Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

A3sport.cz

96%
Zákazníků doporučuje obchod
Ověřeno zákazníky

Diskuse A3sport.cz

Ptejte se na cokoliv, co Vás zajímá ohledně obchodu A3sport.cz.
Pamatujte na to, že za své příspěvky nesete zodpovědnost. Vyvarujte se prosím nepodložených informací a vulgarismů, takové příspěvky mohou být smazány. Provozovatele serveru za diskuse nenese zodpovědnost ani neručí za pravdivost prezentovaných informací.

Diskutovat o obchodu A3sport.cz mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se

Příspěvky emailem

Pro příjem příspěvků emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Nalezeno: 74 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 Další »
Uživatel bez avatara

anonym

, 0b
přidáno 12. prosince 2014

Má zkušenost je taková, že při nákupu v obchodě A3 SPORT pobočka OC Chodov na Praze 4 nemáte šanci uspět při běžné reklamaci zboží, zejména sportovní obuvi. V mém případě se jednalo o běžeckou obuv - odlepené špičky i s částí podrážky. Reklamace byla zamítnuta s tím, že se nejedná o výrobní vadu, ani vadu materiálu - klasická fráze, která se objevuje u všech posudků zpracovávaných reklamačním oddělením A3 SPORT - PLZEŇ. Při vyzvednutí reklamované obuvi jsem si všiml, že někdo se pokusil špičky bot přilepit, ale bohužel dost mizerně, jelikož jedna špička se opět začala odlepovat a proto jsem na toto upozornil prodavače. Tento přivolal vedoucího obchodu, který mi sdělil, že boty nikdo nelepil a pokud ano, tak ať to nějakým způsobem prokážu, jinak je to dle jeho slov „tvrzení proti tvrzení”. Tímto je ze strany prodejce reklamace vyřízena a pokud i tak nesouhlasím, mám doručit prodejci znalecký posudek. Tímto debatu povýšeně, arogantně a nekompromisně ukončil. Jedná se o strategii obchodu, která jim bohužel vychází „ prodej nekvalitní zboží a reklamaci zamítni ”. Rozhodně nedoporučuji.

Uživatel bez avatara

Béda24

, 0b
přidáno 10. prosince 2014

U mě naprostá spokojenost s obchodem ! Reklamoval jsem kopačky a poprvé v životě mi byla reklamace uznána a koupil jsem si. /pro upřesnění - Copa Mundial/
Jinak když tu tak čtu ty vaše neuznané reklamace musím se smát :D někteří by reklamovali i své děti a chtěli by je vrátit a nebo výměnu. Např. "Josef Havel" - ok reklamaci vyřízenou kladně , vybere si v obchodě tedy náhradu , vyzkouší /na což má v obchodě hafo času/ a pak v ncih jde do práce a zjistí že má odřeniny :D tak je jde vrátit že si vezme jiné. A nezlobte se na mě , ale - "šel jsem v nich jen 5 minut do práce , trochu jsem je omyl aby nebyly zaprášené " takovéto vrácené boty v regálu by jste si jako další zákazník koupil ???? Dle mého poprávu zamítnuté ! Já A3 vřele doporučuju !!!!

Uživatel bez avatara

Jakub

, 0b
přidáno 6. prosince 2014

Co se týče uznání reklamace v A3 SPORT PLZEŇ, je to stejné jako v každém A3. 2x jsem reklamoval boty, u kterých jsem ani trošku nepochyboval že by reklamace neměla být uznána.. VŽDY ZAMÍTNUTO, TÍMTO JE PRO NÁS REKLAMACE VYŘÍZENA. "Reklamační lhůta není chápána jako doba životnosti výrobku" Už zde nikdy nenakoupím a nikomu obchod rozhodně nedoporučím. Naopak.

Uživatel bez avatara

anonym

, 0b
přidáno 28. listopadu 2014

Miroslav: Je s podivem, že s obuví ,dle Vašeho názoru neumí zacházet většina diskutujících. A protože s ní neumí zacházet,tak se rozlepují podrážky,švy, praskají bubliny apod. Chápu,že jako zaslepený,musíte bránit stůj co stůj svého chlebodárce,ale fakta jsou fakta. Většina reklamací je zamítnuta,protože se jedná o strategii firmy!!!Jen mizivé procento se odhodlá k vypracování znalec.posudku

Uživatel bez avatara

anonym

, 0b
přidáno 28. listopadu 2014

JEDNOZNAČNĚ OSLOVTE SOUDNÍ ZNALCE!!!
Hřeší na to,že lidé mávnou rukou a hodí reklamaci za hlavu.
Já jsem si tu práci dal a původní NEMĚNNÉ reklamační stanovisko bylo mávnutím kouzelného proutku diametrálně odlišné!!!! Zaplatili i znalecký posudek,poštovné i náklady spojené s reklamací!!!!
Arogantní paní Zímová je již legendární!!!

