Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

A3sport.cz

94%
Zákazníků doporučuje obchod
Ověřeno zákazníky

Diskuse A3sport.cz

Ptejte se na cokoliv, co Vás zajímá ohledně obchodu A3sport.cz.
Pamatujte na to, že za své příspěvky nesete zodpovědnost. Vyvarujte se prosím nepodložených informací a vulgarismů, takové příspěvky mohou být smazány. Provozovatele serveru za diskuse nenese zodpovědnost ani neručí za pravdivost prezentovaných informací.

Diskutovat o obchodu A3sport.cz mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se

Příspěvky emailem

Pro příjem příspěvků emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Nalezeno: 86 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 Další »
přidáno 25. května 2015

takze ma dnesni zkusenost z bandou zidu zvanou A3SPORT...vybral sem si bile adidasky velikosti 8 dam je prodavacce ze tydle beru at mije teda zabali....a du k pokladne.... mezitim prichazi jina prodavacka a nese mi krabici z botama....zaplatim odchazim....doma ale zjistuji ze ty k***y mi normalne misto mych vybranych 8micek "zabalily" 9tky...a jeste jedna bota je jaksik nazloutla asik proto zebyla dlouho vystavena a svitilo nani svetlo..(skoda ze nejdou vkladat fotky bych se s radosti podelil s vami).........takze se vracim zpatky do obchodu a pozaduji vysvetleni a samozrejme vymenu...arogantni prodavacka mi suse oznamuje ze boty sou uz pouzite a ze vymena neni mozna a zesi mam jit klidne stezovat.....no ftu chvili byse veme krve nedorezal mel sem stochuti ty boty vzit a narvat ji je do prdele...ale udrzel sem se tak zadne vzruso nebylo....no pjekne VOJEBAVATE zakazniky doufam ze brzo pudete do kytek....cela tato "komedie" se odehrala v ostrave v OC futurum. takze za me totalni nespokojenost a necekejte ze se nekdy vratim....to radsi budu chodit bos nez podporovat takove "spekulanty"jako ste vy......pac&pusu auz NIKDY VICE to radsi kulku do palice.....

přidáno 13. května 2015

Koupila jsem si u A3sport.cz botky na běhání,po dvou dnech jsem je vrátila s tím,že mi klesly obě paty a nedají se nosit,reklamace neuznána a ani mé hodnocení jsem zde nenašla,divné,divné a to se nedělá,jak čtu,nejsem sama.

přidáno 6. května 2015

Koupila jsem si v pátek boty Nike. V autě jsem zjistila, že je na nach vytrhlá u špičky "kůže", tak jsem je šla vyměnit. Slečna mi je vyměnila, já je zkontrolovala, zda tam není něco špatně a odešla. Měla jsem je jeden den na sobě a to jen z auta do auta a levá bota byla úplně vyšmajdaná, roztáhlá a noha padala dovnitř. Šla jsem to reklamovat a slečna řekla, že je to zkušební bota. Trvala sem si na svém, na výměně! Přeci jsou to jen boty za 3000kč tak je nenechám ležet v botníku. Zeptala se, jestli sem s nimy byla venku. Odpověděla jsem, že ano, jinak bych nezjistila, že jsou špatné a nedá se v nich chodit. Odpověď zněla, že zákazníkum doporučují min. 3 dny v nové obuvi chodit doma, aby se zjistili případné nedostatky! O tomhle mě nikdy nikdo nikde nekontaktoval. Řekla mi, že mi boty vezme max na reklamaci. Nic jiného než souhlasit mi nezbylo, jen tak sem přeci nevyhodila 3000kč. A k tomu dodala, že si myslí, že to neuznají. Neumíte si představit, jak jsem byla vytočená! Teď čekám na vyjádření, ale už si v a3 sportu po této zkušenosti nikdy nicnekoupím!

Uživatel bez avatara

A3 SPORT

, 0b
přidáno 30. dubna 2015

Denisa Vránová: Dobrý den, paní Vránová,
velmi se omlouváme za vzniklé potíže, které se bohužel někdy mohou stát. Dovolte mi situaci objasnit. Zboží jste si objednala v pátek a v pondělí jsme potvrdili odeslání. Tady nastala chyba z naší strany, kde prodejna balíček neodeslala. Jako kompenzaci jsme Vám do zásilky přidali dárek a poslali omluvu. Ten samý den měla být objednávka odeslaná, ale dopravce přijel až následující den a zboží bylo předáno dopravci. To jste už objednávku zrušila. Pochybení s prodejnou řešíme a omlouváme se za její jednání.
S pozdravem
Andrea Lišková A3 SPORT

