Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

A3sport.cz

95%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní
Ověřeno zákazníky

Diskuse A3sport.cz

Ptejte se na cokoliv, co Vás zajímá ohledně obchodu A3sport.cz.
Pamatujte na to, že za své příspěvky nesete zodpovědnost. Vyvarujte se prosím nepodložených informací a vulgarismů, takové příspěvky mohou být smazány. Provozovatele serveru za diskuse nenese zodpovědnost ani neručí za pravdivost prezentovaných informací.

Diskutovat o obchodu A3sport.cz mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se

Příspěvky emailem

Pro příjem příspěvků emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Nalezeno: 112 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 6 Další »
Avatar uživatele

anonym

, 0b
přidáno 27. ledna 2016

Dobrý den,
rád bych poděkoval za velice příjemné jednání v A3 sport Nový Smíchov. Taktéž velice děkuji za rychlé a kladné vyřízení mé reklamace bot.

Ještě jednou děkuji, a určitě u vás opět znovu rád nakoupím,
JT

přidáno 20. ledna 2016

V obchodu A3sport si už nikdy nic nekoupím.

- pomalost vyřizování cca půl hodina
- sám jsem si skoro musel vypsat reklamační list
- reklamace byla zamítnuta
- paní byla nepříjemná
- 2x musela jít kopírovat někam dozadu paragon

Avatar uživatele

Eva

, 0b
přidáno 19. ledna 2016

mmayer: A3 sport třeba posudek ve prospěch zákazníka neuznává, ale soud ho uzná. Kdyby se všichni, které A3 sport okrádá neoprávněným neuznáním reklamace, obrátili na soud, tak by brzy A3 sport začal reklamace vyřizovat tak, jak má.... Ono by je totiž přestalo bavit platit reklamace a k tomu ještě výlohy, které s prohraným soudem souvisí...

Avatar uživatele

mmayer

, 0b
přidáno 19. ledna 2016

Hmm hmm, takže škoda, že som si nečítal túto diskusiu skôr. Aj ja mám negatívnu skúsenosť s reklamáciou. Odlepený zvršok od podošvy je odlepený, proste sa tovar rozpadáva, pani Jana Cabanová z reklamačného oddelenia. Nevhodná starostlivosť, za to sa dá schovať všetko. A kto by sa naťahoval s posudkom na vlastné náklady, keď čítam, že aj posudok v prospech zákazníka neuznávajú. Myslím, že ide o typické zavádzanie zákazníka s cieľom popredať druho a treťotriedny tovar a reklamácie riešiť vždy v neprospech zákazníka.

Avatar uživatele

pavel

, 0b
přidáno 7. ledna 2016

Jsem další, který má negativní zkušenost s reklamací v A3... sice nám reklamaci uznali a peníze vrátili, čemu se teda velice divím, když čtu tyto diskuze. Nicméně jsem požadoval kompenzaci nákladů na cestu, na což mám právo. Paní vedoucí na prodejně na mě arogantně vystartovala, že to jí vůbec nezajímá. Vůbec to není můj problém. A už vůbec to nebude se mnou řešit. Mám si zavolat na centrálu a s paní Zímovou vše dořešit. Když jsem si řekl o číslo a jméno ať mí napíše na papír... tak kyselí ksicht co hodila... bych musel sežrat kilo citronů abych to napodobil. Číslo mi tedy napsala nakonec... Ovšem telefonát s tou fuchtlí Zímovou to bylo maso. Jediné štěstí bylo, že mi předem oznámili, že je hovor monitorován. Jinak bych těma drátama prolezl až k ní jasně bych ji to vysvětlil. Celá debata, která trvala asi půl hodiny naprosto nikam nevedla. A její chování, arogantní k...y, mě dostalo.... Takže již nikdy více... Tato diskuze by měla být vyvěšena před každým obchodem a nebo by ji mohli dávat místo reklamačního protokolu přímo do krabice. Ať si zákazník ušetří cestu, čas a nervy....

Avatar uživatele

Miki

, 0b
přidáno 16. prosince 2015

Už bych si tam nekoupila ani ponožky. Reklamovali jsme pánské adidas boty, reklamace byla zamítnuta. Nechali jsme vypracovat nezávislý soudní znalecký posudek, který vyšel v náš prospěch, ale ani toho se nezalekli. Proto nemáme jinou možnost než se obrátit na soud. Jen tak to určitě nenecháme. Boty nestojí 100Kč a takové jednání není ani u levných prodejců.

Avatar uživatele

Pavel

, 0b
přidáno 16. prosince 2015

king: GRATULUJI....tímhle rozhodnutím NEKUPOVAT jste udělal nejlepší investici.

Avatar uživatele

Eva

, 0b
přidáno 15. prosince 2015

king: výborné rozhodnutí!!! :-)

Avatar uživatele

king

, 0b
přidáno 15. prosince 2015

Chtěl jsem si u této společnosti koupit dva páry bot, ale po přečtení recenzí jsem si to rozmyslel.

Avatar uživatele

Eva

, 0b
přidáno 13. prosince 2015

Zakoupila jsem si značkovou obuv v A3 Sport. Po několika měsících se mi odtrhnul svršek od špičky a udělaly se mi ve svršku díry. Reklamovala jsem jí a reklamace byla úspěšně vyřízena a byly mi vráceny peníze. Protože mi boty dobře seděly, koupila jsem si stejnou značku. Po necelém půl roce vznikla stejná vada, akorát v jiných místech. Takže jsem šla opět reklamovat, ale k mému údivu byla reklamace zamítnuta - prý se nejedná o výrobní vadu ani sníženou kvalitu materiálu. Zajímalo by mě, jak to může prodejce obuvi posoudit, když k posuzování výrobních vad a kvality materiálu nemá žádné oprávnění... Takže mi nezbývá nic jiného, než věc řešit soudní cestou, protože když to tak nechám, bude A3 sport oškubávat další a další zákazníky.
Již nikdy si u nich nic nekoupím a všem ostatním to také budu rozmlouvat...

Avatar uživatele

A3 SPORT

, 0b
přidáno 10. prosince 2015

Václav Holan: Dobrý den, pane Holane, jak jsme Vás již informovali, vyřízení reklamace Vám bylo zasláno na Váš e-mail. Z naší strany proběhlo vše korektně a pokud chcete předat ČOI, tak samozřejmě můžete. Jsme připraveni veškerou dokumentaci předložit ke kontrole.
S pozdravem A3 SPORT

Avatar uživatele

A3 SPORT

, 0b
přidáno 10. prosince 2015

Iveta Ramšová: Dobrý den, mohu Vás ujistit, že obuv Converse nakupujeme přímo od výrobce. S pozdravem A3 SPORT

Avatar uživatele

A3 SPORT

, 0b
přidáno 10. prosince 2015

Ab Michal Pačes: Dobrý den, mrzí nás pokud nemáte dobrou zkušenost s obuví Reebok. Mohu Vás ujistit, že obuv od značky Reebok je stejně kvalitní jako ostatní značky, jen je potřeba přihlédnout k účelu obuvi a jejímu použití. S pozdravem A3 SPORT

přidáno 1. prosince 2015

Už podruhé jsem si tam koupil boty a už nikdy více. Prodavačky absolutně nerozumí zboží... hlavně prodat. Na infolince ze mě dělali blbce. Reklamace na úrovni někde ještě před 20 lety. Přišel jsem o 2000 Kč.

přidáno 27. listopadu 2015

Před necelým rokem jsem zakoupil značkovou obuv v A3 Sport v Palladiu v Praze. V obuvi jsem nesportoval. Přesto se materiál rychle unavil a začaly se dělat na svršku díry, reklamoval jsem to. Odpovědi jsem se během třiceti dní nedočkal. Po termínu jsem tedy došel na obchod, kde jsem byl odmítnut, protože mi byl odeslán email s vyjádřením. Jak jsme ještě na obchodě spolu s prodejcem zjistili, zpráva byla zaslána někomu jinému. Napsal jsem tedy na info mail, odkud mi bylo rychle odpovězeno, že to není jejich chyba. I méně zdatný jedinec pracující ve službách ví, že když není zákazník informován o vyřízení do zákonné lhůty, reklamace vyřízena není a zákazníkovi se vracejí peníze. Předám tedy věc na ČOI, aby poučila společnost A3 Sport o zákonech ČR, které musí dodržovat všichni obchodníci. Smutné je, že jsem pět minut po uplatnění reklamace zakoupil na té samé pobočce další obuv... Teď bych si za to nafackoval.

přidáno 26. listopadu 2015

Ano Ano podobně negativní dojmy.
+ reklamace večný problém - zvláště ve super "kvalitníma" i když krásnýma botama REBOOK.

Když tu chcete kupovat vyhněte se značce rebook životnost maximálně rok.

přidáno 24. listopadu 2015

2x negativní zkušenost s nákupem bot + s jejich následnou reklamací..vždycky se jednalo o Conversky tak si říkám jestli tam vůbec prodávají originály..?Conversky zakoupené v jiném obchodě vždycky vydrželi dlouho, ty z A3 Sportu poprvé 10 měsíců a naposledy pouhé 2 měsíce..a to nebyly nošeny každý den! Poprvé byla reklamace zamítnuta (záruční doba prý neznamená dobu použitelnosti zboží!!!!!) a podruhé opravili ikdyž jsme vysloveně řekli, že chceme vrátit peníze..tak počítám, že s tím jak to zalepili tam za chvíli poklušu zase. Boty už tam nekoupím...a asi ani nic jinýho.

Avatar uživatele

A3 SPORT

, 0b
přidáno 23. listopadu 2015

Dobrý den, výměna nenošených bot je možná na jakékoliv prodejně A3SPORT.

přidáno 18. listopadu 2015

Chci se zeptat zda je v A3 sportu mozna vymena bot za jinou velikost, boty jsem koupila vcera a jsou nenosene. Dale pak zda je to mozne i v jine prodejne A3 sport nez byly zakoupeny. Dekuji

Avatar uživatele

anonym

, 0b
přidáno 30. září 2015

Pro chytráky z A3 sport § 2106

(1) Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo

a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,

b) na odstranění vady opravou věci,

c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo

d) odstoupit od smlouvy.

(2) Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.

Nalezeno: 112 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 6 Další »