Uživatel bez avatara

smvm

, 0b
přidáno 27. listopadu 2014

Dobrý den, bohužel se musím připojit k stížnostem . . . dne 17.11.14 jsem navštívil A3 TÁBOR, kde jsem vyzvedával vyřízenou reklamaci. Samozdřejmě byla zamítnuta, což mi ani tak nevadilo jako chování prodavačky (podotýkám, že byla blonďatá s růžovou pusou), která byla arogantní, nepříjemná a nedokázala vysvětlit, pro ní myslím dost ,,jednoduchou,, otázku, jaký je rozdíl mezi modní a venkovní obuví. Jediné co dokázala, se mi vysmát do obličeje. Nechápu jak A3 sport zaměstnává takovou prodavačku . . . je to ostuda

přidáno 24. listopadu 2014

Já jsem například 3x reklamoval boty, které jsem nosil pokaždé přes rok. A pokaždé mi byla reklamace uznána. Takže jsem naprosto spokojený.

přidáno 13. listopadu 2014

13.11.2014A3 sport? už nikdy. Koupil jsem si v říjnu boty Puma na Lannově třídě v Č.Budějovicích. Po 5 dnech chození mi začala praskat pata. Dal jsem tedy Boty na reklamaci. Byla mi uznána, ovšem to co následovolo po té??? Mohl jsem si vzít jiné zboží, vybral jsem si tedy boty Nike cenově vyšší než původní boty, to mi ale nevadilo, boty jsem potřeboval. Včera jsem si tedy 12.11.2014 koupil nové boty na základě uznané reklamace. Dnes jsem v nich šel do práce a zjistil jsem, že mi nevyhovují-mám na obou dvou nohách odřeniny ze zadních stran bot. Šel jsem tedy na prodejnu, že je chci vrátit a ať mi dají poukaz, že se podívám po botách v OC Globus. Vedoucí prodejny se na boty podíval a řekl, ať si rovnou dojedu do Globusu do prodejny, že si tam můžu vybrat nové a tyto (nehodící se boty) mi tam vymění. Jel jsem tedy nadšený přes celý Č.B. do Globusu. Tam arogantní prodavačka hned u vstupu mi oznámila, že mi je nevymění, že jsou OCHOZENÉÉÉ. Podotýkám- šel jsem v nich do práce-cca 5 minut chůze. Pak jsem chodil v práci už v přezůvkách. Tak jsem jí popsal, že mi VA3 sportu na Lannovce, řekli ,že mi je bez problému vymění. Seběhli se na mě 4 arogantní prodavačky a řvaly tam na mě, že jsou popraskané a úplně zničené. (ještě jsem je před tím trochu omyl, aby nebyli zaprášené). Volali tedy do původní prodejny a vedoucí té prodejny jim řekl, že se na ně ani nedíval, tak že neví PŘITOM jsem tam byl s kolegyní z práce, která viděla, že si je rozbaloval a prohlížel....Odešel jsem tedy domů s botama za 1700 Kč, které můžu mít akorát tak ve skříni...NO KDE TO JSME?????

Uživatel bez avatara

Petr.cze1

, 0b
přidáno 9. listopadu 2014

Po 3 měsících se u běžeckých bod vytratila podrážka. Reklamace zamítnuta a jako bonus arogantní chování prodavačky. Osobní rada - nakupte jinde...

Uživatel bez avatara

Martina

, 0b
přidáno 4. listopadu 2014

Richie Madano: To snad nemyslíte vážně?
Jestli Vám přijde normální spotřeba 4 párů kopaček za sezonu tak by jste měl uvažovat o návštěvě lékaře....
Kvalita bot v tomto obchodu rozhodně neodpovídá ceně!

