Přihlásit se a přidat recenzi
    • Vůbec nekomunikují. Zboží jsem zaplatil a celý snažim o komunikaci, ale marně.

    Reakce obchodu Booth.cz

    Dobrý deň pán Fiala,

    ďakujem za Váš názor. Doporučujem však kontaktovať infolinku na príslušnom čísle a čase pracovnej doby infolinky. Viac info pre Vás tu: http://www.booth.cz/kontakty-prodejna/
    Ešte raz srdečná vďaka a prajem Vám príjemný deň.

    S pozdravom za Booth.cz Róbert

  • NEDOPORUČUJI!!! Proč? Stručně, tři dny po objednání zboží na eshopu mi ještě nebylo doručeno potvrzení o odeslání zboží, které bylo mimochodem skladem. Proto jsem volal na zákaznickou linku kde mi p.Kočnar zdělil že to musí být chyba el. komunikace a že zboží už bylo zabaleno a vystaveno dopravci. Další tři dny po tom jsem znovu volal na zákaznickou linku že mi zboží ještě pořád nebylo doručeno. Opět mi bylo zděleno že se stala nějaká chyba, nyní ale na straně dopravce a že mě budou informovat hned co zjistí kde se zboží nachází. Opět bez odpovědi, proto jsem opět volal na ZL a opět výmluvy... Dnes je to 11 dní od objednání, když jsem se pokoušel dovolat na ZL, telefon mi už radši nezvedli. Chápu proč...

    Reakce obchodu Booth.cz

    Dobrý deň,

    ďakujem za Váš názor a mrzí ma celá záležitosť Verím, že starostlivý pracovník infolinky s Vami danú vec vyriešil, smerom k Vašej spokojnosti. Ďakujem a prajem všetko dobré.

    S pozdravom za Booth.cz Róbert

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Na zboží jsem čekala 5 dní a bylo nefunkční

    Dlouho jsem čekala na věc, která nefunguje

    Reakce obchodu Booth.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu. Hneď na úvod Vám dám malé doporučenie. Ak na objednávku spěcháte, doporučujem zvoliť si namiesto bankového prevodu inú platbu, ktorá je rýchla. V prípade bankového prevodu sa totiž čaká na pripísanie platby. Odosielanie potom prebieha bežným sposobom a rýchlo.
    Čo sa týka nefunkčnosti tovaru, to ma velice mrzí, ale ako predajca nedokážeme ručiť za kvalitu výrobku. Na toto presne slúží 2 ročná záruka. Reklamáciu doporučujem uplatňovať podľa reklamačných podmienok na naších stránkach.

    Ešte raz Vám ďakujem a prajem príjemný deň.

    S pozdravom za Booth.cz Róbert

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost
    • Zadne

    Perfektni

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost, solidnost, vstřícnost
    • Nevím.

    Viz hlavní výhody

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ceny zboží
    • Dodací lhůta

    Doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • o žádných nevím
    • - neváží si zákazníků
    • - obchod se snaží za každou cenu vymámit co nejvíce osobních údajů a to i v případě osobního odběru

    Ani po několika pokusech emailem kontaktovat obchod jsem neobdržel žádnou odpověď.
    I při osobním odběru jsem byl systémem obchodu tlačen k tomu, abych "prodal" co nejvíce osobních údajů a souhlasil s jejich využitím pro reklamní a jiné účely.
    Nikdy více.

    Reakce obchodu Booth.cz

    Dobrý deň pán Popovič,

    ďakujem za Vašu recenziu a prepáčte, ale úplne nerozumiem Vašému rozhorčeniu.

    V prvom rade žiaden e-mail od Vás NEREGISTRUJEME, preto doporučujem vždy kontaktovať pre urgentné dotazy našu infolinku, ktorá je pre Vás k dispozicií každý pracovný deň na čísle 724 21 88 99. Tu, som si istý, že sa Vám venovať bude vždy jeden z kolegov.

    Druhá vec je Vaša nespokojnosť s vyplňovaním údajov v e-shope. Neviem ako často na e-shopoch objednávate, ale ujisťujem Vás, a o tom sa možte presvedčiť aj v košíku objednávky, že od zákazníkov požadujeme vždy len údaje nutne potrebné k uskutočneniu objenávky a to:
    MENO
    KONTAKTNÉ ÚDAJE
    FAKTURAČNÉ ÚDAJE
    To je všetko pán Popovič a neviem čo sa Vám zdá na tomto poburujúce. Každopádne ma to mrzí, ale nedokážem Vám v tomto viac poradiť, je to proste bežný proces pri elektronickej objednávke, ktorý je viac menej u všetkých e-shopov rovnaký.
    V košíku máte rovnako možnosť odškrtnúť zasielanie reklamných zdelení. Sám nemám rád "spam" preto je Váš e-mail u nás v bezpečí a možte kedykoľvek reklamné zdelenia zrušiť alebo obnoviť.
    Takže koniec koncov je len a len na Vás ako sa rozhodnote. Doporučujem, a to VŽDY, v prípade akýchkoľvek nejasností nás kontaktovať. To však zákazník väčšinou nerobí a potom sa vytvárajú takéto domienky. PRAVDA však može byť úplne niekde inde.

