Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Po zaplacení objednávky ani obraz ani zvuk
    • Nepřehledné sledování stavu objednavky

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den,
    objednal jste rostliny, které nebyly skladem. V popisu je jasně napsané, že pokud nejsou skladem, objednáme je pro Vás. To jsme udělali a rostliny jste dostala apřevzal jste si zásilku. Vašemu hodnocení nerozumíme a velmi nás Vaše vyjádření mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nulová komunikace

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den,
    akvárium Vám bylo doručeno, nevidím důvod, proč byste měl být nespokojený.
    Mrzí nás Vaše reakce, akvárium jsme Vám dodali v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • opravdu kvalitní rostliny
    • neskutečně dlouhé dodací doby

    Šlo o můj druhý nákup na tomto eshopu. Při prvním mi bylo zboží dodáno cca po 1,5 měsíci. Zariskoval jsem proto a nakoupil i po druhé, protože občas se může stát, že něco není skladem. No a bohužel to zatím vypadá s dodací dobou dost podobně.

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Vážený zákazníku, dostupnost akvarijních rostlin, které jste u nás objednával, opravdu nemůžeme zaručit. To jsme Vám také s omluvou sdělili. Omlouváme se, ale s tímto nic nenaděláme. Pokud rostliny nejsou, tak Vám je nemůžeme poslat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka byla nedostatečně zabalená a poškozená.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Chápu, že něco nemusí být skladem, ale obchod mě o tom mohl alespoň informovat. Po týdnu nečinnosti jsem volal a bylo mi sděleno, že některé věci budou v horizontu třech týdnů, a proto jsem objednávku zrušil.

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den,
    pokud zboží není skladem, je to uvedeno přímo v eshopu, taedy vycházíme z toho, že jste o této skutečnosti věděl. Přesto se omlouváme, že nemůžeme mít sklade úplně všechno zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    14 denní lhůta na vrácení peněz je pryč a peníze stále nemám

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den, lhůta na vrácení peněz je 30 dní. Peníze jsme Vám samozřejmě již vrátili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchodník mi pouze sdělil, že zboží má na prodejně v Praze a musí ho nejdříve dovést, což mělo být tento týden. Přesto že zboží už je zaplacené, stále nepřišlo

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den, moc se omlouváme za nepříjemnou situaci, jednalo se o reflektor, který byl v zásilce, která se opozdila s ostatním zbožím. Vaši zásilku jsme expedovali o několik dní později (7 dní po objednávce), což se u nás nestává. O této situaci jme Vás informovali. Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnost.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Tovar skladom
    • Neoplati sa objednavat v € a platbe kartou - extremne navysenie ceny z Kč na €
    • Predajca ale za to nemoze.

    chcel som si objednat tovar v hodnote 456,81€ a zaplatit kartou online- vsetko by bolo OK keby som si na poslednu chvilu nevsimol ,ze mam zaplatit 492,98€ - co je rozdiel takmer 40€ .
    Vysvetlenie som nedostal len ospravedlnenie - zrejme za to moze poskytovatel platby kartou, ktory si uctuje nehorazny poplatok za zmenu Kč na € - co je nanajvys divne.
    Objednavku som nakoniec zrusil a objednal si zo Slovenska

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den, tím, že jste ihned zrušil objednávku, není možné dohledat co se stalo. Zrušil jste jí před dokončením.
    Na Slovensko běžně expedujeme a tak musela být chyba někde v objednávce. Je nám líto, že náš obchod nedoporučujete, protože jsme tuto skutečnost nezavinili.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • výběr
    • doprava zdarma nad 1000 Kč
    • špatná komunikace
    • nespolehlivost

    Bohužel nemám dobrou zkušenost s e-shopem. Po 5 dnech od objednání jsem požádala o storno, protože došlo ke změně a zboží už jsem nepotřebovala. Bylo mi mailem potvrzeno, že objednávka bude zrušena a peníze vráceny na účet. To bylo 19.12. Peníze nedorazily. Říkala jsem si, že ve stresu kolem vánoc v obchodě možná nestíhají. Ale teď je 11.1. a peníze stále nikde. Před týdnem jsem se pokusila kontaktovat prodejce mailem (bez odpovědi) a včera se mi podařilo spojit telefonicky. Paní či slečna Peukerová slíbila peníze ihned poslat, zatím nedošly, tak uvidíme v pondělí.