Uživatel bez avatara

Martina

, 0b
přidáno 4. listopadu 2014

Nikde jsem na netu nenašla hodnocení prodejny ADIDAS LION SPORT, upozorňuji tedy zde. Je to hodně podobná prodejna A3 SPORTU.
Jednu z kamenných poboček má v Českých Budějovicích v IGY.
Koupila jsem tam synovi kožené boty do školy, když jsem šla po půl roce reklamovat, že u podrážky kůže praskla, reklamaci sice přijali, nicméně během týdne zamítnuto z důvodu, že jsem přinesla boty pozdě, prý v nich chodil dokud nepraskly do tak jak praskly. Upozorňuji, že prasklina má asi 2cm, z reklamací jsem nesouhlasila, nevím jak to chodí v jiných rodinách, ale denně dětem boty nekontroluji, dělám to cca jednou za 14dní, když je třeba je otřít. Poslali je tudíž znovu a opět zamítnuto. Prý to vada materiálu není. Boty vypadají přitom na první pohled jak nové.
Předám soudnímu znalci k posouzení, nechápu jak můžou chtít za boty tolik peněz, když jsou to šmejdy.
Začnu také kupovat z Číny, pokud se objedná jeden pár, clo se neplatí a pokud dám za boty 600,-i s dopravou bude to určitě lepší než se pak někde dohadovat zda reklamaci uznají či nikoliv.
Když jsem podepisovala převzetí, koukala jsem, že na tom papíře kde těch reklamací měli asi 40, byla uznána 1, 2x oprava a vše ostatní zamítnuto.
Takhle se vydělává!!!!!!

přidáno 15. října 2014

Přidám se k těm nespokojeným... Reklamace bot, které jsem prakticky nenosil a odlepila se podrážka. Reklamace zamítnuta s tím, že se nejedná o výrobní, ani materiálovou vadu. Po mém nesouhlasu s výsledkem reklamace mi dali číslo na reklamační oddělení, kde sedí arogatní ..., která neustále dokola mele jak kolovrátek naučenou frázi... Podle recenzí na různých stránkách standard a ani znalecký posudek mnoha lidem nepomohl, takže následuje soud. Ono je to celkem dobrý kšeft, prodávat šmejdy a všechny reklamace zamítat... Spolehají na to, že většina lidí se kvůli např. botám za 1000,- nebude chtít tahat po soudech a zabíjet s tím hromadu času. Na těch zamítnutých reklamacích vydělají dost peněz na to aby těm pár lidem, kteří k soudu půjdou a vyhrajou zaplatili soudní výlohy atd. Takže za mě vřele NEdoporučuji a přeji této společnosti všechno nejhorší :-) a paní na reklamačním oddělení doporučuji nákup vibrátoru nebo podobné pomůcky aby se trochu uvolnila.

přidáno 13. září 2014

Citim se zvlastne po tom, co tu ctu. Sel jsem reklamovat 10 dnu starej mic, ze kteryho vylezla duse von. A jelikoz jsem ocekaval slovni bitku, tak jsem se pripravoval na nejakej ten dobrej rozhovor. Kupodivu se nic nekomplikovalo, sepsali jsme protokol a sel jsem si po svym. Za tyden prisla SMSka s tim, ze si mam dojit do prodejny a vzit si penizky zpet. Takze jsem spokojen a s jejich pristupem nemam problem.

Uživatel bez avatara

Štěpán

, 0b
přidáno 29. srpna 2014

Nic si u A3 sport nekupujte! Mají velmi špatný přístup k zákazníkům! Reklamace, které jsou u prodávaných značek běžně uznávané, zde jsou vždy zamítnuty. Kupte si ty samé věci v jiných obchodech!

přidáno 22. srpna 2014

Je hezké, že má tento obchod nespočet zboží skladem a velmi dobrou cenu, ale neuznají žádnou reklamaci ikdyž je chyba na jejich straně. Koupil jsem si boty nike, přesný název nevím, které byly víceúčelové. Zhruba po měsíci mi začala "čvachtat" pata a po dalších 2 měsících se mi začala rozlepovat podrážka. Boty jsem odnesl na prodejnu reklamovat. Poté, co jsem vyplnil protokol, čekal jsem zhruba 20 dní na vyřízení s vyjádřením zamítnuto. Žádný konkrétní důvod. Tudíž jsem se obrátil na prodejce, ten mi dal číslo, abych si zavolal prý jejich soudnímu znalci, který mi řekne víc... Po asi 8minut vyzvánění to zvedla velmi příjemná paní, která si vyhledala reklamaci a řekla mi, že nebyla zjištěna vada materiálu a tudíž není reklamace uznána. Přitom na internetu píší soudní znalci, že rozlepená podrážka je vadou materiálu a reklamace by měla být uznána. Bohužel jsem musel odjet do zahraničí a neměl jsem čas, domluvit si s některým, ze soudních znalců schůzku pro znalecký posudek. PROTO TENTO OBCHOD NEDOPORUČUJU A UŽ V NĚM NIKDY NIC NEKOUPÍM!!!