    No aj napriek tomu som vďačný za Vašu odozvu, je doležité uvedomať si rozne pohľady. Ďakujem ešte raz a prajem príjemný deň.

    S priateľským pozdravom za Booth.cz Róbert


  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • není dost místa na parkování pro převzetí v Praze
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Když poznáte všechny výhody BOOTH tak je to bezkonkurenčí obchod. Mají skutečně nízke ceny zboží i dopravy, skvělé služby a nadstandartní přístup k zákazníkovi. Doporuřiji všem, tak jak se chovají v BOOTH by se mněli všude.
    • Neváhody nemají žádné.

    BOOTH je TOP na trhu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Výborná komunikace
    • spolehlivost
    • žádné jsem nenašel

    Jsem s obchodem Booth velmi spokojen, vždy mi vyšli vstříc, výborná a rychlá komunikace, co jsem si s nimi domluvil, vždy dodrželi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doručený toner absolutně nefunguje, obchod se mnou nekomunikuje

    doručený toner absolutně nefunguje, obchod se mnou nekomunikuje

    Reakce obchodu Booth.cz

    Dobrý deň pán Vondráček,

    v prvom rade Vám ďakujem za Vašu recenziu. Mrzí ma, že Váš výrobok nefunguje, ale hneď na úvod Vás upozorním, že recenzia obchodu neslúži na hodnotenie výrobku. Na túto vec upozorňuje priamo aj Heureka. A teraz k Vašemu prípadu pán Vondráček.

    Ak Vám toner nefunguje, ako spomínate vyššie, možte ho kedykoľvek jednoducho reklamovať. Kompletný reklamačný postup nájdete na naších stránkach: http://www.booth.cz/kontakty-prodejna/
    Prípadne sa možte s nami o tom poradiť na čísle infolinky, ktoré tiež nájdete na vyššie uvedenom odkaze.

    Naozaj ma to mrzí, ale na druhej strane nechápem Vaše rozhorčenie pán Vondráček a to hlavne z toho dovodu, že ste do dnešného dňa nič NEREKLAMOVALI a čo je ešte viac zarážajúce ani raz ste nám NEZAVOLALI, že máte s niečím problém.

    Preto doporučujem pán Vondráček, buď toner reklamovať podľa reklamačného postupu alebo nás kontaktovať kedykoľvek v provoznej dobe infolinky a poradiť sa. Ešte raz pre istotu uvádzam kontakté údaje a odkaz na reklamačný postup: http://www.booth.cz/kontakty-prodejna/
    Ak by sa Vám aj to zdalo málo, dávam Vám k dispozicií moje súkromné číslo, na ktoré možte volať 24/7 a budem sa Vám s ochotou aj mimo pracovnú dobu venovať: 734 188 294.
    Ďakujem ešte raz a prajem všetko dobré.

    S pozdravom za Booth.cz Róbert

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobrákomunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Fajnové ceny, super jednání i informovanost přes mail. Jsem spokojen a když bude potřeba rád tu nakoupím znovu. Díky

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • dostatek možností plateb a vyzvednutí (dodání zboží)
    • zatím jsem neshledal žádnou

    Dobrá cena oproti konkurenci, rychlé vyřízení

  • Doporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Expedice zboží, které bylo uvedeno jako "SKLADEM", proběhla až po 7 dnech. To v dnešní době není moc dobrý přístup..

    Reakce obchodu Booth.cz

    Dobrý deň pán Martin,

    ďakujem za Vašu recenziu. Hneď som sa pozrel zpätne na Vašu objednávku a zistil som, že jej priebeh bol štandartný a prebiehal bez akéhokoľvek zdržania. Bol rovnako dodržaný termín, ktorý je uvedený u každej položky u nás na www.booth.cz. Dátum nájdete vždy kúsok pod cenou po rozklepnutí kolonky "Kdy zboží dostanu?".

    Klasický býva tovar na druhý pracovný deň od objednania (vo výnimočných prípadok tretí deň) doručený na zvolenú adresu alebo na výdajné miesta Uloženka/Heurekapoint.
    Pretiahnutá dodacia doba vo Vašom prípade nastala kvoli skutočnosti, že nám do toho stúpili veľkonočné sviatky a v tieto dni dopravca bohužial nepracuje. Zásielka však už čakala na depe dopravcu, aby mohla byť najbližší pracovný deň naložená na rozvoz. Takto to vidím v zázname dopravcu.
    Takže pán Martin ak budú v budúcnu akokoľvek požiadavky na termín dodania možte nás hocikedy kotaktovať na čísle infolinky: http://www.booth.cz/kontakty-prodejna/ alebo si termín jednoducho overiť sám na stránkach.
    Ešte raz srdečne ďakujem menom celého team-u Booth.cz za prejavenú doveru a budem sa tešiť na ďalšiu spoluprácu s Vami. Ďakujem a prajem príjemný deň.

    S pozdravom Róbert

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • super kralita!
    • super kralita!

    super kralita!

    • Spolehliost
    • Žádné

    Perfektní

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • dobrá cena, rychlé dodání
    • -
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena