Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    Dobrý den,
    dnes jsme podaly s Blankou Kotkovou trestní oznámení na Beauty Market. Budeme rády, když se ostatní poškození připojíte. Stačí kdykoliv dojít na oddělení PČR ve vašem bydlišti a oznáni, že na BM už bylo podáno trestní oznámení. Kdyžtak nám pro víc informací na [email protected], nebo [email protected].

    Děkuji

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • 10 %

    • Peněženka zaplacena v dubnu 2015, nyní červenec 2015 a peněženka nikde. Obchod přestal komunikovat, mobily nefungují a na maily přestali reagovat.

    V případě, že budete někdo podávat stížnost, ráda se k Vám připojím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkt nedorazil a obchod se mnou přestal komunikovat. Neberou mi telefon, neodpovídají na emaily.

  • 10 %

    Podala jsem stížnost na BM:
    http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/7078/

    Kdy máte zájem, připojte se.

    Pavla

  • 10 %

    Dne 9.4.2015 jsem zaplatila kabelku, přišlo mi mailem potvrzení o spárování - obj.č.2014000228.
    Po měsíci jsem hovořila s paní, která mě ujistila, že každou chvíli můžu kabelku očekávat. Poté přestalo být funkční telefonní číslo a v současné době nikdo nekomunikuje ani mailem.
    Jsem rozhodnuta podat trestní oznámení. Přidá se ke mně někdo?

  • 10 %

    • Naprosto stejná zkušenost. Zboží objednáno v březnu, zaplaceno, doposud nedoručeno. Obchod nekomunikuje. Pozor, jsou to zřejmě podvodníci!!!

    Ne doporučuji!!!

  • 10 %

    • Objednala jsem kabelku 6.5.2015 objednávka 2014000281. Nyní je 5.6.2015 a zboží nikde. Obchod nekomunikuje. Pokud peníze nebudou brzy zpět na účtě půjdu dát trestné oznámení na Policii.

    nedoporučuji

  • 10 %

    • nemají
    • jsou to podvodníci! pokud někdo půjde podat trestní oznámení, ráda bych se přidala. Hromadné by mohlo být účinnější.

    Zboží jsem zaplatila dne 7.5.2015. Dne 26.5.2015 jsem psala dotaz na stav své objednávky. Nikdo mi neodpověděl. Kontakt uvedený na stránkách je nedostupný. Od zaplacení se mi tedy nikdo neozval, nemám tedy ani zboží ani peníze! Obj. č. 2014000283.

  • 10 %

    Dobrý den, reaguji na informaci o možnosti reklamovat nedodání zboží na e-mailové adrese [email protected] . Pokusila jsem se o to, ale neúspěšně. Zpráva se mi vrátila jako nedoručitelná. Moje čílo objednávky je 2014000226. Budu ráda, když mě kontaktujete prostřednictvím e-mailu a tuto záležitost vyřešíme.
    Děkuji

  • 10 %

    • Zboží jsem zaplatila dne 7.3.2015. Nedorazilo. Dne 16.4.2015 se obchod ozval, objednávku jsem stornovala, protože požadovaný výrobek nebyl k dispozici. Poté mi měly být zaslány zpět peníze, které dodnes, tj. do 25.5.2015 nemám. Je to na ČOI.

    NENAKUPUJTE ZDE!

    Reakce obchodu Beauty Market CZ

    Vážený zákazníku, podle Vašich parametrů ve zprávě jsme ověřili tutu objednávku, přestože je zadávána anonymně. U dovávedk ze zahranicí skutečně může dojít ke zpoždění zásilky nebo k situaci, kdy daná barevná varianta již není k dispozici, což avizujeme i v obchodních podmínkách. V novém systému, který právě uvádíme do ostrého provozu jsme již na základě zákaznických požadavků a připomínek zavedli zboží na dobírku, aktualizovali lhůty u všech produktů a zavedli funkci hlídacího psa, kdy zákazníky informujeme o dostupnosti produktu emailem.
    Co se týče Vaší reklamace, tato byla předána ke kontrole a peníze byly odeslány na Váš účet.
    tým Beauty Market Cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • Obchod nekomunikuje, mobil nedostupný.

    Zboží jsem objednala a zaplatila, stále nedorazilo. Na maily neodpovídají, telefon nedostupný. Podala jsem stížnost na ČOI a trestní oznámení na policii ČR. Sice jsem neměla velkou objednávku, ale nechci, aby se napálili další lidé!

