Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dále jsme upravili cenu Elephone W2 zlatá ==== 2 499 Kč.

    Vybírejte na B-Techs.cz s dostupností SKLADEM a doručením do 24 hodin.

    http://www.b-techs.cz/elephone-w2-zlata

  • Dnes jsme upravili cenu B-Techs SmartWatch ZGPAX S28 stříbrná ==== 1 439 Kč.

    Vybírejte na B-Techs.cz s dostupností SKLADEM a doručením do 24 hodin.

  • Dnes jsme upravili cenu Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB GLOBAL (Special Edition CZ LTE) zlatá
    ==== 4 099 Kč.

    Vybírejte na B-Techs.cz s dostupností SKLADEM a doručením do 24 hodin.

    http://www.b-techs.cz/xiaomi-redmi-3s-2gb-16gb-global-special-edition-cz-lte-zlata

  • Skvěle vybavený 5.5", s českým LTE a Android 6 SKLADEM u autorizovaného prodejce B-Techs.cz za cenu 3 349 Kč s rychlým doručením do 24 hodin!

    http://www.b-techs.cz/hledani?searchSentence=c1#searchSentence=c1&Producers=21%241&pageNumber=1&section=searchresultcommoditiesprovider&Availability=10

  • Snížená cena Elephone P9000 Lite ==== 5 499 Kč s dostupností SKLADEM.

    Nezapomeňte na originální příslušenství - na B-Techs.cz.

    http://www.b-techs.cz/hledani?searchSentence=elephone+p9000#SortBy=Price&SortOrder=Descending&pageNumber=1&section=searchresultcommoditiesprovider

  • Dnes jsme upravili cenu u jednoho z nejprodávanějších Xiaomi - Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB ==== od 3 789 Kč.

    Vybírejte ze tří barev (ŠEDÁ | STŘÍBRNÁ | ZLATÁ) na B-Techs.cz - jen posledních pár kusů SKLADEM.

    http://www.b-techs.cz/hledani?searchSentence=redmi+3s+#searchSentence=redmi%203s%20&Producers=16%241&pageNumber=1&section=searchresultcommoditiesprovider&PriceFrom=3789&PriceTo=4014

  • Právě jsme pro Vás snížili cenu u novinky Xiaomi Redmi 4 2GB/16GB 4 101,-.

    Vybírejte ze tří barev (ŠEDÁ | STŘÍBRNÁ | ZLATÁ) na B-Techs.cz

    http://www.b-techs.cz/hledani?searchSentence=xiaomi+redmi+4+2GB#searchSentence=xiaomi%20redmi%204%202GB&PriceFrom=4050&PriceTo=4150&pageNumber=1&section=searchresultcommoditiesprovider

  • Pro ty co to tu sledují.
    Tak sice tu obchod napsal, že mi vrací peníze. Dokonce mi přišel email, pro kontrolu čísla účtu.
    Ale do dnešního dne platba vrácena nebyla. Předžalobní výzva byla obchodem převzata, leč nevyslyšena.

    Takže budem pokračovat dál.

  • Tonda: vase hloupost. Tohle je pro me bezna praxe ze si vse nejdriv sam overim !!!! A kolega si musel kupovat telefon az po tom co vyrobce zacal vubec ceske LTE frekvence u telefonu nabizet. Za me je to jen vase osobni chyba.

  • Dobry den
    Musim trochu hajit obchod. Sam jsem reklamoval telefon s nefunkcnim dotykem a vse vyreklamovali jak maji a to do 14 dnu. Na vsechny zaslane emaily jsem dostal do druheho dne i odpoved. Netusim proto na co si zde lide stezuji. Chapu ze dost z nich asi nechttene poskodi mobil a pak to zkouseji na reklamaci a kdyz zamitnou hned pomlouvaji obchod.Tot muj nazor.

  • Jaroslav Ráček: Vážený pane Ráčku,

    reklamace Vám byla oprávněně zamítnuta (porušená záruční plomba, rozebrání zařízení), ovšem pro nejsnažší uzavření celé situace Vám byla platba navrácena na bankovní účet. A to i z důvodu agresivního jednání, které jste zvolil pro řešení situace. V současné době neevidujeme jakoukoli nezodpovězou zprávu z Vašeho kontaktu. Můžete nás kdykoli kontaktovat na [email protected], odpověď obdržíte do 24 hodin.

    Děkujeme za pochopení

  • DŮRAZNÉ VAROVÁNÍ PŘED TÍMTO OBCHODEM!!!!!!!!

    O nesmyslném zamítnutí reklamace jsem psal již níže.
    Obchod jsem vyzval, ať mi pošlou telefon zpátky i neopravený. To se nestalo. Po 30ti dnech jsem odstoupil od kupní smlouvy a vyzval obchod k navrácení kupní ceny.
    Ale od 25.11.2016 obchod absolutně nekomunikuje.
    Psal jsem několik emailů, doporučený dopis, volal jsem tam...a nic.

    V současné době nemám telefon ani 5790kč, které mě telefon stál.
    O telefon už samozřejmě nemám zájem. Dávno sem si koupil nový.

    Pokud byl někdo z diskutujících také takto poškozen, nechte zde kontakt. Nebo mě kontaktuje zde přes heureku. Pokud bude trestních oznámení víc, PČR to bude řešit intezivněji. Zpronevěřená částka se sčítá.

  • Jacek: Vážený zákazníku portálu TornádoSlev.cz,

    o Vaší objednávce jsme bohužel od partnerského portálu neměli informaci. Standardní průběh vyřízení je expedování do 24 hodin od obdržení objednávky na skladové zboží. Objednávky, které jsou nám od partnerů zaslány se zpožděním, nebo předány nejsou, bohužel nemůžeme jakkoli ovlivnit.
    Mrzí nás Vaše nespokojenost - snad v budoucnu využijete přímo našich služeb k plné spokojenosti.

    B-Techs.cz

  • Dobrý den,
    objednal jsem si dne 16.12.2016 navigaci GPS-M 702GB a Tornadoslev mě poděkoval za nákup a zaslal mi voucher a potvrzení o tom,že objednávka je zaplacena. Voucher jsem zaslal na B-techs a očekával jsem zásilku..Protože jsem zásilku nedostal,tak jsem se v lednu začal zajímat proč tomu tak je.Na dotaz u B-techs mě bylo řečeno,že moji objednávku nemohou nalézt. Poslal jsem tedy obchodu č.objednávky a kod voucheru.Na základě toho mě bylo sděleno,že všechny podklady již byly nalezeny. Zásilka opět nepřišla. Po dalším dotazu mě bylo řečeno,že portál Tornádoslev B-Techs neposkytl žádné informace k mé objednávce.Opět jsem se spojil s Tornádoslevem a bylo mě sděleno,že všechno co souvisí s moji objednávkou B-techs dostal.Při opětovném telefonickém hovoru s panem Bc./B-techs/ jsem mu řekl,aby si při jeho vzdělání nedělal ze mě blázny,načež telefon položil,že prý se nenechá urážet.Takové jednání je podle mě neslučující se s dobrým obchodem.Nakonec jsem objednané zboží nedostal a byly mě vráceny peníze.Tímto chci varovat ostatní co by chtěli v daném obchodě nakupovat, aby nenaletěli jako já.V žádném případě tento obchod není schopen vést dobrou obchodní činnost.Nedovedu pochopit jak tento obchod mohl dostat
    certifikát.

  • Na b-techs jsem koupil mobilní telefon Elephone P8000, s telefonem jsem byl naprosto spokojený, za ty peníze výborná výbava, vše fungovalo tak, jak jsem očekával. Po roce používání však přestal z ničeho nic fungovat výstup na sluchátka. Poslal jsem telefon na reklamaci a po 3 týdnech došel telefon zpátky s řešením reklamace: "Výstup Jack 3,5mm mechanicky poškozen a opotřebován. Vzhledem k rozsáhlosti poškození fixace výstupu již nebyla účinná. Reklamace se zamítá" Hudbu z telefonu poslouchám jen občas, proto nechápu to, jak se obchod k tomuto případu postavil. Telefon má záruku 2 roky a tak by měl 2 roky vydržet běžné používání. Bohužel nevydržel a já si z tohoto telefonu hudbu už neposlechnu. Jediný, co mohu proti tomu udělat, je napsat tuto negativní recenzi a už NIKDY SI NIC NEKOUPIT NA B-TECHS !

  • Dobrý den.
    Mám s nimi obdobnou zkušenost.
    Od B-Techs nic nekupovat!!!!!!

  • !!! VELIKÉ VAROVÁNÍ PŘED TÍMTO OBCHODEM !!!
    Dobrý den,
    nakoupil jsem zde Elephone P9000, který během pár dní přestal fungovat. Reklamace zamítnuta pro telefon zničen udajně vodou!!! Fotodokumentaci o tom, že nebyl mokrý, mám, ale ani ta nebyla akceptována!!! Odpověd byla, můžete se soudit!!! Bohužel jsem byl v situaci, kdy jsem potřeboval nový telefon a chtěl jsem Elephone P9000, který byl dostupný pouze zde, zakoupil jsem tedy další nový kus. Cca po 5měsících jsem potřeboval dát telefon do továrního nastavení, které nefungovalo(reklamace). Ta nebyla uznána bez udání důvodu, ale telefon byl opraven přehráním rom, nic jsem nemusel platit i přesto že to byla dle vyjádření technika mimozáruční oprava!!! Bohužel telefon se po návratu z této reklamace samovolně restartuje, a tak opět reklamace, kde bylo řečeno, že je to mojí vinou!!! Chtěl jsem vědět, co jsem provedl, ale dodnes mě konkrétně Bc. Adam Kratochvil neodpověděl, co jsem udělal špatně( byly pouze instalovány aplikace z google play, nic jiného, žádný root ani jiné kejkle mnou prováděny nebyly). Hlavně se nedočkáte přesné/konkrétní odpovědi od Bc. Adama Kratochvila, a to ani po jejich vyžádání, pořád dokola neutrální odpovědi(je vidět, že pan nechce písemnou formou být konkrétní). Tak mě asi do budoucna nezbývá jiná cesta než posudek od soudního znalce a soud.
    Ps: Tento obchod doporučím pouze masochistům, bohužel.