přidáno 30. dubna 2015

Dobrý den,
A3Sport je nejhorší obchod, spíš banda lhářů a neschopných lidí, který znám. Objednala jsem si boty Salomon, po dvou dnech mi přišla zpráva, že boty předávají dopravci. Dopravce mě druhý ani třetí den nekontaktoval. Napsala jsem si tedy o číslo zásilky a dva dny nikdo nereagoval. Když jsem se na žádné tel.číslo do společnosti nedovolala, poslala jsem další email na všechny adresy, co na stránkách měli. Ozvala se paní s tím, že za to může prodavačka ze Zlina. Ta mi zavolala, omluvila se a sdělila mi, že boty mají stále na obchodě. Slíbila mi, že je ihned předá dopravci a ten mi je následující den doručí. Říkám si výborně, po několika dnech uhánění a lhaní z jejich strany se bot po 7-mi dnech dočkám. A jak to dopadlo? Následující den se opět nikdo neozval a na můj dotaz, kde se balík nachází mi bylo řečeno, že balík je stále v prodejně a že za to může PPL. Zajímalo by mne, kdo za to mohl celý předešlý týden.
Nicméně objednávku jsem již zrušila, pochybuji že by mi ji někdo někdy dodal. Kdyby obchod zákazníky alespoň informoval a nebo sám se hned ozval s tím, že zboží neodeslali. Raděj z Vás budou dělat totální hlupáky, posílat Vám neplatná čísla balíků a rozesmějí Vás ke konci větou: Doufáme, že na náš e-shop nijak nezanevřete. Nezanevřu, již jsem zanevřela.
V dnešní době nemám zapotřebí někoho týden prosit, aby mi zaslal něco, co jsem před týdnem zaplatila a celou dobu to mají na skladě.

přidáno 16. dubna 2015

Zakoupila jsem si dvoje boty přes e-shop u tohoto obchodu. Po čtyřech dnech mi napsali, že jedny boty nejsou. Potvrdila jsem tedy, že si ty druhé boty vezmu. A ejhle dnes mi přišel opět e-mail, že tyto boty také nejsou. Takže nechápu proč si tento obchod navíc zřizoval eshop, když očividně nestíhají aktualizovat zboží na skladě.

přidáno 13. dubna 2015

Je velice nemilé že takhle přistupují ke svým zákazníkům mám stejnou zkušenost s reklamací v posledních třech letech jsem nakoupil u nich boty cca za 8000,- všechny značky salamon a až ty poslední po pul roce praskla látka na obou stranách odlepil se podešev boty jsem celodenně nevyužíval do práce jezdím autem a dělám v kanceláři a tam mám cukle je pravda že jsem je reklamoval až po roce ale nemyslel jsem si že vy to mohl být problém bral jsem to že je to vada výrobku pokud bych si to nemyslel tak bych to neřešil hold odpověď reklamačního řízení byla stejná jako u ustatních (Vámi reklamované zboží bylo důkladně prohlédnuto a bylo zjištěno že u tohoto zboží se nejedná o výrobní vadu či sníženou kvalitu materiálu) P.Mičeková si s tím moc hlavu nedělá hold i na takové možná jednou dojde ...takže po této zkušenosti už V A3 sport si obuv nekoupim raději udělám tržbu u konkurence... a kouknu se na recenze prodejců spíše na diskuze dá se z toho hodně vyčíst...

Uživatel bez avatara

Mates

, 0b
přidáno 7. dubna 2015

Během půl roku jsem si v e-shopu A3 sportu obednal troje boty. Všechny boty byly v době objednávky skladem v několika velikostech. Všechny tři objednávky byly v rozmezí tří až pěti dnů zrušeny ze strany obchodu. Zboží najednou nebylo skladem. Naposled se mi to stalo u obuvi kterou měli skladem v cca šesti velikostech. Za tři dny mi přišel mail, že objednávka je zrušená. V mailu bylo uvedeno, že o zboží je velký zájem tudíž je vyprodané. Pochybuji, že behem cca patnácti minut, kdy jsem boty objednaval, si ty samé boty v různých velikostech objednalo dalších šest lidí. Stane se to jednou-může se stát, stane se to podruhé-zřejmě je něco špatně, stane se to potřetí-ten kdo má na starosti e-shop dostane padáka, protože svojí práci vykonává špatně. Mám internetový obchod tak vím o čem mluvím.
V tomto obchodě si už nikdy nic neobjednáma nikomu to ani NEDOPORUČUJI.

