboží.

    Nakoupila bych zde znovu, pro mě celková spokojenost.

  • 100 %

    • velmi rychlé dodání zboží označeného skladem
    • možnost vyzvednutí přes službu Zásilkovna
    • možnost online platby kartou - ušetří se za dobírku
    • podrobné informace o zboží v eshopu, možnost komentářů od zákazníků

    S obchodem jsem spokojená, vybrala jsem si zboží skladem a objednávka byla vyřízená do druhého dne.

  • 10 %

    • Komunikace relativně funguje, ale je k ničemu.
    • Nejhorší internetový obchod, se kterým jsem měl tu čest.

    Objednané zboží přišlo s velkým zpožděním (vysvětlení že je ho nedostatek ještě chápu), ale nechápu proč je nám nabízena jiná barvená varianta zboží a další den už je dle informací zboží vyprodané. Pravděpodobně objednané zboží vystaví na krámě a prodají prvnímu kdo přijde. Takže lepší objednat někde jinde, kde máte jistotu, že někdy objednanou věc uvidíte.

  • 10 %

    • Na první pohled velký výběr věcí
    • Téměř nic není skladem,
    • Skladovost dobře skryta takže se o tom jestli je nebo není zboží skladem dozvíte až po potvrzení objednávky.
    • Komunikace je ze strany obchodu nulová, mimo automaticky generovaných mailů a možnost zjištění stavu objednávky jeod začátku beze změny.
    • Komunikace po telefonu jek ničemu, dostanete jen lživé informace a výmluvy proč něco nemají- za vše můžou dodavatelé

    Jednoznačně nedoporučuji a velice mě mrzí, že jsem jim byť jen jednou nechal vydělat, je to ostuda pro e-shopy.
    Doporučuji se obchodu zdaleka vyhnout a nenechat se zlákat cenami a "šíří" sortimentu.

  • 10 %

    • siroky vyber alternativnich vyrobku
    • Az pri potvrzeni objednavky se ukazalo, ze cast zbozi neni skladem a musi se objednat. Volala jsem tedy do obchodu, abych zjistila, jak dlouha je cekaci lhuta a byla jsem ujistena, ze nejpozdeji do 10 dni bude moje objednavka kompletni.
    • Ke konci teto lhuty mi volali, ze zbozi stale nemaji a ani nevi, kdy bude. Rekla jsem jim, ze pokud budu cekat dlouho, objednavku zrusim (nezaplatila jsem predem). Jake bylo moje prekvapeni, kdyz mi po par dalsich dnech objednavku sami stornovali, aniz by me jakkoli uvedomili!!!

    Rozhodne nedoporucuji. Pristup k zakaznikovi je tristni. Radeji objednat jinde..

  • 30 %

    • Široký výběr alternativních produktů
    • Po týdnu od objednání mi pŕišel email, že jedna věc se musí objednat v zahraničí a dodací lhůta je 20 dní. A druhý výrobek již není v sortimentu, přestože v e-shopu byl nabízen. Byla mi nabídnuta alternativa, kterou jsem odmítla, od té doby již přes týden žádná odezva.
    • Požadují platbu předem.

    Obchod nedoporučuji pro velmi špatnou komunikaci a logistiku.
    Na internetu sice široký výběr, tváří se profesionálně, ale otázkou je , jestli zboží skutečně mají a bude vůbec dodáno.

  • 100 %

    • velký výběr
    • netradiční sortiment- pro alternativní maminky jak dělané
    • skvěle poradí- se zbožím mají osobní zkušenosti
    • zboží jsem vyzvedávala na prodejně- nemůžu tedy posoudit rychlost vyřízení ani doručení objednávky
    • příjemný kolektiv

    Obchůdek Brána k dětem určitě doporučuji, já jsem s věcmi velice spokojená :-)

  • 10 %

    • široký sortiment
    • nový design
    • relativně rychle odpovídají (v rámci jednoho dne) na emaily
    • extrémně dlouhá dodací lhůta
    • žádná informace o předpokládaném doručení zboží
    • každé 2 týdny jsem vznášela dotaz na to, kdy bude má objednávka odeslána
    • už 1,5 měsíce drží mé peníze i zboží :(
    • nejsem schopna zjistit konkrétní termín dodání zboží, pokud mi
    • vůbec dorazí
    • tlačítko pro přihlášení zcela zaniká, vím kde je, a přesto jej při každém přihlášení hledám
    • z automaticky generovaných emailů o stavu objednávky vás odkazují na stránky, kde po přihlášení máte vidět více informací. Po přihlášení však vidíte od chvíle odeslání objednávky stále to stejné, beze změny...

    Obchod nedoporučuji pro zcela nezvládnutou logistiku. Pokud už objednávku uděláte, pak se vyplatí platit dobírkou při převzetí zboží, protože alespoň zúročíte peníze na účtu...

  • 50 %

    • široká nabídka zboží /mnoho však není skladem/
    • doprava DPD
    • značné množství zboží není skladem
    • nemožnost online platby kartou
    • nedostatečné balení zásilky

    -obchod nabízí poměrně široký výběr zboží, nicméně dosti z tohoto zboží není skladem
    - objednala jsem plenu a náhradní vnitřek, zboží mi však dorazilo bez originálního obalu, což u pleny za cca 500 je trochu s podivem /plena byla pravděpodobně vystavená v kamenném obchodě, u takového zboží bych však čekala slevu/
    - zboží dorazilo pouze v bublinkové obálce s fakturou, nebylo zabaleno do žádného dalšího pytlíku, jak je tomu zvykem u jiných eshopů /jak jsem již psala, věci nebyly laciné a očekávala bych jistý stupeň péče, navíc se jedná o věci "intimní", takže pouhé zabalení do obálky mi příjde málo/
    - vzhledem k výše uvedeným faktům již pravděpodobně v obchodě nenakoupím /pouze pokud bych jinde nesehnala ekvivalent/

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • 10 %

    • Velký výběr zboží, i alternativní produkty.
    • Při osobní návštěvě potvrdili termín, kdy můžeme vyzvednout objednané zboží na prodejně v Brně (zboží téměř za tři tisíce, použití vázané na termín porodu) - slíbeno dodání do 2 dní. V dohodnutý den se paní na prodejně vyjádřila, že měla "blbě otočený kalendář" a dodání je možné nejdřív za další týden. Takto si serióznost rozhodně nepředstavuji, kdybych to věděla dřív, zboží bych si objednala po internetu a mohla jsem ho alespoň využít!!!!

    Viz výše - nejdříve nadšení nad množstvím a výběrem zboží, poté velmi silné zklamání nad porušením daného slova. Sliby chyby.

  • 10 %

    Pozítří je to tři týdny od objednávky. Zboží stále nemám.