Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • široký sortiment,rychlost vyřízení
    • barva kabelky neodpovídala vyobrazení - byla světlejší o hodně!

    Hledala jsem dlouho bordó kabelku, ne koženou - tu mám - ale z ekokůže pro obyč. používání, abych se nemusela bát poškození.
    Výhody jsem popsala výše.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • dodací lhůta
  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • celkem velký výběr
    • dlouhé dodací lhůty

    Reakce obchodu Beauty Market CZ

    Vážený zákazníku, děkujeme Vám za připomínky. Na zlepšení zákaznických služeb usilovně pracujeme, aktuálně byly všechny dodací lhůty aktualizováy.
    Tým Beauty Marketcz

  • 10 %

    • dodací lhůta je delší než měsíc

    rozhodně nedoporučuji

    Reakce obchodu Beauty Market CZ

    Vzhledem k tomu že tato recenze je psána anonymně, nemůžeme na ni relevantně reagovat ani dohledat objednávku. Pokud Vaše objednávka nebyla řádně vyřízena, prosím, kontaktujte nás na [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nákup v tomhle obchodě vám uštědří lekci a poučíte se při dalším nakupování na internetu:-)
    • Komunikace
    • Dodací lhůta

    V obchodě jsem nakoupil, ptotože jsem se k němu proklikal ze stránek kterým důvěřuji a kde jsem nikdy neměl žádný problém.

    Zkušenost je taková, že si vezmou peníze předem a nedodají zboží (lhůtu mají 14 dní a už je to déle než měsíc).

    Obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu Beauty Market CZ

    Vážený zákazníku,
    co se týče Vaší objednávky, kontaktovali jsme Vás již několikrát emailem, ohledně změny v sortimentu, doposud bez reakce, přeposíláme jej tedy znovu.
    Rozhodně všechny zákaznick požadavky vyřizujeme,omezení komunikace a nedostupnost v poslední době, byla způsobena již avízovanými technickými a systémovými potížemi, díky čemuž nám nechodily ani informační maily. Vše jsme již v pořádku vyřešili a následující komunikace by měla již být plynulá a bezproblémová.
    Zároveň jsme upravili i dodací lhůty a zavedli odesílání zboží na dobírku.
    tým Beauty Market CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi jsem zaplatila predem, nedorazilo, na urgenci prodejce dosud nereagoval.

    Uz tomu obchodu neverim.

    Reakce obchodu Beauty Market CZ

    Vážený zákazníku, podle naší evidence a emailové komunikace byla tato objednávka vyřízena. Vhledem k tomu, že dodavatel již neměl barevn odstín skladem, nabídli jsme náhradní variantu. Následně byla objednávka na základě zákaznického požadavku stornována a peníze vráceny na účet zákazníka.

    Tým Beauty-market CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • zboží nedorazilo ani po 2 telefonických urgencích a slibech,že vše bude v pořádku.

    V tomto obchodu nenakupujte!!!

    Reakce obchodu Beauty Market CZ

    Vážený zákazníku, podle evicence našeho systému i evidence přepravce byla Vaše objednávka vyřízena a doručena. Pokud nasaly při přepravě jaké¨koli komplikace, prosíme, kontaktujte nás na [email protected]
    Tým Beauty-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zde nenakupovat

    Reakce obchodu Beauty Market CZ

    Vážený zákazníku, vzhledem k tomu, že zde konkrétně neudádíte s čím jste byl nespokojen, dohledali jsme objednávku podle čísla, podle evidence našeho systému byla již vyřízena a řádně doručena.
    Jakýkoli důvod zákaznické nespokojenosti můžete řečit s naším reklamačním oddělením na [email protected]

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nenakupovat!!!!!!!!

    Reakce obchodu Beauty Market CZ

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zákazník nebyl s nákupem spokojen, ovšem dle čísla objednávky se jedná o zákaznici, která si obědnala zboží , které objednáváme ze zahraničí a má delší dobu naskladnění, což uvádíme i o u dostupnosti produktu. Zákaznice neuvádí podrovnosti, ale i když zásilka dorazila zpožděně, zboží jsme jí po dohodě odeslali, a to na vlastní náklady jako balík přímo na její adresu, ačkoli měla původně zvolenou Uloženku.
    Je pravdou , že zpoždění u dodávek při odběru zboží ze zahranič může nastat, na což ovšem zákazníky upozorňujeme jak v informacích o dopravě, tak v obchodních podmínkách. Snažíme se ovšem zákazníkům
    vzliké komlikace vždy nějakým způsobem kompenzovat.

    tým Beauty Market CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží jsem objednala před měsícem. předem zaplatila a zboží stále nedorazila... do obchodu jsem musela sama napsat, zda jim alespoň dorazily peníze a kdy mi zboží přijde. do dvou dnů sice odpověděli, ale zboží nikde....

    Reakce obchodu Beauty Market CZ

    Dobrý den, děkujeme Vám za Vaši reakci. Jedná se patrně o objednávku v povánočním období, kdy jsme měli prodej uzavřen s důvodu mezivánočního období a následné inventury a všechny objednávky vyřizujeme až od 12. 1. 2015. Na tuto skutečnost jsme zákazníky upozornili, jak v informačním mailu, tak na stránkách obchodu.

    Podle kódu objednávky se jednájedná o zboží s delší dodací lhůtou, což uvádíme přímo u dostupnosti produktů, může naskladnění trvat 7-10 pracovních dnů, na což zákazníky upozorňujeme přímo v popisu produktu. V tomto případě zákaznice se jednalo o zboží, které navíc již neměl dodavatel k dispozici, neboť produkt byl nahrazen novější řadou. tudíž jsme nabídli náhradní produkt z oné nové řady s poměrně výraznou slevou a na základě dohody o nahrazení produktu učinili novou objednávku.

    Máte -li prosím stížnost, obracejte se na naši zákaznickou péči [email protected]. Za Váš názor i tak děkujeme a na zkvalitnění zákaznických služeb usilovně pracujeme.

    S pozdravem

    tým Beauty Market CZ

    ---
    Jste-li spokojeni, řekněte to jiným, nejste-li spokojeni, řekněte to nám.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • prehlenost
    • krehke zbozi,zabaleno v mekkem obalu

    vyber veliky,komunikace vyborna,akorat me ten stojan pripada kovovy s pochromovanym povrchem a ne platinovy a navyc dosel poskozny,ale tomohla zavynit posta,protoze byl zabalen v mekkem obalu

    Reakce obchodu Beauty Market CZ

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že nejste s naším zbožím spokojena. Pokud stojan došel poškozen, samozřejmě jej můžete reklamovat a zboží Vám vyměníme za nový kus. Za podnět s balením do měkkého obalu děkujeme, určitě budeme pracovat do budoucna na zlepšení i v tomto směru!

    tým Beauty Market CZ

    ---
    Jste-li spokojeni, řekněte to jiným, nejste-li spokojeni, řekněte to nám!