Uživatel bez avatara

Veronika

, 0b
přidáno 4. dubna 2015

V eshopu A3sportu jsem si koupila boty adidas, které nosím už několik let. Jaké bylo překvapení, že za 3 měsíce občasného nošení se propadly obě stélky. Ze strany obchodu reklamace samozřejmě neuznána a dočkala jsem se pouze arogantního jednání ze strany reklamačního oddělení. Škoda, že boty zakoupené jinde mi bez problémů vydržely 2 roky. Nákup u této firmy už nikdy více.

Uživatel bez avatara

Pavel

, 0b
přidáno 10. března 2015

Pokud můžu doporučit,tak se vyhněte A3. Koupil jsem boty na extrémní turistiku(dle popisu u výrobku) v ceně 3tis. Za tři měsíce běžného nošení jsem prochodil podrážky. Reklamace neuznaná a arogantní odpověd od A3. Pokud chcete boty do rakve,tak neváhejte a tenhle obchod navštivte,jinak se mrkněte raději jinam.

Uživatel bez avatara

nasran.y

, 0b
přidáno 17. února 2015

LIDI NEPODPORUJTE ZLODĚJE!!! Tento obchod obejděte obloukem. Nic dobrého Vás tam nečeká, jenom oči pro pláč a vztek.

přidáno 27. prosince 2014

A3sport.cz je pro mě novým obchodem a jelikož začal i pozorně sledovat ceny konkurence,neváhal jsem a začal zde nakupovat..za poslední tři měsíce jsem zde utratil téměř 5000kč za zimní i běžeckou obuv Adidas a Nike- takoví nakup nedělám každý rok...zatím jsem s kvalitou obuvi velice spokojen a není důvod ke stížnostem..přeji dobrý den..8)

Uživatel bez avatara

anonym

, 0b
přidáno 12. prosince 2014

Má zkušenost je taková, že při nákupu v obchodě A3 SPORT pobočka OC Chodov na Praze 4 nemáte šanci uspět při běžné reklamaci zboží, zejména sportovní obuvi. V mém případě se jednalo o běžeckou obuv - odlepené špičky i s částí podrážky. Reklamace byla zamítnuta s tím, že se nejedná o výrobní vadu, ani vadu materiálu - klasická fráze, která se objevuje u všech posudků zpracovávaných reklamačním oddělením A3 SPORT - PLZEŇ. Při vyzvednutí reklamované obuvi jsem si všiml, že někdo se pokusil špičky bot přilepit, ale bohužel dost mizerně, jelikož jedna špička se opět začala odlepovat a proto jsem na toto upozornil prodavače. Tento přivolal vedoucího obchodu, který mi sdělil, že boty nikdo nelepil a pokud ano, tak ať to nějakým způsobem prokážu, jinak je to dle jeho slov „tvrzení proti tvrzení”. Tímto je ze strany prodejce reklamace vyřízena a pokud i tak nesouhlasím, mám doručit prodejci znalecký posudek. Tímto debatu povýšeně, arogantně a nekompromisně ukončil. Jedná se o strategii obchodu, která jim bohužel vychází „ prodej nekvalitní zboží a reklamaci zamítni ”. Rozhodně nedoporučuji.

Uživatel bez avatara

Béda24

, 0b
přidáno 10. prosince 2014

U mě naprostá spokojenost s obchodem ! Reklamoval jsem kopačky a poprvé v životě mi byla reklamace uznána a koupil jsem si. /pro upřesnění - Copa Mundial/
Jinak když tu tak čtu ty vaše neuznané reklamace musím se smát :D někteří by reklamovali i své děti a chtěli by je vrátit a nebo výměnu. Např. "Josef Havel" - ok reklamaci vyřízenou kladně , vybere si v obchodě tedy náhradu , vyzkouší /na což má v obchodě hafo času/ a pak v ncih jde do práce a zjistí že má odřeniny :D tak je jde vrátit že si vezme jiné. A nezlobte se na mě , ale - "šel jsem v nich jen 5 minut do práce , trochu jsem je omyl aby nebyly zaprášené " takovéto vrácené boty v regálu by jste si jako další zákazník koupil ???? Dle mého poprávu zamítnuté ! Já A3 vřele doporučuju !!!!