  • NEDOPORUČUJI tento obchod !!!! Před rokem jsem si zde objednal mob. telefon Lenovo P70 , kdy jsem si před tím, než jsem telefon objednal, zjistil asi jako každý uživatel jaké má telefon parametry. Poté jsem telefon zadal zde na Heurece a vyběhlo mi několik obchodů, které telefon nabízejí. Mezi nimi byl i obchod B-Techs.cz. Zde byla cena přijatelná ale ne však o tolik nižší než u ostatních obchodů. Z recenzí jsem si přečetl jen kladné hodnocení na tento obchod. Telefon jsem objednal. Rok jsem jej užíval s tím, že jsem nevyžíval mobilní data. Teď když jsem si udělal tarif s mobilním internetem, zjistil, jsem, že mi telefon přijímá pouze v EDGE a ne ve 4 G LTE jak by měl. Toto jsem napsal prodejci, kdy tyto mi řekli, že tento telefon nepodporuje u nás V ČR 4G / LTE . Kolega má ten samý a 4G/LTE mu normálně běží. Tento obchod prodává zboží, které není určeno pro český trh. Takže mám smartphone dá se říct k ničemu, jelikož mě nenapadlo, že si musím ověřit, že tento telefon, který nabízejí na českém trhu v několika obchodech zrovna v B - Techs.cz není jaký by měl být. Tímto chci varovat ostatní co by chtěli v daném obchodě nakoupit, aby nenaletěli jako já.

  • dne 18.11.2015 jsem koupil u firmy B-Techs, prvního autorizovaného prodejce Elephone v ČR (reklamní slogan: B-Techs.cz - smartphony umíme!) smartphone Elephone P8000 LTE 4G.
    Koncem měsíce srpna 2016 jsem zjistil, že mobil nejde nijak aktivovat, stále zůstávala černá obrazovka, nepomohlo ani opakované mnohahodinové (více než 24 h) nabíjení originální nabíječkou; žádnými pokusy (samostatně tlačítkem Power, ani doporučovanou kombinací Power-Volume+) se mně opakovaně nepodařilo mobil zapnout. Z telefonické komunikace vyplynulo, že mohlo dojít k jakémusi stavu "podvybití" baterie, i když jsem si vždy úroveň stavu baterie hlídal (a hlídám!). Dne 23.8.2016 jsem tedy poslal mobil firmě k záruční opravě (poštovné 117 Kč). Protože do doby 30 dnů (zákonná lhůta) jsem mobil neobdržel, urgoval jsem telefonicky i mejlem opravu.
    Mobil mně byl doručen poštou 27.9.2016, v reklamačním protokolu bylo uvedeno, že byla měněna baterie.
    Ovšem mobil opět nešel zapnout!!!!!! Okamžitě jsem ho poslal zpět s tím, že není opraven (opět náklady na poštovné). Firma se k tomu postavila tak, že mobil byl řádně opraven, před odesláním důkladně testován a označen jako bezvadný, a tohle je nová (jiná, druhá) záruční reklamace. Mobil mně byl vrácen po druhé záruční opravě s tím, že už byla měněna nejen baterie (znovu?), ale i celá základní deska.
    Dne 1.12.2016 jsem opět zjistil, že mobil opět nejde nijak aktivovat ani zapnout (cca 5 hodin před tím měla baterie stav nabití 47%). Dal jsem ho do nabíječky a po cca 4 hodinách (!!) nabíjení a opakovaných pokusech o zapnutí se mě podařilo ho nějak (?) spustit, ale do režimu, kdy na horní straně displeje byly řádky s měnícími se čínskými znaky (podle následné mejlové komunikace prý "testovací režim"), pak náhle šel mobil vypnout a "normálně" zapnout (a po těch 4 hodinách nabíjení měla baterie stav nabití 32%). Takže teď je opět "bezvadný". Ovšem k takto se chovajícímu výrobku už nemohu mít důvěru.

    Děsím se, že takto to může pokračovat donekonečna.
    Případná nová reklamace - z mého pohledu stejného stavu - může být "odborníky" B-Techs označena za jinou (z jiné příčiny), a tedy bez nároku na odstoupení od smlouvy, i když já mám z pohledu uživatele stále stejný, tentýž problém: mobil najednou bez zjevného důvodu (!!) nejde aktivovat ani zapnout.

    Bohužel ale, když si necháte vygooglovat "android smartphone černý displej nejde zapnout" (a nejlépe v angličtině), vyskočí tolik (!!!!!) výsledků, že nejde o ojedinělý problém jednoho (mého) mobilu.
    Takže čínský šmejd, který ovšem firma B-Techs zásadně neprodává.

  • Dominik Holec: Mě se stalo úplně to samé akorát s jiným Zenfonem ,na peníze stále čekám