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že označujete náš obchod za nespolehlivý. Objednávku jste zrušila těsně před Vánoci a my jsme Vám samozřejmě vyšli vstříc. Platba musí být nejprve připsána, aby mohla být vrácena. Přehledy pro platby kartou nám chodí 1x týdně. Asi si neuvědomujete, že také máme právo na dovolenou a i když eshop funguje jako takový, my, majitelé jsme měli až do konce minulého týdne dovolenou. A účetní samozřejmě také. Na vrácené peněz máme danou lhůtu a tu samozřejmě dodržíme. Váš postoj nás velmi mrzí a prosíme Vás, abyste brala ohledy na to, že všude pracují lidé, kteří musí odvádět všechny svoje povinnosti a to postupně tak, jak přicházejí. Děkuji za pochopení. Dušan Peuker

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den, je nám líto, že jste nemohl již čekat, náhradní díl, který jste potřeboval, přišel pár dní po zrušení objednávky. Nicméně je třeba dodat, že při objednání Vám bylo známo, že není daný díl skladem a také zde byla uvedena předpokládaná doba naskladnění. Mrzí nás, že jste náš obchod nedoporučil ostatním. Budeme rádi, pokud se Váš názor v budoucnu změní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto nespolehlivá firma, zboží ani po měsíci a pul nedorazilo, po telefonickém dotazu paní Peukerová nic nevěděla a zmohla se pouze na to, že jsou dovolené .....takže neudávají krok jen v akvaristice, ale také v nespolehlivosti a neprofesionalitě!

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den, rozumím Vašemu rozhořčení, nicméně musím vysvětlit situaci. Objednal jste produkt, který nebyl skladem. Věděl jste tedy, že ho nemáme. Pokusili jsme ho objednat u výrobce, který slíbil, že ze zbytkových zásob pošle zmíněnou zářivku. Po dvou týdnech jsme se dozvěděli, že již skladem také nic nemá a vyřadil tento typ z nabídky. S tím bohužel nic nenaděláme. Nejsem si jistý, jestli taková věc souvisí s nespolehivostí a neprofesionalitou našeho obchodu, ale to musíme nechat na zvážení našim zákazníkům. Za situaci se každopádně moc omlouváme a mrzí nás, že jste rozzlobený, tím spíše, že jste od nás z Jablonce. Dušan Peuker

    • Nakup v hodnote do 400kc je pro ne malo,takze do teto hodnoty nezasilaji,nejste pro ne zakaznik,tak at se jdou vycpat.

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den, minimální objednávka 400 Kč platí pouze u rostlin. Rozumíme Vašemu rozhořčení, nicméně aby rostliny dorazily zdravé, je třeba je pořádně zabalit. Pokud si objednáte jednu rostlinu, obal se zkrátka nezaplatí. Je nám líto, ale obaly opravdu stojí peníze. Další možnost by byla naúčtovat balné, ale to by se Vám také zajisté nelíbilo. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Dobrá komunikace
    • Obchod nabízí zboží které nemá.

    Objednával jsem akvárium, které bylo na stránkách obchodu skladem. Bohužel nebylo a objednávka byla stornována.

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den, skladem byl poslední jedem kus, jiný zákazník byl rychlejší a na další se muselo čekat. Moc se omlouváme, dodávky Juwelu jsou v této době velmi nespolehlivé. Nedokážeme to ovlivnit, i když nás to mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V e-shopu jsou SKLADEM vedeny položky, které již fyzicky nemají a ani se už nedají sehnat.

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den, akvária JUWEL Rio jsou postupně nahrazována novými modely RIO LED. Staré modely jsou již vyprodané. Stalo se nám, že jsme místo starého modelu měli skladem již model nový. Omlouváme se. Dušan Peuker

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den, musím s pokorou přiznat, že chyba je na naší straně a tímto se také moc omlouvám. Byli jsme s manželkou na dovolené a i přes to, že ostatní kolegové nápor objednávek zvládali, stala se tato chyba, kdy zboží nebylo skladem a zapomněli Vás o tom informovat. Nevím, zda jste se pokoušel s námi spojit, nicméně nic to nemění na tom, že chyba se stala u nás. Zboží tento týden odešleme a přidáme malý dárek jako omluvu. Děkuji za pochopení.

    Dušan Peuker, ředitel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod vůbec nedal vědět, zda zboží má a zda jej zašle.

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Vážený zákazníku,
    není pravda, že jsme Vás neinformovali, v reakci na Vaši objednávku jsme Vás informovali mailem, že výrobek není skladem, což vyplývalo i z údaje v eshopu, když jste lepidlo objednával. Objednali jsme ho pro Vás ale do dnešního dne nám ho náš dodavatel nebyl schopen poslat. To nás mrzí, proto bychom byli rádi, kdybyste si vybral jiný typ lepidla, který běžně skladem je. Děkuji za pochopení a omlouvám se, za našeho dodavatele. Dušan Peuker

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velký výběr techniky.
    • Špatná komunikace přes e-mail.