    Reakce obchodu Beauty Market CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci, Vaše platba byla na náš účet připsána 4. 5. 2015, přičemž jak u dostupnosti produktu tak v informačním emailu uvádíme, že doba vyřízení objednávky může kvůli naskladňování produktu ze zahraničí trvat až 15 pracovních dnů.
    Za omezenou komunikasi v době od 18 do 27. května 2014, a to z technických důvodů. Ke komunikačnímu omezení jsme byli nuceni přistoupit z technických důvodů, jelikož v těchto dnech probhá import obchodu a jeho nasazení na nový systém v ostrém provozu.
    Co se týče objednávky, tato byla na základě zákaznického požadavku stornována a peníze vráceny na účet, z něhož byla platba přijata.
    Emailem jsme teď posílali zákazníkům upozornění na omezení komunikace a od konce měsíce zavádíme pro zákazníky pevnou linku.
    Na zlepšení zákaznických služeb usilovně pracujeme a věříme ža díky nasazení nového systému a aktivaci nových služeb již podobné komplikace znovu nenastanou.
    tým Beauty Market CZ

    • žádné, právě naopak..s horším obchodem jsem se nesetkala
    • nekomunikuje, nemám ani kabelku, ani peníze

    Značně neseriózní chování, kabelku jsem objednávala a zaplatila 10.4., dnes je 20.5. a stále nemám ani peníze ani kabelku. Pani se ozve, vždy jen když pohrozím ČOI, vymlouvá se na přenastavení systému objednávek. Jinak nekomunikuje. Pokud můžete, tak se vyhněte tomuto obchodu obloukem!!!

    Reakce obchodu Beauty Market CZ

    Vážený zákazníku,
    co se týče nevyřízení Vaší objednávky, jak jsme Vás již informovali, tato byla způsobená technickou chybou pří převodu na nový systém, který v těchto dnech uvádíme do ostrého provozu a zákazníkům jsme se již omluvili a avizovali i v mailechh omezení komunikace.
    Přenastaven systému objednávek ovšem nelze povžovat za výmluvu, jak jsme již zákazníky informovali, zavedli jsme řadu změn, které ovšem díky testování provozu a ladění systému budou zákazníkům viditelné až tento týden, např.
    - zavedli jsme platbu na dobírku
    - aktivovali jsme v obchodě funkci hlídacího psa, čímž zákazníkům umožníme slevovat či získávat informace o dostupnosti zboží, objednávaného u zahraničních dodavatelů
    - aktivovali jsme online převody a platbu kartou
    - provádíme revize všech produktů, úpravu jejich detalu, dostupnosti, atd.
    - upravili jsme obchodní podmínky tak, aby byly pro zákazníky přehlednější a srozumitelnění
    - upravili jsme přehled dodacích lhůt a dostupnosti produktů
    - posílili jsme personální obsazení v expedici i na zákaznické lince
    - zavádíme pevnou linku pro zákazníky, s pevnou pracovní dobou
    Jsme si této chyby vědomi a rozhodně se nezříkáme zodpověnosti a snažíme se postupně všechny problémy řešit a postarat se i o zkvalitnění služeb, aby se v budoucnu již takovéto problémy nestávaly.Tým Beauty Market CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikativnost.

    Objednávku jsem odeslala 18.4.,platbu 20.4.15
    Až 26.4. přišlo potvrzení o přijetí platby, ale i přes 2x požadavek přes email jsem doposud nedostala odpověď, jak objednávka vypadá a kdy dostanu zboží. Ani po měsíci nic nemám.
    Stalo se mi to poprvé a tohle jednání se mi nelíbí.Zboží jsem potřebovala na svatbu a teď mi je k ničemu. Nemám peníze ani zboží.

    Reakce obchodu Beauty Market CZ

    Vážený zákazníku, podle naší evidence byla Vaše zásilka již předána kurýrovi a doručena. Pokud nastal při předání jakýkoli problém, prosíme, kontaktujte nás na [email protected]

    Tým Beauty Market CZ

  • 10 %

    • Souhlasím s pisatelem z 7.5.2015. Taky jsem zboží nedostala a píšu ČOI. Peníze jsem poslala 16.4.2015 a do dneška jsem nic nedostala. Jsou to podvodníci.

    Vše špatně.

    Reakce obchodu Beauty Market CZ

    Vzhledem k tomu že tato recenze je psána anonymně, nemůžeme na ni relevantně reagovat ani dohledat objednávku. Pokud Vaše objednávka nebyla řádně vyřízena, prosím, kontaktujte nás na [email protected]

  • 10 %

    • Vše špatně
    • Na zboží už čekám tři měsíce. Napsali mi, že bylo před 10 dny předáno přepravci a zboží nemám, o vrácenych pěnězich co jsem chtěla nemluvě. Přidávám se ke stížnosti na ČOI a po lhůtě kterou jsem jim dala na vrácení peněz dam i trestní oznámení.

    V žádném případě tam nenakupujte!!!

