Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    • Spolehlivé dodání
    • levnější ceny
    • velký sortiment
    • Nic

    V harmonii pravidelne nakupuji a navstevuji e shop.
    Jsem s obchodem spokojena.. Nikdy nebyl zadny problém

  • 10 %

    • .
    • Všechno

    Nejde mi reagovat pod příspěvek, tak se chci tímto zeptat, jak byste to chtěla řešit? Je pěkné, že vám tedy můj e-mail došel, akorát jste už pak nereagovala. Nejde až tak o to, že někdo naúčtoval co neměl,ale o princip, když to uděláte každému.. nebo když to udělá každý mně, tak budu za chvilku žebrák.. korunka ke korunce.. To, že píšete, že jste měla dovolenou mne nezajímá. Navíc jedna objednávka byla tedy záhadně v době vaší dovolené vyřízena a druhou nebylo možné...až po mém dotazu, jste mi napsala, že budete šampon objednávat to vše PO TÝDNU!! Kdybych se nezeptala tak čekám doteď. Navíc jsem napsala k objednávce, že bych prosila o zaslání informativní sms o stavu objednávky...že nejsem pořád na netu a k vám na prodejnu se taky hned tak nedostanu. Vy jste na to nereagovali. Bylo mi divné, že to trvá tak dlouho, tak jsem musela na prodejnu osobně a tam mi paní prodavačka řekla, že to tam má!!! Hned jsem to tedy zaplatila, to, že jsem nevěděla přesně cenu z netu je sice moje chyba, ale měla se ujistit.. No podle mě jsou to jen výmluvy a s vaším přístupem a obchodem nejsem spokojená!
    Původně jsem měla v plánu u vás nakupovat, po těchto zkušenostech nemám zájem!

    Reakce obchodu bio-harmonie

    Děkujeme Vám za recenzi, celou situaci jsem s Vámi již řešila a nabídla řešení!

    Objednávka byla zaslaná v době naši dovolené (uvedeno na hl. stránce webu), proto pozdější reakce k objednávce, u objednaného zboží je uvedeno na objednávku (tzn.termín odeslání je vždy sdělen po obdržení objednávky). Zasíláme informativní emaily a voláme - sms zprávy zasíláme, když zakazník nereaguje. Při výdeji objednávky v obchodě nám nebylo sděleno číslo objednávky, proto jsme Vám vytvořili cenu s e-shopovou marží oproti faktuře, došlo ke zdražení výrobku u dodavatele a naúčtovali jsme Vám skutečně o 3 Kč více, řádně jsme se omluvila a nabídla Vám ihned přeplatek zpět - odpověď zněla "že to není reálné"! Mrzí nás Vaše znepokojení, ale vždy se snažíme vyjít vstříc a na všem se domluvit. Přejeme Vám hodně zdraví a krásné dny

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • 10 %

    • Pracují i večer.
    • Zboží inzerované skladem nebylo dodáno!!

    Nepoužitelný obchod, čaj u kterého bylo uvedeno, že je skladem nebyl dodán s tím, že není u dodavatele.