Uživatel bez avatara

ladineks

, 0b
přidáno 13. srpna 2014

Má zkušenost s A3sportem je také velmi negativní. Jejich přístup, jak ohledně reklamací, tak prodavaček na prodejně je naprosto neuvěřitelný.
Začátkem června jsem zakoupil v A3sportu v NC Géčko v Českých Budějovicích Adidasky (HYDROTERRA SHANDAL). Po třech týdnech se přetrhla stahovací šňůra a také poutko, které tuto šňůru přidržuje. Po tom, co jsem boty donesl k reklamaci mě bylo sděleno, že reklamační protokol i s popsánín závady si musím vyplnit sám (je to standardní postup???). Po 30 dnech boty přišli z reklamace, částečně opravné, když jsem se zeptal proč není oprava kompletní, bylo mě řečeno velmi arogantní prodavačkou, že jsem závadu špatně popsal....????? Poté znovu odeslány a za dalších cca 25 dnů přišla odpověď, že reklamace se zamítá. VARUJI VŠECHNY, aby si opravdu dobře rozmysleli, zda zde chtějí opravdu nakupovat. A3SPORT NIKDY VÍCE.

Uživatel bez avatara

Jozef

, 0b
přidáno 8. srpna 2014

Zloději, kteří neuznávají žádnou reklamaci... dokonce ani po 3 měsících od zakoupení obuvy zn. NIKE, které se po 3 měsících rozpadly... Volal jsem kvůli tomu ČOI a tam mi paní řekla, že jim volá spoustu nespokojených zákazníků... A to, že mají 95%, je jenom díky tomu, že všichni zákazníci hodnotí obchod hned po zakoupení zboží... Kdyby ho hodnotili až po půl roce používání výrobku, nebo po zkušenosti s reklamaci, tak by neměl ani 20%!!!!!!!!!!

Uživatel bez avatara

anonym

, 0b
přidáno 6. srpna 2014

Tak se musím přidat také s negativní zkušeností ohledně reklamace v A3 sportu. Syn si koupil značkové boty, které nosil pouhé 4 měsíce. Po této době se mu odlepil svršek od podrážky. Reklamace nebyla vyřízena, protože se nejedná o výrobní vadu, ale je způsobena špatným ošetřováním obuvi-tolik vyjádření reklamačního oddělení. Paní na reklamačním mi na můj dotaz, co je špatné ošetřování, nedokázala odpovědět a ještě byla arogantní. Na paní jednatelku, která má také na starosti reklamace není možno sehnat spojení, takže jsem přímo ji poslala doporučený dopis. Na ten ale odpověděla pouze paní z reklamačního. Opět neuznali reklamaci, takže jsem tam zavolala a zeptala se, proč. Prý to není výrobní vada - odlepení svršku od podrážky. Takže mi nezbývá nic jiného než vyhledat znalce a postupovat tímto způsobem. V A3 sportu už mě nikdo neuvidí. Jen pro srovnáni, manžel si před třemi měsíci koupil boty u Bati. V botě ho tlačil šev, tak je vzal a šel s nimi na prodejnu (upozorňuji, že bez paragonu, ten ztratil, jen s krabicí), boty mu bez řečí vyměnili. Tomu říkám vážení si zákazníka.

Uživatel bez avatara

Miroslav

, 0b
přidáno 7. července 2014

aha, děkuji za upozornění. nevěděl jsem, že se s boty od A3 sport musí zacházet jinak, než od jiných prodejců. zakoupené boty u vaší konkurence totiž vydrží mnohem déle než od vás:-( jelikož s vašimi body neumím chodit, tak si je raději zakoupím ( a již zakoupil) jinde a je po problému. dávejte k zakoupené obuvi leták s vaším přesným návodem k použití. nedojte tak k nedorozumění :-DDDDD

PS: když jako zaměstnanec A3 sport píšete komentáře zde na HEURECE, proč nekomunikujete s Dtest.cz?
Zde máte odvahu, tam evidentně NE!
majlamajlov:

přidáno 19. června 2014

Miroslav:

95 % svítí proto,že ubrekánků ,co neumí zacházet s obuví je asi jen 5%.Jednoduché počty.

Nalezeno: 74 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 Další »