Uživatel bez avatara

Jakub

, 0b
přidáno 6. prosince 2014

Co se týče uznání reklamace v A3 SPORT PLZEŇ, je to stejné jako v každém A3. 2x jsem reklamoval boty, u kterých jsem ani trošku nepochyboval že by reklamace neměla být uznána.. VŽDY ZAMÍTNUTO, TÍMTO JE PRO NÁS REKLAMACE VYŘÍZENA. "Reklamační lhůta není chápána jako doba životnosti výrobku" Už zde nikdy nenakoupím a nikomu obchod rozhodně nedoporučím. Naopak.

Uživatel bez avatara

anonym

, 0b
přidáno 28. listopadu 2014

Miroslav: Je s podivem, že s obuví ,dle Vašeho názoru neumí zacházet většina diskutujících. A protože s ní neumí zacházet,tak se rozlepují podrážky,švy, praskají bubliny apod. Chápu,že jako zaslepený,musíte bránit stůj co stůj svého chlebodárce,ale fakta jsou fakta. Většina reklamací je zamítnuta,protože se jedná o strategii firmy!!!Jen mizivé procento se odhodlá k vypracování znalec.posudku

Uživatel bez avatara

anonym

, 0b
přidáno 28. listopadu 2014

JEDNOZNAČNĚ OSLOVTE SOUDNÍ ZNALCE!!!
Hřeší na to,že lidé mávnou rukou a hodí reklamaci za hlavu.
Já jsem si tu práci dal a původní NEMĚNNÉ reklamační stanovisko bylo mávnutím kouzelného proutku diametrálně odlišné!!!! Zaplatili i znalecký posudek,poštovné i náklady spojené s reklamací!!!!
Arogantní paní Zímová je již legendární!!!

Uživatel bez avatara

smvm

, 0b
přidáno 27. listopadu 2014

Dobrý den, bohužel se musím připojit k stížnostem . . . dne 17.11.14 jsem navštívil A3 TÁBOR, kde jsem vyzvedával vyřízenou reklamaci. Samozdřejmě byla zamítnuta, což mi ani tak nevadilo jako chování prodavačky (podotýkám, že byla blonďatá s růžovou pusou), která byla arogantní, nepříjemná a nedokázala vysvětlit, pro ní myslím dost ,,jednoduchou,, otázku, jaký je rozdíl mezi modní a venkovní obuví. Jediné co dokázala, se mi vysmát do obličeje. Nechápu jak A3 sport zaměstnává takovou prodavačku . . . je to ostuda

přidáno 24. listopadu 2014

Já jsem například 3x reklamoval boty, které jsem nosil pokaždé přes rok. A pokaždé mi byla reklamace uznána. Takže jsem naprosto spokojený.

přidáno 13. listopadu 2014

13.11.2014A3 sport? už nikdy. Koupil jsem si v říjnu boty Puma na Lannově třídě v Č.Budějovicích. Po 5 dnech chození mi začala praskat pata. Dal jsem tedy Boty na reklamaci. Byla mi uznána, ovšem to co následovolo po té??? Mohl jsem si vzít jiné zboží, vybral jsem si tedy boty Nike cenově vyšší než původní boty, to mi ale nevadilo, boty jsem potřeboval. Včera jsem si tedy 12.11.2014 koupil nové boty na základě uznané reklamace. Dnes jsem v nich šel do práce a zjistil jsem, že mi nevyhovují-mám na obou dvou nohách odřeniny ze zadních stran bot. Šel jsem tedy na prodejnu, že je chci vrátit a ať mi dají poukaz, že se podívám po botách v OC Globus. Vedoucí prodejny se na boty podíval a řekl, ať si rovnou dojedu do Globusu do prodejny, že si tam můžu vybrat nové a tyto (nehodící se boty) mi tam vymění. Jel jsem tedy nadšený přes celý Č.B. do Globusu. Tam arogantní prodavačka hned u vstupu mi oznámila, že mi je nevymění, že jsou OCHOZENÉÉÉ. Podotýkám- šel jsem v nich do práce-cca 5 minut chůze. Pak jsem chodil v práci už v přezůvkách. Tak jsem jí popsal, že mi VA3 sportu na Lannovce, řekli ,že mi je bez problému vymění. Seběhli se na mě 4 arogantní prodavačky a řvaly tam na mě, že jsou popraskané a úplně zničené. (ještě jsem je před tím trochu omyl, aby nebyli zaprášené). Volali tedy do původní prodejny a vedoucí té prodejny jim řekl, že se na ně ani nedíval, tak že neví PŘITOM jsem tam byl s kolegyní z práce, která viděla, že si je rozbaloval a prohlížel....Odešel jsem tedy domů s botama za 1700 Kč, které můžu mít akorát tak ve skříni...NO KDE TO JSME?????

Nalezeno: 86 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 Další »