Přihlásit se a přidat recenzi
  • rychlost dodání

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    zmateční problém s objednávkou hnojiva

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Centrálu dovezli, připravili k provozu a předvedli. Vše do 24 hod od objednání.
    • Neobvyklá vstřícnost majitele i spolupracovníků , která je dnes vzácností. Ještě jednou děkuji. Kopáčková
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Super

    Nič

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Super osobni pristup,ochota,spolehlivost,pekne ceny.nemam duvod hledat jinde.Nejlepsi je ze vi co prodavaji tak mohou i poradit.Proste ab profi jsou fakt profi.

    Tezko se hleda obchod s obsluhou ktera ma prehled o zbozi a dokaze poradit.
    Zde je videt zodpovedny pristup a ochota pracovat.
    Nakopejte retezcum prdel.
    Jeste jednou fakt super.
    Kluci jen tak dal.

  • 20 %

    • Mají výběr, rozumí své věci.
    • Špatný přístup k zákazníkovi, katastrofální zákaznický servis.

    Kupoval jsem sekačku před dvěma lety, byla to moje první sekačka, něco jsem si přečetl na internetu a chtěl jsem další informace, porovnání s konkurencí apod. Dostalo se mi akorát, že mnou vybraná je špatná, protože má motor, který vydrží jen asi 10 let a mám si koupit tuhle jednou tak drahou, protože té vydrží motor 20 let. Když se mi to nelíbí, tak si mám koupit co chci. Potřeboval jsem sekačku, tak jsem nakonec jednu vzal, ale už cestou domů si říkal, že jsem to tady neměl kupovat, tohle nebyl profesionální zákaznický přístup, jaký v dnešní době člověk očekává.
    Za dva roky se mi sekačka pokazila, ještě to stihla v záruce. Jedu reklamovat, vezmou, prý se na to podívají a dají vědět. 2 týdny nic, jedu se zeptat, jak to vypadá, prý je přede mnou asi 5 zakázek, do konce týdne to bude, nepříjemný tón. V pátek v půl páté volám, jak to vypadá s mojí sekačkou. Podrážděný tón, kdo jsem, že neví, až to bude, tak mi dají vědět. Říkám, že už čekám skoro 3 týdny, znovu nepříjemný tón, prý mechanik dělá od rána do večera, tak co má dělat a že týden ještě neskončil. Ani slovo omluvy, vysvětlení. Nakonec po skoro 4 týdnech dostanu sekačku beze slova omluvy, vysvětlení, cokoliv, že spraveno, 500 Kč za něco. Kroutím se, ale ok, chci být odsud pryč. Platím kartou. Jo tak to jste měl říct dopředu. Říkám to teď před platbou, jak dopředu? Teď už to nejde. Cvakám a radši mizím. Vzadu ještě potkávám mechanika, prý na tom strávil asi hodinu. Trvalo to skoro 4 týdny, ani slovo omluvy, vysvětlení, cokoliv. V takovém podniku si nechcete něco kupovat.