    Nedoporučuji nákup mechu označeného "Vesicularia montagnei na kořenu". Jedná se totiž o úplně jiný mech, Taxiphyllum barbieri, česky loděnka Barbierova.
    Na stránkách http://dennerle.com/de/service/pflanzendatenbank je pod číslem 30155.
    Vesicularia montagnei, česky měchýřka vánoční nabízí Dennerle pouze "in-vitro".
    Opět možno ověřit na stránkách http://dennerle.com/de/service/pflanzendatenbank pod číslem 30065.
    Prodejce jsem na tuto chybu upozornil v recenzi u zboží na jeho stránkách, ale dosud na to nereagoval.

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Vážený zákazníku, nechápeme Vaši zlobu. Vámi objednaný kořen s mechem byl nedostupný, proto jsme objednali jiný a Vám bylo umožněno, protože jste si pro něj přišel osobně, abyste se rozhodl, zda ho chcete, nebo ne. Protože Vám vyhovoval, tak jste si ho zakoupil. Od nás jste odešel spokojený, pokud s čímkoli nesouhlasíte, máte kdykoli možost s námi o tom komunikovat a to jak osobně, nebo mailem. Máte-li pocit, že jste Vám prodali předražený produkt, mohl jste ho kdykoli vrátit. Stále se snažíme, aby zákazníci dostávali co nejlepší servis, proto nás Vaše vyjádření velice mrzí. Závěrem ještě dodávám, že v případě rostlin jsem závislí na jejich dostupnosti od firmy Dennerle a stejnětak je tomu i v případě jejich označení. Rádi budeme Vaše připomínky směřovat dále, není však nejvhodnější způsob nás o špatném označení zboží informovat přes recenzi na Heuréce. Velmi mě mrzí, že z takovéhoto důvodu nedoporučujete náš obchod ostatním zákazníkům. Dušan Peuker, ředitel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlá reakce prodejce.

    Proč ne?Ventily nejsou kvalitní výroby.Všechny 4 propouští médium středem ventilu.

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Vážený zákazníku, mrzí nás, že nejste spokojený s našimi ventily. Samozřejmě máte právo je reklamovat, velice nás ale mrzí, že kvůli tomu nedoporučujete náš obchod. Upozorňujeme, že jsou určeny pouze na nízkotlaký rozvod vzduchu. I když nám velmi záleží na spokjenosti našich zákazníků, nejsme schopni kontrolovat každý výrobek, který odesíláme. Doufáme, že Vás budeme moci v budoucnu přesvědčit o našich kvalitách. Dušan Peuker

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tento obchod ako jediny na Slovensku a v Česku ma v ponuke od značky Eheim skrinku pod akvariu zakúpiteľnú samostatne nie v sete.
    • Skrinka mi prišla poškodená. Od začiutku ma oberali o energiu a chuť do života tým že každý deň sa vyjadrovali že oni nič nevedia, že len majiteľ. Snažili sa ma učičíkať nech už dám pokoj.

    Absolútne neseriozny obchod. Cez internet v žiadnom prípade nepristúpte na pladbu vopred. Neobjednávajte si od nich tovar lebo si dočista zožeriete nervy. Nakoniec mi slúbili vrátenie polovice ceny z nákupu ak im nepošlem skrinku späť. Prešiel mesiac a nič. Cez internet nič od nich nekupujte!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Vážený zákazníku, samozřejmě jsme Vám slíbených 50% z ceny poslali zpět na Váš účet. Slevu jste dostal, přestože dopravce odmítl proplatit škodu, protože nebyla zjištěna při přebírání zboží. Omlouváme se za problémy, nicméně při posílání zboží k takovým problémům prostě dochází. Je opravdu velice nutné po převzetí zboží balíček dobře zkontrolovat a případné pošození ihned nahlásit přímo osobě, která Vám balík předala. Pozdější reklamace jsou již problematické. I přesto jsme Vám na základě telefonátu proplatili slevu 50% z ceny zboží. Dušan Peuker

    • rychlost dodání
    • komunikace,objednal jsem si tapetu šířka 60cm,obchod poslal šíři 50cm,sice delší rozměr než mnou objednaný aby na plochu odpovídal původně objednané ploše ale neuškodilo by když by se mě zeptali jestli souhlasím,tu šíři 60cm jsem si objednal z nějakého duvodu.
    • slibovaná doprava zdarma při nákupu nad 1000kč se taky nekonala.

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Vážený zákazníku, je nám líto, že jsme Vám poslali chybné zboží, ale nebyl to záměr. Taková chyba se bohužel občas stane, měl jste to reklamovat, poslali bychom ihned náhradu, za to se Vám omlouváme. Co se týče dopravy zdarma, samozřejmě na ni máte nárok, ale platí to pouze u zvolené dopravy s DPD. Česká pošta bohužel stále zdražuje a tak nejsme schopni jejich cenu dotovat a nabídnout dopravu zdarma. Mrzí nás Vaše zklamání a doufáme, že to budeme moci příště napravit. Dušan Peuker