    Reakce obchodu Beauty Market CZ

    Vzhledem k tomu že tato recenze je psána anonymně, nemůžeme na ni relevantně reagovat ani dohledat objednávku. Pokud Vaše objednávka nebyla řádně vyřízena, prosím, kontaktujte nás na [email protected]

  • 10 %

    • žádné
    • zboží nedorazilo

    Před měsícem jsem si na stránkách Beauty Marketu objednala peněženku, kterou jsem hned zaplatila převodem na účet. Když mi po 14 dnech nepřišla, volala jsem na číslo uvedené na stránkách a pracovnice BM mi sdělila, že mi peněženku do týdne pošlou. Nestalo se tak a od té doby nikdy nereaguje na mé telefonáty a e-maily. Dnes jsem podala stížnost na tuto společnost u ČOI, což bych doporučila i ostaním poškozeným zákazníkům.

    Reakce obchodu Beauty Market CZ

    Vzhledem k tomu že tato recenze je psána anonymně, nemůžeme na ni relevantně reagovat ani dohledat objednávku, která je zde k řešení.
    v poslední době jsme řešili zákaznickou nespokojenost s více zákazníky, protože tako situace vnikla díky avizovanm technickým potížím dávkově.
    Velmi se omlouváme, že zde v poslední době byl chaos v objednávkách i v komunikaci, což bylo způsobeno změnami v systému, jak jsme již informovali dřívě, jelikož jsme zřejmě podcenili jejich náročnost při standardním provozu.

    Jsme si této chyby vědomi a rozhodně se nezříkáme zodpověnosti a snažíme se postupně všechny problémy řešit a postarat se i o zkvalitnění služeb. Aktuálně již probíhají velké změny, přestože ještě nejsou viditelné, např.
    - již jsme převedli celý obchod na nový systém, který zákazníkům nabídne větší komfort, nové funkce a větší přehlednost, včetně zcela nového grafického uspořádání
    - zavedli jsme platbu na dobírku
    - aktivovali jsme v obchodě funkci hlídacího psa, čímž zákazníkům umožníme slevovat či získávat informace o dostupnosti zboží, objednávaného u zahraničních dodavatelů
    - aktivovali jsme online převody a platbu kartou
    - provádíme revize všech produktů, úpravu jejich detalu, dostupnosti, atd.
    - upravili jsme obchodní podmínky tak, aby byly pro zákazníky přehlednější a srozumitelnění
    - upravili jsme přehled dodacích lhůt a dostupnosti produktů
    - posílili jsme personální obsazení v expedici i na zákaznické lince
    - zavádíme pevnou linku pro zákazníky, s pevnou pracovní dobou
    Všechny tyto změny nás stály spoustu času a úsilí, aktuálně probíhá ještě testování ale tento týden mají být již nasazeny do ostrého provozu,a pevně věříme že přispějí k maximálnímu zlepšení zákaznického servisu.

    Pokud Vaše objednávka stále nebyla řádně vyřízena, prosím, kontaktujte nás na [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec žádné umí pěkně obalamutit zákazníka!!
    • Sklad zboží, dodací lhůta neodpovída podmínkám, sliby, které nesplní

    Jedna velká katastrofa, zboží skladem, které jsem objednala mělo příjít max do 7 dnů od uhrazení, Přišlo po 2 měsících ikdyž slibovali, když jsem se po měsíci ozvala jak to se zbožím vypadá, že je mám uhrazené a ještě nedošlo, že měli technické problémy, pošlou ihned a přišlo až za 2 měsíce, a vrchol všeho došla, jen jedna věc místo dvou. Po okamžitém telefonátu po převzití, mě bylo sděleno, že mám zboží vyfotit, zvážit a poslat foto na reklamaci. Takže místo toho abych ušetřila peníze a čas, nákupem přes internet, mě to stojí spoustu času, obvolávání, peněz a starostí, Zde jsem opravdu nakoupila naposled!!!! V dnešní době kdy jsou obchody schopny zboží poslat hned druhý den, mě toto přijde dost sprostý!!!!!

    • Kabelka doposud nedorazila. Už jsem nedodání určovala a na můj email nikdo vůbec neodpověděl.

    Žádná komunikace, kabelu jsem zaplatila předem a po víc jak měsíci bez jediné informace kabelu stále nemám.

    Reakce obchodu Beauty Market CZ

    Vážený zákazníků, podle našeho systému i emailové evidence s Vámi komunikovala kolegyně ze zákaznické péče a Vaše objednávka byla na zákldě vašeho zákaznického požadavvku stornována a peníze zaslány zpět na bankovní účet. Pokud nastal jakýkoli zádrhel, kontaktujte nás prosím na [email protected]

    tým Beauty Market Cz

  • 10 %

    • NIC
    • Objednané zboží označeno "skladem", nedošlo. Peníze nevrátili. Protelefonovala jsem spoustu času a peněz kvůli urgencím - marně.

    NENAKUPOVAT!

    Reakce obchodu Beauty Market CZ

    Vzhledem k tomu že tato recenze je psána anonymně, nemůžeme na ni relevantně reagovat ani dohledat objednávku. Pokud Vaše objednávka nebyla řádně vyřízena, prosím, kontaktujte nás na [email protected]